Graspop Metal Meeting 2024

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.459
4.624
Dit jaar nog gaan zien en viel beter mee dan wat ik van een pop optreden verwacht :p
Graspop zou idd wel een heel verre stretch zijn :geek:
Maar zou wel volk trekken :) case in point: hellmut Lotti.

Maar misschien past het wel beter op een dag waar Bring me the horizon en three doors down staan
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.459
4.624
ozzy trekt zich terug uit power trip 'festival' in oktober door gezondheid. was wel te verwachten maar ik denk dat we hem helemaal kunnen afschrijven voor graspop 24
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
892
992
ozzy trekt zich terug uit power trip 'festival' in oktober door gezondheid. was wel te verwachten maar ik denk dat we hem helemaal kunnen afschrijven voor graspop 24
Hij geeft wel aan dat de originele plannen waren om pas in 2024 terug te keren. Nog niet helemaal afschrijven. Hij zal pas stoppen als hij onder de grond ligt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Resie en MarcoReusel

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
257
523
Hij geeft wel aan dat de originele plannen waren om pas in 2024 terug te keren. Nog niet helemaal afschrijven. Hij zal pas stoppen als hij onder de grond ligt.
Wil je zo'n icoon nog wel zien in zijn toestand? Geestelijk is hij allang de weg kwijt, nu ook lichamelijk heel zwak en broos. Mocht hij komen volgend jaar zou je bijna uit medelijden en respect gaan kijken, maar geloof niet dat hij ooit nog waardig aan zijn status kan optreden hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
483
1.533
Wil je zo'n icoon nog wel zien in zijn toestand? Geestelijk is hij allang de weg kwijt, nu ook lichamelijk heel zwak en broos. Mocht hij komen volgend jaar zou je bijna uit medelijden en respect gaan kijken, maar geloof niet dat hij ooit nog waardig aan zijn status kan optreden hoor.
Hoe bedoel je dat?
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
257
523
Hoe bedoel je dat?
In 2005 nog eens live gezien en toen was hij al een karikatuur vond ik. Steeds zijn hoofd in een emmer water doen, dat werk. Ook in de serie oogde hij toen al niet fris, heeft ze gewoon niet meer allemaal op een rijtje. Maar ieder zijn ding hoor, heb nooit zo'n hoge pet op gehad van Ozzy en de clown uithangen op het podium helpt ook niet per se daarbij.
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Sterk album van eigen bodem!
Voor fans van Northlane, Sleep Token en Loathe.
Een van m'n meest geluisterde albums van juni.

Endeavour uit Limburg heeft debuut album 'For the Time Being uitgebracht op 16 juni 2023.
Het verdient meer aandacht.

Kende ze niet,aangename kennismaking alvast met dit nummer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
892
992
Wil je zo'n icoon nog wel zien in zijn toestand? Geestelijk is hij allang de weg kwijt, nu ook lichamelijk heel zwak en broos. Mocht hij komen volgend jaar zou je bijna uit medelijden en respect gaan kijken, maar geloof niet dat hij ooit nog waardig aan zijn status kan optreden hoor.
Of ik hem nog wil zien, heb ik niet gezegd 🫣 is een icoon en als metalfestival wil je denk ik wel ozzy boeken op zn afscheidstournee. Denk ik...
 
  • Leuk
Waarderingen: Nutellica

Resie

Playlistbediener
28 apr 2023
10
14
Ik mis Max Cavaleara (met welke band dan ook) in de lijst. Zet 'm maar in de tent of op jupiler, voor of na biohazard. Gooi Suicidal Tendencies erbij en Doro, dan kan ik beginnen met het organiseren van het uitje van de Stichting Zonnebloem😁.
(Lees: dan kan ik al mijn vrienden simpel overtuigen dat ze weer mee moeten😂)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Resie

Playlistbediener
28 apr 2023
10
14
Of ik hem nog wil zien, heb ik niet gezegd 🫣 is een icoon en als metalfestival wil je denk ik wel ozzy boeken op zn afscheidstournee. Denk ik...
Snap ik, maar pleaee, please please, laat hem dan geen 3 uur vullen!
Een uur is al lang zat.
Hup, effe een best of erdoorheen jagen, en gaaaaan!!

Ozzy was de laatste 3x dat ik dacht "dit is vast de laatste x dat ik m kan zien" al weinig metal meer.
Het was meer een optreden vol ballads op zeeeer traag tempo.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.692
7.477
Snap ik, maar pleaee, please please, laat hem dan geen 3 uur vullen!
Een uur is al lang zat.
Hup, effe een best of erdoorheen jagen, en gaaaaan!!

Ozzy was de laatste 3x dat ik dacht "dit is vast de laatste x dat ik m kan zien" al weinig metal meer.
Het was meer een optreden vol ballads op zeeeer traag tempo.

De 2016 en 2018 passage van Black Sabbath en Ozzy waren geen shows van drie uur he, dat doet alleen GNR. Zo dramatisch was het allemaal niet, gewoon prima en logische setlists
 

DenZwo

Playlistbediener
8 jun 2022
27
69
In 2005 nog eens live gezien en toen was hij al een karikatuur vond ik. Steeds zijn hoofd in een emmer water doen, dat werk. Ook in de serie oogde hij toen al niet fris, heeft ze gewoon niet meer allemaal op een rijtje. Maar ieder zijn ding hoor, heb nooit zo'n hoge pet op gehad van Ozzy en de clown uithangen op het podium helpt ook niet per se daarbij.

Van mij hoeft het ook niet meer. Maar Ozzy is altijd al een "clown" geweest (al zou ik het anders benoemen ) maar na 2005 heb ik hem nog een keer of 5 gezien , waarvan de laatste keer in Birmingham met de allerlaatste optreden van hun tour met Black Sabbath in 2017. Ge-wel-dig. Ik vind het alleen bijzonder dat iemand geen hoge pet op heeft van Ozzy 😅 smaken verschillen, maar wat deze man betekend heeft 🤯
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en saurus

Gebruikers die dit onderwerp bekijken