Graspop Metal Meeting 2024

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.578
7.514
Gewoon een tipje, zware publiekstrekkers proberen ze altijd op een weekdag te plaatsen. Ik vermoed dus dat als Tool komt, dit op donderdag of vrijdag zal zijn.
Volgens mij BMTH op zaterdag.

Trouwens, QOTSA mag uit de verwachtingen, die zouden niet komen hoorde ik. Ik gok dat die uiteindelijk Pkp zullen doen.
Hmm. Dan is dit mijn finale voorspelling voor de headliners.

Do: Tool - Dropkick Murphy's
Vr: Avenged Sevenfold - FFDP
Za: BMTH - Deep Purple
Zo: Scorpions - Judas Priest
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.524
6.387
Hmm. Dan is dit mijn finale voorspelling voor de headliners.

Do: Tool - Dropkick Murphy's
Vr: Avenged Sevenfold - FFDP
Za: BMTH - Deep Purple
Zo: Scorpions - Judas Priest
Dropkick als headliner ja? Zijn die zo groot? Of meer met de logica van: Tool is al een ticket kanon, daar hoeft niks spannends bij?
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.578
7.514
Dropkick als headliner ja? Zijn die zo groot? Of meer met de logica van: Tool is al een ticket kanon, daar hoeft niks spannends bij?
Combinatie van een aantal dingen. Ik zie sowieso weinig alternatieven, als ik kijk naar de tot nu toe aangekondigde grote bands op andere festivals. Dan kom je al snel uit bij PwD, Machine Head of Pantera op herhaling, wat ik niet zo snel zie gebeuren. De Murphy's zijn headliner op Jera On Air. In 2022 waren ze op Graspop sub voor Maiden en Volbeat. En inderdaad, ik denk dat Tool van alle headliners het minst afhankelijk is van een tweede headliner.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

SulpherSouls

Randprogramma
1 dec 2022
212
552
Ook nog een poging dan:

Tool - Dream Theater
Avenged Sevenfold - Disturbed
Scorpions - BMTH
Judas Priest - FFDP - Deep Purple
Dan zou ik eerder zeggen:
Tool - Electric Callgirl
A7X - Dream theater - Disturbed
Scorpions - BMTH
Judas Priest - FFDP - Deep Purple

Tool draagt al best een grote schare bezoekers en EC is toch echt wel ook een up and coming kijkcijferkanon!
Los van de hele discussie wel of niet leuk, wel of niet een HL. Op deze manier heeft Tool het idee de dag te dragen en mag EC laten zien of zij idd HL waardig zijn!
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
878
2.593
Trigger warning:
Ik zie (Als) EC headliner is,
De combi met Tool wel gebeuren.
Tool draagt de dag dan. En EC kan indd bewijzen of ze HL waardig zijn. Maar zie ook Deep purple inpv EC en dan EC als sub.
EC zou ik sowieso weer gaan kijken🙈
Zou IMO best kunnen als north stage headliner. Maar liever als sub uiteraard.

Wat betreft headliners, is Lamb of God niet ook gewoon een optie?
Die kunnen wat mij betreft mooi de Gojira/PwD/MH van afgelopen editie worden.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.450
8.055
Ook maar een laatste headliner voorspelling dan

Tool, Avenged Sevenfold, BMTH lijken mij de 3 overduidelijke south stage headliners, de vierde vind ik lastig.
Iets als Scorpions, Judas Priest, Deep Purple zou kunnen. En anders Sabaton als die beschikbaar zijn.

North stage headliners zullen uit hetzelfde rijtje komen van hierboven lijkt me. Parkway Drive, machine head, pantera zouden ook nog kunnen op herhaling al is die kans kleiner. Within Temptation en Sabaton stonden er ook 2019 en 2022.

Mijn hoop gaat uit naar LoG, dat die nog gaan touren. Maar op dit moment lijkt het er niet op inderdaad.

EC als kleine headliner bij Tool zie ik persoonlijk ook nog wel gebeuren, maar dat topic is al dood gediscussieerd hier.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
447
803
Ook nog maar een poging dan...😝
do: TOOL - megadeth
vr: bmth - Bruce solo
za: ax7 - creed -3dd
zo: Judas Priest - Anthrax
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.556
3.258
Ik denk nog steeds dat ze ons gaan verrassen met een konijn uit de hoge hoed. Wat dat dan is dat weet ik ook niet, maar na Machine Head vorig jaar moet zoiets toch weer mogelijk zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.264
1.342
Tool - Judas Priest
Metallica - Avenged Sevenfold
Bring Me The Horizon - Machine Head
Metallica - Sabaton


Hoewel ik niet geloof in Metallica maar is deels ook wens. En kan echt niks anders bedenken ook niet dat die dagen uitverkocht krijgt.
 
  • Leuk
Waarderingen: scheep en redbaron

Gebruikers die dit onderwerp bekijken