Zit er normaal ook tussen hoor enkel hier inderdaad niet zichtbaarEn uw gewoon ticket?
Zit er normaal ook tussen hoor enkel hier inderdaad niet zichtbaarEn uw gewoon ticket?
Ik ben weliswaar niet pasgeleden geopereerd, maar heb ik wel al 15 jaar lichte rugproblemen. En voor mij zijn die tribunes echt een uitkomst. Soms is het even zoeken naar een stoeltje, maar dat is mij tot op heden altijd gelukt wanneer ik dat wilde (even afkloppen). En het is echt ideaal om even een uurtje je rug en benen te laten rusten en veel fijner om daar te zitten dan op het gras. Het enige moment dat ik het daar minder naar mijn zin had was vorig jaar op het warmste moment van de dag (richting de 40 graden). Toen zat ik daar in de volle zon helemaal weg te branden, haha.Die Inter had ik op de website ook al gezien maar zo erg is het met mijn maat ook niet gesteld hoor. Hij zou zich er slecht bij voelen om op die manier iemands plek in te nemen die echt hulp nodig heeft. Hij kan lopen, zitten, staan, liggen, headbangen en zuipen maar moet tussendoor ook af en toe eens op iets als een stoel gaan zitten. Vandaar...
Laat de mensen van Inter hun tijd maar spenderen aan mensen die ze echt nodig hebben. Fantastisch werk overigens, zo'n organisatie!
Heb dat vorig jaar opgelost met een pet met bandana onder (nek) en een witte tshirt die ik regelmatig volledig nat ging maken. Werkte eigenlijk reuze!Het enige moment dat ik het daar minder naar mijn zin had was vorig jaar op het warmste moment van de dag (richting de 40 graden). Toen zat ik daar in de volle zon helemaal weg te branden, haha.
Vriend van mij deed dat ook, maar die had de pech dat zijn rode bandana af gaf en het daardoor leek alsof zijn hele nek en schouders onder het bloed zaten, haha. Ging er niet af ook.Heb dat vorig jaar opgelost met een pet met bandana onder (nek) en een witte tshirt die ik regelmatig volledig nat ging maken. Werkte eigenlijk reuze!
Er is genoeg regen gevallen in de lente. Laat het nu maar tot na Werchter dit weer zijn.![]()
Wekenlang geen spat regen: zomerdroogte is terug (en erger dan in 2018)
Na een nat voorjaar gingen de hemelsluizen begin mei dicht. Sindsdien hebben we in Nederland te maken met veel zon, oplopende temperaturen en dus ook veel verdamping. En volgens het KNMI blijft dat voorlopig zo.www.nu.nl
gelukkig past dat nog in het graspop themaVriend van mij deed dat ook, maar die had de pech dat zijn rode bandana af gaf en het daardoor leek alsof zijn hele nek en schouders onder het bloed zaten, haha. Ging er niet af ook.
Ah, dank voor het delen. Dit bevestigt in elk geval wel die aanname waar we het gisteren over hadden.Bekijk bijlage 5310
Ticketprijzen omhoog, muntenprijzen omhoog en bepaald voedsel in tienden munt afrekenen waarbij ik er niet vanuit ga dat ze minder dan vorig jaar gaan vragen voor iets...
Op deze manier worden festivals wel erg snel duurder
Ik mag toch hopen dat ze niet afwijken van 1 bier = 1 munt. Dat is verdorie de gouden standaard van festival munten. Zou ook bijzonder onhandig rekenen worden.in decimalen afrekenen lijkt me wel al snel negatief voor de bezoekers
is vrij gemakkelijk om naast de muntprijzen hoger te maken ook nog een biertje 1,1 of 1,2 munt te laten kosten bijvoorbeeld, om alles nog even wat duurder te maken
een frietje zal straks wel 2,2 munten kosten bijvoorbeeld in plaats van 2
ben bang dat ze de inflatie dubbel gaan zitten doorbelasten op deze manier
maar goed misschien ben ik gewoon veel te negatief, laat ik eerst maar de prijzen op het terrein afwachten
Je zou zeggen dat de inflatie al meegenomen is in de verhoogde prijzen bij de aanschaf van de munten. Als er dan ook op het terrein 10% bijkomt waarbij er met decimalen gehanteerd worden dan is dat echt een rattenstreek. Op die manier is het namelijk lastig om al je aanbestede munten op te maken, wat ook nog eens meer winst voor de organisatie is.in decimalen afrekenen lijkt me wel al snel negatief voor de bezoekers
is vrij gemakkelijk om naast de muntprijzen hoger te maken ook nog een biertje 1,1 of 1,2 munt te laten kosten bijvoorbeeld, om alles nog even wat duurder te maken
maar goed misschien ben ik gewoon veel te negatief, laat ik eerst maar de prijzen op het terrein afwachten
Nee het wordt nu wel de sport om alles aan het einde tot op de laatste tiende op te maken natuurlijk! Alle kraampjes af tot ik iets gevonden heb wat precies mijn overgebleven aantal skullies kost op een gegeven momentDus iedereen gaan enkele tiende overhouden. Mooie goedkope winst voor de organisatie...
Ik was in eerste instantie vrij positief over de cashless verandering, los dat het wat lastig is meerdere biertjes halen met een grote of diverse groep qua drank(gebruik), maar dit is toch wel dubbelop slecht nieuws. Eerst (logischerwijs) gaan de prijzen van tokens omhoog en nu gaan ze ook nog lopen stunten met decimalen. Vervelend dat dit ook niet direct gecommuniceerd is bij het aankondigen, geeft heel erg het gevoel dat ze wisten dat dit wel eens wat backlash zou veroorzaken.in decimalen afrekenen lijkt me wel al snel negatief voor de bezoekers
ja inderdaad zoals ik al zei we kunnen maar beter afwachten. ik ben benieuwd naar de prijzenIk mag toch hopen dat ze niet afwijken van 1 bier = 1 munt. Dat is verdorie de gouden standaard van festival munten. Zou ook bijzonder onhandig rekenen worden.
Wat betreft de rest hoop je natuurlijk dat ze zoiets gebruiken om nauwkeuriger te rekenen, in plaats van meer af te ronden. Dan kan het zowel in je voordeel als in je nadeel uitvallen. Betaal je gewoon iets wat dichter bij de werkelijke prijs in euro's zou liggen. Wellicht valt het mee en rekenen ze voor een patatje nu juist 1,9 of 1,8 omdat ze dan al prima uitkomen met deze duurdere munten. Of valt iets anders juist goedkoper uit. We gaan het zien inderdaad.