Graspop Metal Meeting 2024

Poster 2024 gebaseerd op onderstaande clashfinder.

Graspop-2024-poster-small.png

Ik sta niet garant voor de namen die hierop staan + kunnen typfouten instaan (mijn excuses) šŸ˜…
Hier teken ik voor. Nu nog de managers van al die bands šŸ˜

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Puur qua stijl wel heel mooi. Nooit gedacht om die gewoon in een mailtje op te sturen en spontaan te solliciteren? Ik vermoed wel dat het een Vrijwilligerspositie is.

• Leuk
Net als mijn zelfgemaakte clashfinder die vorig jaar op efestivals verscheen en zogezegd voor 95% juist was
Goh tegen September/oktober als de eerste festivals beginnen aankondigen en we weten wie er in Europa is gaan we ook wel iets kunnen in elkaar steken die 95% klopt hoor.

Ik sta niet garant voor de namen die hierop staan + kunnen typfouten instaan (mijn excuses) šŸ˜…
Leuk gedaan. Wel verrassende volgorde
Cannibalcorpse boven powerwolf, corey en godsmack
Pennywise boven Limp Bizkit
A7x boven FNM
Emperor, Dreamtheater en Wolfmother staan veel te laag.
Rob zombie onder Alestorm..lijkt mij ook een aparte keuze.

Goh tegen September/oktober als de eerste festivals beginnen aankondigen en we weten wie er in Europa is gaan we ook wel iets kunnen in elkaar steken die 95% klopt hoor.
Als ik het goed heb geeft Wacken meteen namen op het eind van hun festival. Zijn meestal meteen afvallers voor Graspop gezien het ruim 5-6 weken later valt.

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

erg gaaf gemaakte poster, maar ik mis nog een aantal namen die ik ook wel verwacht: megadeth, alice cooper, hammerfall.
en kunnen fifth angel, ad infinitum en vandenberg nog worden toegevoegd ?
we gaan het zien, leggen deze straks in maart naast de uiteindelijke poster.

• Leuk
Leuk gedaan. Wel verrassende volgorde
Cannibalcorpse boven powerwolf, corey en godsmack
Pennywise boven Limp Bizkit
A7x boven FNM
Emperor, Dreamtheater en Wolfmother staan veel te laag.
Rob zombie onder Alestorm..lijkt mij ook een aparte keuze.
Avenged Sevenfold boven FNM lijkt me zeer realistisch, kans dat ze die omdraaien lijkt me nihil

Prachtige poster weer, heel mooi gedaan <3

• On fire

Stuur maar door en zeg dat we klaar zijn met onze voorbereiding.
Als zij dan even die boekingen regelen, mogen ze de komende 10 maanden op een tropisch eiland gaan chillen!
Oke nee, dat laatste is maar een mopje, ik wil een heel jaar toffe biebob-shows :giggle:

Ohja en ik wens hen veel succes met het overtuigen van Trent Reznor :cry:

Betrap mezelf erop dat ik iets te serieus naar die clashfinder zit te kijken.. pfff. Wachten duurt lang! šŸ˜‚

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
Bizkit Park is volgens mij groeiende, wordt het niet tijd voor een 'normale' plaats in de lineup?
Liever niet, eerlijk gezegd. Die act leent zich perfect voor waar die nachtelijke acts in de Metal Dome voor bedoeld zijn: een uitvalsbasis voor nachtbrakers, die nog op zoek zijn naar een feestje, zodat het op de camping wat rustiger is. Ik vind ze heel tof, maar zou het zonde vinden als coverbands mooie plekken in gaan nemen van andere bands.

Liever niet, eerlijk gezegd. Die act leent zich perfect voor waar die nachtelijke acts in de Metal Dome voor bedoeld zijn: een uitvalsbasis voor nachtbrakers, die nog op zoek zijn naar een feestje, zodat het op de camping wat rustiger is. Ik vind ze heel tof, maar zou het zonde vinden als coverbands mooie plekken in gaan nemen van andere bands.
Moet eerlijk zeggen dat ik het daar helemaal mee eens ben hoor. Heb vaak al moeite met van die zogenaamde 'supergroepen' die vooral covers spelen.

Users who are viewing this thread