Graspop Metal Meeting 2024

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.469
4.642
Ja, inderdaad. Voor mij is Korn met een paar leuke bands erbij ook wel een goede reden om voor het eerst naar Lokeren af te reizen. Ben benieuwd waar die mee komen straks.

MiW schijnt op Pukkelpop te staan trouwens geloof ik (had iemand met inside info hier ergens gedeeld meen ik me te herinneren)
Heb ik gezegd maar goed, Korn moest Normaal ook naar pukkelpop gaan en Lokerse had een hele tijd geen metal dag. Een handtekening betekend dus niet altijd veel.
 

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
422
726
Festivalshirt van Judas Priest online met Uriah Heep en Saxon in de tour. En de datum van GMM staat ook op dit shirt....zouden UH en Saxon dan ook komen ?!
Denk dat we die wel kunnen bijzetten inderdaad en zou het ook wel tof vinden.
Minder blij dat bij dying fetus op eigen site
en andere toursites graspop ineens verdwenen is. Zou dat echt een domper vinden.
#gmm24
#dyingfetus
 
  • Verdrietig
Waarderingen: redbaron

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
422
726
Weet je zeker dat graspop eerst wel in hun tour pagina er tussen stond? Tour pagina's van bands zijn vaak niet up to date, zou er niet te veel van denken.
Ja op eigen site en op songkick stond het eerst wel. Spotify ook niet meer. Maar ff afwachten maar vrees het ergste.😁
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.689
5.194
Judas Priest, Saxon en Uriah Heep. Je maakt mijn dag wel redelijk goed hoor.
#oude witte mannen met bierbuik metal🤣
Dat die 3 een groot deel van het jaar samen touren, zegt niet alles.
Op veel datums ontbreekt wel een van de 3, of ze doen zelfs helemaal los van elkaar bepaalde festivals (of staat er een op een andere festivaldag).
Voorlopig staat JP alleen op GMM, Saxon alleen op Alcatraz, en heeft UH nog geen Benelux-datum gepland.
Nog zo'n naam dus die in Dessel, Lokeren óf Kortrijk kan staan.
Een dubbelboeking door 2 van deze festivals kan uiteraard ook nog, maar lijkt me niet echt waarschijnlijk.
Van de 3 zou ik overigens Uriah Heep wel met afstand het liefste zien, dus afwachten maar waar ze terecht komen.
 

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
264
407
Festivalshirt van Judas Priest online met Uriah Heep en Saxon in de tour. En de datum van GMM staat ook op dit shirt....zouden UH en Saxon dan ook komen ?!
Al schat ik de kans erg klein, zou ik wel graag saxon zien komen! Maar denk dat die gewoon alleen Alcatraz zullen spelen, en Graspop dan een andere x mee pakken. (Maar zeg nooit nooit😉).
Maar als Saxon komt, ben ik op de 1e rij te vinden!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.238
10.693
Al schat ik de kans erg klein, zou ik wel graag saxon zien komen! Maar denk dat die gewoon alleen Alcatraz zullen spelen, en Graspop dan een andere x mee pakken. (Maar zeg nooit nooit😉).
Maar als Saxon komt, ben ik op de 1e rij te vinden!
Stond Saxon er niet afgelopen jaar ook al? Afin, met hun boeking op Alcatraz is de kans sowieso erg klein. Ben wel erg benieuwd waar Uriah Heep gaat landen want die verdienen ook echt een mooie festivalspot
 

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
146
287
Stond Saxon er niet afgelopen jaar ook al? Afin, met hun boeking op Alcatraz is de kans sowieso erg klein. Ben wel erg benieuwd waar Uriah Heep gaat landen want die verdienen ook echt een mooie festivalspot
Uriah Heep staat hoog op mijn wish list dus ik hoop dat ze ons niet skippen! Voor de festivals denk ik wel dat Graspop de beste gok is, maar ze kunnen ook nog steeds een zaalshow spelen ergens.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.469
4.642
Gentleman's agreements tussen festivals?! De band heeft wel of geen exclusiviteit in hun overeenkomst afgesloten met een festival.
ik denk dat er zo goed als geen enkel festival in belgië echt aan exclusiviteitscontracten doet, dat kost bakken vol geld en belgië is maar een scheet groot, er wordt dan gewoon verwacht tussen de festivals dat ze het fair spelen met andere woorden een gentleman's agreement
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.269
7.593
ik denk dat er zo goed als geen enkel festival in belgië echt aan exclusiviteitscontracten doet, dat kost bakken vol geld en belgië is maar een scheet groot, er wordt dan gewoon verwacht tussen de festivals dat ze het fair spelen met andere woorden een gentleman's agreement
er was hier op het forum laatst wel iemand die wist te bevestigen dat Alcatraz voor Belgische metalbands altijd exclusiviteitscontracten afsluit

EDIT: Ik heb de betreffende comment gevonden:
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

Gebruikers die dit onderwerp bekijken