Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat is de kans dat slaughter to prevail volgende jaar naar dessel komt? hoe zit het met de reisbeperkingen naar Europa? Want ze doen Amerikaanse tournees.
Vandaag met wandelen 2x nieuwe album van crypta geluisterd.
Waar nervosa en eerdere werk me niet pakte doet dit album het wel.
Productie , zang , breaks , rifs....allemaal lekker.
Voorlopig wensenlijst graspop24:
1.blackbraid
2.crypta
3.movements
#vrijdag
#crypta
Geen idee of het al gepost is (heb dit forum wat "links" laten liggen vanwege drukte in de zomer), maar Korn zal niet naar Dessel afzakken omdat ze in 2024 geen metalfestivals zullen aandoen.
Geen idee of het al gepost is (heb dit forum wat "links" laten liggen vanwege drukte in de zomer), maar Korn zal niet naar Dessel afzakken omdat ze in 2024 geen metalfestivals zullen aandoen.
Bron is deze podcast die somekindofdylan in het Alcatraz topic aanhaalde:
Podcast gaat (vanaf minuut 16) enkel over Alcatraz. Ergens rond minuut 28 deelt Vic (medewerker met redelijk wat inside info) mee dat ze contacten hadden om Korn als headliner te boeken voor 2024, maar dat het management dit na 2 weken afblies omdat ze geen "pure" metalfestivals zullen doen. Korn wordt dus eerder op Pukkelpop/Lokerse verwacht dan op Graspop/Alcatraz in 2024.
Bron is deze podcast die somekindofdylan in het Alcatraz topic aanhaalde:
Podcast gaat (vanaf minuut 16) enkel over Alcatraz. Ergens rond minuut 28 deelt Vic (medewerker met redelijk wat inside info) mee dat ze contacten hadden om Korn als headliner te boeken voor 2024, maar dat het management dit na 2 weken afblies omdat ze geen "pure" metalfestivals zullen doen. Korn wordt dus eerder op Pukkelpop/Lokerse verwacht dan op Graspop/Alcatraz in 2024.
Ah balen, en ook wel bijzonder. Ik zie Korn op een niet-metal festival niet echt werken eerlijk gezegd.
Net als Slipknot op Pukkelpop, er zullen niet veel mensen op dat festival komen die fan zijn van Korn en Slipknot en het dagprogramma is ook totaal niet aantrekkelijk voor de gemiddelde metalhead.
Ja Godsmack. Van mij mag het hoor. Vind het een hele fijne band met veel goede songs en een fijne live performance. Maar voor veel mensen zijn ze de band van dat ene nummer. Zie het dus helaas niet gebeuren.
Ik denk dat zulke situaties van alle tijden en over en weer is.
Sabaton VolBeat en vele metalvands uit europa zijn geen headliner in de us.
Zelffs in westeuropa zie je dit. Europe headlined Swedenrock, gotthard staat in Duitsland in grotere zalen..in nederland staat de band in een voorstadje
Ik denk dat zulke situaties van alle tijden en over en weer is.
Sabaton VolBeat en vele metalvands uit europa zijn geen headliner in de us.
Zelffs in westeuropa zie je dit. Europe headlined Swedenrock, gotthard staat in Duitsland in grotere zalen..in nederland staat de band in een voorstadje
Wel logisch met de landen van herkomst, maar verder heb je uiteraard gelijk, Within Temptation doet het goed in de Benelux, Blind Guardian in Duitsland met nog twee extra voorbeelden. En tot voor kort kon je Gojira in Frankrijk ook hieronder tellen.
Blijft toch bijzonder hoe vroeg van tevoren ook de kleinere bands voor de festivals vastgelegd worden eigenlijk. Als ook een Vltimas nu al geboekt is dan zullen er nog heel weinig plekjes vrij zijn 10,5 maand voor Graspop.
Blijft toch bijzonder hoe vroeg van tevoren ook de kleinere bands voor de festivals vastgelegd worden eigenlijk. Als ook een Vltimas nu al geboekt is dan zullen er nog heel weinig plekjes vrij zijn 10,5 maand voor Graspop.
Maar ook die boekingen zijn geruchten. Heb jij van iemand ondertekende contracten gezien. Laat je nou niet gek maken door geruchten. Volgens mij worden alleen de echt grote bands zo lang vantevoren vastgelegd. Zie Iron Maiden op Wacken. De rest is voor ons allemaal gissen. En dat maakt het juist zo leuk om er hier over te zeuren. Er is in mijn ogen nog niets onmogelijk
Maar ook die boekingen zijn geruchten. Heb jij van iemand ondertekende contracten gezien. Laat je nou niet gek maken door geruchten. Volgens mij worden alleen de echt grote bands zo lang vantevoren vastgelegd. Zie Iron Maiden op Wacken. De rest is voor ons allemaal gissen. En dat maakt het juist zo leuk om er hier over te zeuren. Er is in mijn ogen nog niets onmogelijk
Maar hij heeft het van een bandlid zelf gehoord toch? Die gaan zoiets niet beweren als het niet vast ligt lijkt me? Vind het niet zomaar een gerucht als alle anderen, bij leaks in het verleden zag ook niemand een ondertekend contract, maar weet je toch echt wel dat het waar is.