Graspop Metal Meeting 2024

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
264
407
Ik zat daarnet even t stukje tekst bij abbath te lezen op d'r graspop site, en daar stond dat hij in de Marque zal spelen (ongetwijfeld geen verassing natuurlijk) maar misschien toch wel handig (en leuk) om die stukjes tekst bij andere bands te lezen. Misschien staat daar ook wel iets over de plek.

Verwacht geen resultaat overigens hoor. Maar dan heb ik weer wat te doen als k me verveelšŸ˜‚ en jullie ook (Als jullie Echt niks meer te doen hebben)
 

Bijlagen

  • IMG-20240115-WA0000.jpg
    IMG-20240115-WA0000.jpg
    43 KB · Weergaven: 41

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
165
182
Kom maar op!

Denken jullie dat er nog kans bestaat op Sum 41 of Dropkick Murphys? Beide bands kunnen er volgens mij wel een feestje van maken.
Tot de start van gmm kan je ze blijven verwachten uiteraard (same here for Bad Omens). Al zal het 0,0... cijfertjes achter de komma aan kans zijn. šŸ¤·ā€ā™‚ļø
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
480
521
Ik zat daarnet even t stukje tekst bij abbath te lezen op d'r graspop site, en daar stond dat hij in de Marque zal spelen (ongetwijfeld geen verassing natuurlijk) maar misschien toch wel handig (en leuk) om die stukjes tekst bij andere bands te lezen. Misschien staat daar ook wel iets over de plek.

Verwacht geen resultaat overigens hoor. Maar dan heb ik weer wat te doen als k me verveelšŸ˜‚ en jullie ook (Als jullie Echt niks meer te doen hebben)
Ik zou zeggen, succes.
 

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
165
182
16u00
Peering Looking GIF by MOODMAN
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.301
3.905
Bleeding Through met een nieuw album en tour in 2024. Kom maar op GMM en zet ze neer op de donderdag #makemetalcoregreatagain.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dovytn

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
978
1.017
Ik denk dat dit mijn eerste metalcore nummer is dat ik ooit heb gehoord. Het is ook het enige nummer wat ik van hun ken. Zo catchy en melodieus? ha...
Edit: Op roadrage 2003 heb ik killswitch engage, spineshank en chimaira leren kennen. Kweet niet of het eerst leerde kennen of dat het onder de kerstboom lag.
 

Doornx

Nieuw lid
8 dec 2023
3
6
Can you blame them? Since reuniting, there's been:
- A global pandemic interrupting all tour schedules for over a year
- A band member sustaining an injury requiring long revalidation
- A band member fighting against cancer

If a band isn't fully motivated for touring, they shouldn't tour. Especially an act where on-stage energy is crucial to the performance.
Fuck die clowns.. Vaccin pushers
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.266
7.585
Laten we proberen de trolls gewoon te negeren, en om niet een discussie van 10 pagina's over vaccinaties op te starten

Om weer terug on topic te komen, een nieuwe release van Fit For A King van afgelopen vrijdag.

Moet zeggen dat dit nummer wel erg rustig is voor hun doen, niet helemaal wat ik van ze gewend ben.

Ook heeft Amaranthe vrijdag een nieuwe single uitgebracht (volgens de Kamelot poster staan die er ook, maar dus nog geen zekerheid)
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.441
666
Ook heeft Amaranthe vrijdag een nieuwe single uitgebracht (volgens de Kamelot poster staan die er ook, maar dus nog geen zekerheid)
Ik denk dat als die al komen, dat dat pas in maart aangekondigd worden. Staan namelijk in maart met Dragonforce nog in de AB.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.656
11.471
Zo, daar ben ik weer, maar ik ben wel gelijk weer weg ;) Blijkbaar is dat andere topic alweer afgeschreven, dus ik doe het maar hier.

Plini mag je van die gelekte poster nu ook wel definitief opschrijven. Polyphia heeft zojuist een paar shows aangekondigd, samen met Igorrr en Plini. Die eerste twee staan er al, dus het lijkt me dat die laatste er ook wel bij komt. Gave boeking!
419709685_918054683022743_8547520015333290753_n.jpg
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.683
5.184
Zo, daar ben ik weer, maar ik ben wel gelijk weer weg ;) Blijkbaar is dat andere topic alweer afgeschreven, dus ik doe het maar hier.
Daar lijkt het helaas wel op, blijkbaar had niet iedereen daar dezelfde verwachtingen bij.
Plini mag je van die gelekte poster nu ook wel definitief opschrijven. Polyphia heeft zojuist een paar shows aangekondigd, samen met Igorrr en Plini. Die eerste twee staan er al, dus het lijkt me dat die laatste er ook wel bij komt. Gave boeking!
Plini stond niet op die gelekte poster, maar is zeker goed mogelijk.
Speelt tijdens GMM op donderdag in Spanje en op zaterdag in Frankrijk, moet dus best kunnen.
Week later staat ie ook nog in Valkenburg op Midsummer Prog.

Toch is het natuurlijk geen garantie dat bands die samen touren ook samen op alle festivals staan.
Zie bv. Judas Priest, Saxon en Uriah Heep die een groot deel van het jaar samen op tour gaan, maar waar JP op GMM, Saxon op Alcatraz, en UH vooralsnog nergens in Belgiƫ staat.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken