Graspop Metal Meeting 2024

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.564
4.488
heel graag turnstile op graspop, maar ik denk dat sommige mensen hun positie wel overschatten omdat ze per toeval plots voor metallica gespeeld hebben, uiteindelijk stonden ze wel nog altijd origineel geplanned op de 2e positie op klubC
Zijn wel echt veel groter geworden hoor, ze staan deze zomer overal best hoog op de line up
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.460
4.624
zal afhangen van het volgende album, is toch al weer de 3e tour cyclus met hetzelfde album, volgend jaar misschien 4e
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

dingskewhiskas

Randprogramma
22 nov 2019
239
336
Betwijfel toch of we SOAD gaan zien. De onderlinge verhoudingen binnen die band worden er schijnbaar toch niet beter op, zie die niet naar Europa komen, hoogstens weer een mini-Tourtje in de VS.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
892
992
zal afhangen van het volgende album, is toch al weer de 3e tour cyclus met hetzelfde album, volgend jaar misschien 4e
Hebben echt al 3 goeie albums na elkaar gemaakt. Enkel het laatste is echter mainstream opgepikt. Zouden met hun huidige aangang toch gewoon jupiler headliner zijn.
Zouden heel vlot AB uitverkopen.
Zelfs zonder die toevallige slot op werchter waren ze al aan het ontploffen.
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Volgend jaar waarschijnlijk
Iron Maiden, Volbeat, Sabaton, Saxon, Whitesnake/Europe.

Qua hardcore hoop ik op Skarhead.
Nu metal: Clawfinger, Hed PE, Mudvayne, Mushroomhead, Ill Nino, Rob Zombie.
Thrashmetal: Kreator (again), Destruction, German Panzer, Sodom, Megadeth, Tankard.
Powermetal: Gamma Ray, Hammerfall, Helloween, Avantasia, Battle Beast, Iron Mask.
Wellicht Milking The Goatmachine in de metaldome?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.460
4.624
Hebben echt al 3 goeie albums na elkaar gemaakt. Enkel het laatste is echter mainstream opgepikt. Zouden met hun huidige aangang toch gewoon jupiler headliner zijn.
Zouden heel vlot AB uitverkopen.
Zelfs zonder die toevallige slot op werchter waren ze al aan het ontploffen.
jupiler stage headliner of voorlaatste zou inderdaad mooi zijn, nog altijd mooi intiem dicht bij het publiek. Maar ik zie ze ook niet hoger dan midden mainstage geraken.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.182
10.538
Net even stukje op de racefiets zitten knallen. Daarvoor artikel gelezen op Blabbermouth over Biohazard ☣️ is dat geen kanshebber voor GMM 2024? Originele bezetting en een nieuw album onderweg.
Als ze die reunie doorzetten zeker een kanshebber. Ga ze in augustus op Alcatraz wel even kijken denk ik, een oordeel vellen of het nog wat is.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.460
4.624
welke bands willen jullie op dezelfde dag zien voor toffe collabs?
ik zit te denken aan bring me the horizon, evanescence en nova twins op dezelfde dag moet vonken geven voor de bmth set, telkens als ze op dezelfde dag staan spelen ze ook samen.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.408
6.704
welke bands willen jullie op dezelfde dag zien voor toffe collabs?
ik zit te denken aan bring me the horizon, evanescence en nova twins op dezelfde dag moet vonken geven voor de bmth set, telkens als ze op dezelfde dag staan spelen ze ook samen.
Iamthemorning en Riverside
The Ocean en Katatonia
Devin Townsend en Between the Buried and Me
Ayreon met iedereen die wil en kan komen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken