Graspop Metal Meeting 2024

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.404
2.939
Maar hij heeft het van een bandlid zelf gehoord toch? Die gaan zoiets niet beweren als het niet vast ligt lijkt me? Vind het niet zomaar een gerucht als alle anderen, bij leaks in het verleden zag ook niemand een ondertekend contract, maar weet je toch echt wel dat het waar is.
I'm not worthy. Het zal zeker waar zijn. Ook gezien de aankondiging nu alweer van Wacken. Onwetendheid en stille hoop van mijn kant. Laat niet weg dat ze ons nog steeds kunnen verrassen met een paar leuker pareltjes. Nu al zin in. Helemaal gezien de organisatie toch aangaf dat de kaarten in Oktober misschien al in de verkoop gaan? Dan zullen de eerste bands toch in September al aangekondigd worden hoop ik.
 

Wardibal

Randprogramma
16 feb 2022
212
401
Een ontdekking gedaan op tik tok. Wind Rose. Een band dat een mix speelt tussen Alestorm en Amon amarth.
Waar piraten vikings ontmoeten
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
410
695
Roei de laatste weken wat meer in de duistere metal. Niet erg zolang ik er lekker op ga....šŸ˜ Ook deze gasten mogen ze van mij boeken voor graspop 24šŸ˜
Was ff wennen en paar luisterbeurten nodig, maar wat een album.
Mijn wensenlijst voor gmm24
1.blackbraid
2.Aetherian
3.Crypta
#graspop24
#Aetherian
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230806_000946_Chrome.jpg
    Screenshot_20230806_000946_Chrome.jpg
    208,7 KB · Weergaven: 7

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
483
1.533
Ook aan het roeien door de duistere metal wateren. Een jonge band die erg goed bezig is en op mijn wishlist staat: Moonlight Sorcery. Deze Finnen hebben vorig jaar 2 zeer verslavende EP's afgeleverd en volgende maand komt het debuutalbum uit. Wat er voor mij uitspringt is het gitaarwerk. Vliegensvlugge solo's en epische riffs staan garant voor minuten aaneengesloten headbangen. Voor fans van Wintersun en Stormkeep verplichte kost.
Een black metal topper is te herkennen aan een blauw kasteel op een berg in een bevroren landschap, toch?

Een van de 2 singles van het aankomende album:
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
892
992
Iemand die naar lokerse feesten is geweest? Wat namen voor Graspop, bedoel waren de bands wat okĆ©, anders moeten ze niet doorkomen šŸ¤£
Amenra die de marquee afsluit, is dat een optie?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.185
10.544
Iemand die naar lokerse feesten is geweest? Wat namen voor Graspop, bedoel waren de bands wat okĆ©, anders moeten ze niet doorkomen šŸ¤£
Amenra die de marquee afsluit, is dat een optie?
Belgische bands zijn natuurlijk altijd een optie en op voorhand nooit uit te sluiten. Amenra, Stake, Brutus en Psychonaut lijken me de grootste kanshebbers. De eerste twee qua statuur en de laatste twee omdat ze er nu echt een keer moeten staan
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Ze staan op dynamo metal fest!
Aardige line-up. Al zou ik In Flames laten afsluiten na Megadeth.
Windrose is niet echt mijn ding. Het is wel grappig, maar wordt op gegeven moment ook een beetje overkill.
Oorlog metal: Sabaton, Maiden, Manowar
VikingMetal: Amon Amarth, Fenris, Heidevolk, Slechtvalk, Turisas en Tyr
Piratemetal: Alestorm, Schtack en Stormseeker
Dungeons and Dragons metal: Gloryhammer, Hammerfall. Grailknights, Angus Mcsix
(WTF laten we het LORD OF THE RINGS METAL NOEMEN Goblinmetal: Nekrogoblikon - Trollmetal: Finntroll - Dwarfmetal: Windrose - Elvenmetal: Elvenking :p)
Dinosaurusmetal: Hevisaurus
Satanische geitenmetal: Milking The Goatmachine
Japanse tienermeisjesmetal: Babymetal
Horrormetal: Lordi, Rob Zombie, Gwar, Wedneday 13
Kijk-mij-een-wannabe-paus-zijn metal: Ghost, Satanklaas

Ik snap wel dat een show het halve werk is, maar kunnen ze wellicht gewoon goede muziek maken, zonder een verkleedpartij? :p
 
Laatst bewerkt:

Nutellica

Campingartiest
3 apr 2023
95
271
Aardige line-up. Al zou ik In Flames laten afsluiten na Megadeth.
Windrose is niet echt mijn ding. Het is wel grappig, maar wordt op gegeven moment ook een beetje overkill.
Oorlog metal: Sabaton, Maiden, Manowar
VikingMetal: Amon Amarth, Fenris, Heidevolk, Slechtvalk, Turisas en Tyr
Piratemetal: Alestorm, Schtack en Stormseeker

Goblinmetal: Nekrogoblikon - Trollmetal: Finntroll - Dwarfmetal: Windrose - Elvenmetal: Elvenking (WTF laten we het LORD OF THE RINGS METAL NOEMEN :p)

Dinosaurusmetal: Hevisaurus
Satanische geitenmetal: Milking The Goatmachine
Japanse tienermeisjesmetal: Babymetal
Horrormetal: Lordi, Rob Zombie, Gwar, Wedneday 13

Ik snap wel dat een show het halve werk is, maar kunnen ze wellicht gewoon goede muziek maken, zonder een verkleedpartij? :p
Kent er iemand een goede Space-Alien-Metalband?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken