Vrijwel altijd goed weer en het is voor mij in de buurt.
Ik vind alleen dat er vaak gedaan wordt alsof we niets beters mogen verwachten van GMM. Ik ga al bijna 20 jaar en er is echt niets veranderd in die tijd. Sterker nog, de headliners zijn nog vaak hetzelfde alleen zijn de botsauto's, masseuses en de strippers weg. Oh en je mag 3x meer betalen.
De prijs is uiteraard bij alles zo, maar als je dan kijkt naar bijvoorbeeld een Rock Werchter en de headliners die daar staan. RHCP, Muse, Arctic Monkeys, Stromae, allemaal namen waarvan ik ook weet dat dat gewoon stadion acts zijn. En dan zou GMM de echte stadion acts niet kunnen betalen? Slipknot was dan de enige. GnR moest naar een kleiner veld, Motley Crue was 30 jaar geleden al overtijd en Machine Head is wel eindelijk de grotere zalen aan het doen, maar niet de headliner van de dag. Het is grappig dat Metallica, Rammstein, SOAD en ACDC altijd genoemd worden hier en dat daar dan lacherig over gedaan wordt, maar eigenlijk mag je dat ook onderhand wel verwachten. Dat zijn de echte stadion acts. Al is er 1 zo'n knaller en is de rest iets kleiner. Maar het lijken nu vaak een beetje de afdankertjes.