Graspop Metal Meeting 2023

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.325
6.443
Die Inter had ik op de website ook al gezien maar zo erg is het met mijn maat ook niet gesteld hoor. Hij zou zich er slecht bij voelen om op die manier iemands plek in te nemen die echt hulp nodig heeft. Hij kan lopen, zitten, staan, liggen, headbangen en zuipen maar moet tussendoor ook af en toe eens op iets als een stoel gaan zitten. Vandaar...
Laat de mensen van Inter hun tijd maar spenderen aan mensen die ze echt nodig hebben. Fantastisch werk overigens, zo'n organisatie!
Ik ben weliswaar niet pasgeleden geopereerd, maar heb ik wel al 15 jaar lichte rugproblemen. En voor mij zijn die tribunes echt een uitkomst. Soms is het even zoeken naar een stoeltje, maar dat is mij tot op heden altijd gelukt wanneer ik dat wilde (even afkloppen). En het is echt ideaal om even een uurtje je rug en benen te laten rusten en veel fijner om daar te zitten dan op het gras. Het enige moment dat ik het daar minder naar mijn zin had was vorig jaar op het warmste moment van de dag (richting de 40 graden). Toen zat ik daar in de volle zon helemaal weg te branden, haha.

Ik ben het trouwens met je eens, die mensen van Inter zijn geweldig. Ik heb er ooit een keer een weekend gestaan omdat een vriend mee was die een spierziekte heeft. Konden we gewoon met ons kleine groepje bij hem staan. Die mensen staan letterlijk dag en nacht klaar om de mensen met een handicap een fantastische en onbezorgde festivalervaring te bezorgen.
 

Jimmeh07

Randprogramma
3 jun 2023
183
246
Het enige moment dat ik het daar minder naar mijn zin had was vorig jaar op het warmste moment van de dag (richting de 40 graden). Toen zat ik daar in de volle zon helemaal weg te branden, haha.
Heb dat vorig jaar opgelost met een pet met bandana onder (nek) en een witte tshirt die ik regelmatig volledig nat ging maken. Werkte eigenlijk reuze!
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.325
6.443
Heb dat vorig jaar opgelost met een pet met bandana onder (nek) en een witte tshirt die ik regelmatig volledig nat ging maken. Werkte eigenlijk reuze!
Vriend van mij deed dat ook, maar die had de pech dat zijn rode bandana af gaf en het daardoor leek alsof zijn hele nek en schouders onder het bloed zaten, haha. Ging er niet af ook.
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: PatrickV en MetalLimbo

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
natte pet of hoeddje, idd ideaal ook bij mij. Die 40 graden zal wel in de zon zijn.
Als ik zeg 27 of 28 graden zal het wel aanvoelen als 33 graden in de zon gok ik. Dus onderschat de temperatuur niet overdag.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.947
1.993

Jimmeh07

Randprogramma
3 jun 2023
183
246
Vriend van mij deed dat ook, maar die had de pech dat zijn rode bandana af gaf en het daardoor leek alsof zijn hele nek en schouders onder het bloed zaten, haha. Ging er niet af ook.
gelukkig past dat nog in het graspop thema :D
Heb toen een bandana gekocht in de metal town en die gaf gelukkig niet af. Dit jaar neem ik 'm sws mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Jimmeh07

Randprogramma
3 jun 2023
183
246
Ben dit jaar eindelijk eens op tijd begonnen met bands te bekijken op de lineup die ik niet ken.. Had ik maar beter niet gedaan, krijg nu conflicten die er eerst niet waren :LOL:
Motionless in white kende ik nog niet maar lijken me echt top. Tegelijk speelt natuurlijk Alter bridge, die ik al redelijk ken, maar ook niet wil missen :poop:
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en won666

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.068
7.209
in decimalen afrekenen lijkt me wel al snel negatief voor de bezoekers
is vrij gemakkelijk om naast de muntprijzen hoger te maken ook nog een biertje 1,1 of 1,2 munt te laten kosten bijvoorbeeld, om alles nog even wat duurder te maken
een frietje zal straks wel 2,2 munten kosten bijvoorbeeld in plaats van 2
ben bang dat ze de inflatie dubbel gaan zitten doorbelasten op deze manier
maar goed misschien ben ik gewoon veel te negatief, laat ik eerst maar de prijzen op het terrein afwachten
 
  • Grrr
Waarderingen: Inverso

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
in decimalen afrekenen lijkt me wel al snel negatief voor de bezoekers
is vrij gemakkelijk om naast de muntprijzen hoger te maken ook nog een biertje 1,1 of 1,2 munt te laten kosten bijvoorbeeld, om alles nog even wat duurder te maken
een frietje zal straks wel 2,2 munten kosten bijvoorbeeld in plaats van 2
ben bang dat ze de inflatie dubbel gaan zitten doorbelasten op deze manier
maar goed misschien ben ik gewoon veel te negatief, laat ik eerst maar de prijzen op het terrein afwachten
Ik mag toch hopen dat ze niet afwijken van 1 bier = 1 munt. Dat is verdorie de gouden standaard van festival munten. Zou ook bijzonder onhandig rekenen worden.

Wat betreft de rest hoop je natuurlijk dat ze zoiets gebruiken om nauwkeuriger te rekenen, in plaats van meer af te ronden. Dan kan het zowel in je voordeel als in je nadeel uitvallen. Betaal je gewoon iets wat dichter bij de werkelijke prijs in euro's zou liggen. Wellicht valt het mee en rekenen ze voor een patatje nu juist 1,9 of 1,8 omdat ze dan al prima uitkomen met deze duurdere munten. Of valt iets anders juist goedkoper uit. We gaan het zien inderdaad.
 

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
478
1.499
in decimalen afrekenen lijkt me wel al snel negatief voor de bezoekers
is vrij gemakkelijk om naast de muntprijzen hoger te maken ook nog een biertje 1,1 of 1,2 munt te laten kosten bijvoorbeeld, om alles nog even wat duurder te maken
een frietje zal straks wel 2,2 munten kosten bijvoorbeeld in plaats van 2
ben bang dat ze de inflatie dubbel gaan zitten doorbelasten op deze manier
maar goed misschien ben ik gewoon veel te negatief, laat ik eerst maar de prijzen op het terrein afwachten
Je zou zeggen dat de inflatie al meegenomen is in de verhoogde prijzen bij de aanschaf van de munten. Als er dan ook op het terrein 10% bijkomt waarbij er met decimalen gehanteerd worden dan is dat echt een rattenstreek. Op die manier is het namelijk lastig om al je aanbestede munten op te maken, wat ook nog eens meer winst voor de organisatie is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Inverso

Inverso

Playlistbediener
11 jan 2023
47
73
in decimalen afrekenen lijkt me wel al snel negatief voor de bezoekers
is vrij gemakkelijk om naast de muntprijzen hoger te maken ook nog een biertje 1,1 of 1,2 munt te laten kosten bijvoorbeeld, om alles nog even wat duurder te maken
een frietje zal straks wel 2,2 munten kosten bijvoorbeeld in plaats van 2
ben bang dat ze de inflatie dubbel gaan zitten doorbelasten op deze manier
maar goed misschien ben ik gewoon veel te negatief, laat ik eerst maar de prijzen op het terrein afwachten
Ik was in eerste instantie vrij positief over de cashless verandering, los dat het wat lastig is meerdere biertjes halen met een grote of diverse groep qua drank(gebruik), maar dit is toch wel dubbelop slecht nieuws. Eerst (logischerwijs) gaan de prijzen van tokens omhoog en nu gaan ze ook nog lopen stunten met decimalen. Vervelend dat dit ook niet direct gecommuniceerd is bij het aankondigen, geeft heel erg het gevoel dat ze wisten dat dit wel eens wat backlash zou veroorzaken.
 
Laatst bewerkt:

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.068
7.209
Ik zie nog steeds werkelijk geen reden om dit systeem te hanteren, in plaats van gewoon euro's op je bandje te zetten en de prijzen in euro's te laten zien
Ik mag toch hopen dat ze niet afwijken van 1 bier = 1 munt. Dat is verdorie de gouden standaard van festival munten. Zou ook bijzonder onhandig rekenen worden.

Wat betreft de rest hoop je natuurlijk dat ze zoiets gebruiken om nauwkeuriger te rekenen, in plaats van meer af te ronden. Dan kan het zowel in je voordeel als in je nadeel uitvallen. Betaal je gewoon iets wat dichter bij de werkelijke prijs in euro's zou liggen. Wellicht valt het mee en rekenen ze voor een patatje nu juist 1,9 of 1,8 omdat ze dan al prima uitkomen met deze duurdere munten. Of valt iets anders juist goedkoper uit. We gaan het zien inderdaad.
ja inderdaad zoals ik al zei we kunnen maar beter afwachten. ik ben benieuwd naar de prijzen
 

JK79

Gouden Tip
11 sep 2021
450
1.050
Mijn spoorboekje voor de 2 dagen eindelijk klaar (moest nog wat nieuwe zaken in luisteren een paar lastige keuzes maken en niet elke keer heeft de Koekdoos methode gewonnen).
Vrijdag:
Black Mirrors - Pro-Pain - Blackgold - eten en festileaks meeting - Hatebreed - Behemoth - Amon Amarth - Gojira - Machine Head
Afgevallen op dit moment zijn (maar kan op de dag zelf afhankelijk van weer of gemoedstoestand nog wijzigen): Blind Channel - Orange Goblin - Hollywood Undead en Meshuggah (De laatste de meest pijnlijke maar volgens Koekdoos methode moet ik naar Machine Head).

Zaterdag:
Antimatter - Infected Rain - Halestorm - In Flames - Soen - Eivør - Solstafir - Slipknot
Afvallers: Oceans (dat gaan we niet halen vanuit thuis) - Sleep Token (kies toch voor 9e keer In Flames) - Architects (op dit moment helemaal in to SOEN) - Panterra (volgens Koekdoos methode moest ik daar naartoe maar de andere is Eivør en dan is het jeugdsentiment (wat vaak in werkelijkheid tegenvalt) tegenover een geweldige zangeres) - Parkway Drive (Solstafir is of de perfecte show en dan ben ik in een soort van trance of ze hebben geen zin en dan pak ik alsnog Parkway Drive mee)

Op 2 dagen dus drie nare clashes Meshuggah/ Machine Head, Panterra/Eivør en Parkway Drive/Solstafir.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken