Graspop Metal Meeting 2024

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.390
1.468
ALS (en dat is eeng grote als) Metallica volgend jaar nog festival ZOU (en dat is een grote zou) toevoegen, dan is het al zeker niet Werchter. Want in het weekend van Werchter, speelt Metallica in Warschau. Werchter data zijn net bekend gemaakt, 4 tot 7 juli.
Dan blijft de grote vraag waarom persee Hellfest en Graspop volgend jaar niet meer samen vallen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.312
1.172
ALS (en dat is eeng grote als) Metallica volgend jaar nog festival ZOU (en dat is een grote zou) toevoegen, dan is het al zeker niet Werchter. Want in het weekend van Werchter, speelt Metallica in Warschau. Werchter data zijn net bekend gemaakt, 4 tot 7 juli.
Dan blijft de grote vraag waarom persee Hellfest en Graspop volgend jaar niet meer samen vallen.
Not happening
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

JK79

Dagopener
11 sep 2021
561
1.326
ALS (en dat is eeng grote als) Metallica volgend jaar nog festival ZOU (en dat is een grote zou) toevoegen, dan is het al zeker niet Werchter. Want in het weekend van Werchter, speelt Metallica in Warschau. Werchter data zijn net bekend gemaakt, 4 tot 7 juli.
Dan blijft de grote vraag waarom persee Hellfest en Graspop volgend jaar niet meer samen vallen.
Hellfest programeert breder dus zou zoals eerder genoemd ook voor Foo Fighters kunnen zijn. Dan overlappen ze niet met Pinkpop en Hurricane volgens mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
lijkt me wel aannemenlijk. tijd dat het september is en we de puzzel kunnen beginnen leggen
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Metallica stond vorig jaar nog op Hellfest, lijkt me niet dat die nu alweer terug komen. Hellfest heeft niet zo veel herhaling in headliners normaal
En Graspop gaat ook niet gebeuren natuurlijk, en moet je ook niet willen. 2 sets van Metallica zit ik persoonlijk niet op te wachten
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Amai nie.....het lijkt alsof ze nooit uiteen gegaan zijn...wat een bom nog!!

ik zie hier wel een mooie jupiler stage afsluiter in, maar als zelfs bands als sick of it all nog niet als laatste staan zie ik wel een wereld waar ze gewoon voorlaatste op de jupiler stage staan. wat me net doet denken, wat had het een feest geweest als hatebreed gewoon de jupiler stage mocht afbreken.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Joslittel

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
226
369
welke bands willen jullie op dezelfde dag zien voor toffe collabs?
ik zit te denken aan bring me the horizon, evanescence en nova twins op dezelfde dag moet vonken geven voor de bmth set, telkens als ze op dezelfde dag staan spelen ze ook samen.
Electric callboy en saltatio mortis voor de doedelzakversie van hypa hypa lijkt me lachen

Edit: sabaton, apocalyptica en amaranthe waren ook leuk samen toen ze in de Ziggo stonden in 2020, mogen van mij ook alledrie wel komen (oke sabaton hoeft niet per se, maar ik zou niet verbaasd zijn als die er weer staan)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.390
1.468
Hellfest programeert breder dus zou zoals eerder genoemd ook voor Foo Fighters kunnen zijn. Dan overlappen ze niet met Pinkpop en Hurricane volgens mij.
Op Hellfest kan het planmatig
Maar als Foo Fighters ook Rock Werchter doen dan snap ik niet goed hoe ze dat met die 4de juli gaan doen. Amerikaanse nationale feestdag. En ik herinner me nog dat Dave Grohl jaren geleden persee op die dag wou thuis zijn. Rock Werchter en heel de festivalagenda hebben ze dat jaar speciaal voor Dave Grohl omgegooid. (en uiteindelijk brak hij dan nog zijn been ook)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Nutellica

Randprogramma
3 apr 2023
117
327
Lamb of God met Kreator zou heel vet zijn (Gezamenlijke single State of Unrest, 10-02-2023 is erg goed). Maar kans natuurlijk heel klein gezien het feit dat Kreator er dit jaar nog stond....

Dan maar Aerosmith met Run DMC. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

festivalryo

Support act
9 feb 2019
882
1.738
Poster 2024 gebaseerd op onderstaande clashfinder.

Graspop-2024-poster-small.png


Ik sta niet garant voor de namen die hierop staan + kunnen typfouten instaan (mijn excuses) 😅
I would sell a kidney for this.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Poster 2024 gebaseerd op onderstaande clashfinder.

Graspop-2024-poster-small.png


Ik sta niet garant voor de namen die hierop staan + kunnen typfouten instaan (mijn excuses) 😅
Godsamme wat een bizar geile line-up!! Prachtig gedaan. Pareltjes in de undercard met Crippled Black Phoenix, Riverside, Yoth Iria en Moonspell, Night Ranger voor Koekdoos en aantal hele mooie grote namen waarbij vooral de donderdag eruit springt. Doen doen doen!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Poster 2024 gebaseerd op onderstaande clashfinder.

Graspop-2024-poster-small.png


Ik sta niet garant voor de namen die hierop staan + kunnen typfouten instaan (mijn excuses) 😅
Niet meteen de volgorde die ik zou kiezen maar wat een mooie afwerking zeg. Verschiet niet als je deze plots op andere forums ziet.

Heb je terug op Spotify luisteraars gebaseerd voor volgorde?
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Gebruikers die dit onderwerp bekijken