Graspop Metal Meeting 2024

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
165
182
Nieuwe dag, nieuwe hoop

Mr Bean Waiting GIF by MOODMAN
 
  • Geweldig
Waarderingen: Diana

Maerts

Campingartiest
16 mei 2023
76
169
Screenshot_20240111_112421_Instagram.jpg
Zojuist een aantal nieuwe namen aangekondigd, meeste ook al op Graspop. Kanonenfieber erbij, die mogen wel overkomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
165
182
mwa. Ik verwacht echt niet iets eerder dan medio volgende week. Festivals worden zelden eerder dan medio januari wakker.
En dan is dien drop gewoon de gehele Kamelot affiche wrs, zijn we al 1.5maand aan het wachten op iets wat we al wisten 😄
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.690
5.195
En dan is dien drop gewoon de gehele Kamelot affiche wrs, zijn we al 1.5maand aan het wachten op iets wat we al wisten 😄
Tja, daar kan de organisatie weinig aan doen natuurlijk.. ;)
Het feit dat het zolang duurt sinds het lekken, en dat ze zo kwaad waren daarover, lijkt wel te suggereren dat die versie van de poster nog lang niet definitief was, en dat er nog best wel wat wijzigingen kunnen plaatsvinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.442
3.005
Klopt. En het was niet echt goed bezocht en vond het ook niet echt overtuigend. Na circa de helft van de show wat anders gaan doen. Was niet de beste keuze van het weekend.
Wij wilden ze wel gaan zien. Is er om wat voor reden niet van gekomen. Maar uiteindelijk niet veel aan gemist als ik het zo lees
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.426
6.123
Kanonenfieber zou een top naam zijn om ‘s middags in de Marquee te zetten. En dan ‘s avonds Zeal & Ardor aub! Zou het affiche wel de nodie scherpte erbij geven. Mochten ze Batushka ook nog boeken (de OG Batushka, die tourde samen met Kanonenfieber afgelopen najaar) dan word ik helemaal blij!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.269
7.593
Zeal & Ardor is inderdaad wel een opvallende afwezige op de Belgische festivals. Kan nog alle kanten op denk ik? Graspop, Alcatraz, Lokerse of zelfs Pukkelpop (al zou die laatste wel een vreemde boeking zijn)

Heb ze zelf gemist in 2022 dus ben benieuwd waar ze terecht komen
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.469
4.642
Zeal & Ardor is inderdaad wel een opvallende afwezige op de Belgische festivals. Kan nog alle kanten op denk ik? Graspop, Alcatraz, Lokerse of zelfs Pukkelpop (al zou die laatste wel een vreemde boeking zijn)

Heb ze zelf gemist in 2022 dus ben benieuwd waar ze terecht komen
rock werchter kan zelfs ook nog, zie 2019
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.690
5.195
Zeal & Ardor is inderdaad wel een opvallende afwezige op de Belgische festivals. Kan nog alle kanten op denk ik? Graspop, Alcatraz, Lokerse of zelfs Pukkelpop (al zou die laatste wel een vreemde boeking zijn)

Heb ze zelf gemist in 2022 dus ben benieuwd waar ze terecht komen
Nu Lokerse Feesten alsnog hun metaldag hebben aangekondigd, zouden die inderdaad ook nog best met een paar mooie namen kunnen gaan lopen, die op GMM en/of Alcatraz zouden kunnen staan.
Zomaar een greep uit de kandidaten (zullen er nog veel meer zijn, Belgische nog niet eens meegerekend):
  • Korn
  • Behemoth
  • Dimmu Borgir
  • Zeal & Ardor
  • Enslaved
  • Dragonforce
  • Flogging Molly
  • Motionless In White
  • Unleash The Archers
  • Infected Rain
  • Evergrey
Enkele van deze namen zouden me toch al sterk doen overwegen om er voor het eerst sinds 2018 weer eens naar toe te gaan (hoewel ik ze natuurlijk liever op GMM/Alcatraz zie staan, aangezien ik daar al tickets voor heb ;) )!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.269
7.593
Nu Lokerse Feesten alsnog hun metaldag hebben aangekondigd, zouden die inderdaad ook nog best met een paar mooie namen kunnen gaan lopen, die op GMM en/of Alcatraz zouden kunnen staan.
Zomaar een greep uit de kandidaten (zullen er nog veel meer zijn, Belgische nog niet eens meegerekend):
  • Korn
  • Behemoth
  • Dimmu Borgir
  • Zeal & Ardor
  • Enslaved
  • Dragonforce
  • Flogging Molly
  • Motionless In White
  • Unleash The Archers
  • Infected Rain
  • Evergrey
Enkele van deze namen zouden me toch al sterk doen overwegen om er voor het eerst sinds 2018 weer eens naar toe te gaan (hoewel ik ze natuurlijk liever op GMM/Alcatraz zie staan, aangezien ik daar al tickets voor heb ;) )!
Ja, inderdaad. Voor mij is Korn met een paar leuke bands erbij ook wel een goede reden om voor het eerst naar Lokeren af te reizen. Ben benieuwd waar die mee komen straks.

MiW schijnt op Pukkelpop te staan trouwens geloof ik (had iemand met inside info hier ergens gedeeld meen ik me te herinneren)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken