Graspop Metal Meeting 2023

ReasonsRemeain

Campingartiest
18 okt 2022
76
157
Wellicht ja. Maar welke rol die Bonsai app nu precies gaat spelen is me ook nog niet helemaal duidelijk. En waarom dat icoontje op de Inferno plattegrond dan een wifi symbooltje boven die skull zou hebben, als het gewoon om een 3D geprint decoratie item gaat, snap ik ook niet helemaal. Maar ik wacht rustig af op meer info. Wellicht heb je gelijk en is dat alles wat het is.
Ja die Bonsai app is voor nu alleen voor Belgische bezoekers. Een slimme finntech oplossing om (o.a) Apple Pay beschikbaar te maken.
Wordt aantrekkelijk gemaakt met wat extra's maar niet veel spannends verder.

Skullies icoon staat ook op de GMM 23 plattegrond van het festival terrein in de app.
 

Bijlagen

  • GMM Plan 23.jpg
    GMM Plan 23.jpg
    34,1 KB · Weergaven: 77

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Ha, inderdaad, plattegrond zit er al in. My GMM23 > My Places > Go To Map, en dan een willekeurige locatie aanklikken.

Eerste wat me opvalt: stukje bomen en foodtrucks tussen Jupiler Stage en Metal Dome van de plattegrond van vorig jaar is weg, foodtrucks zijn naar de uiterste hoek links verplaatst, en de Jupiler Stage heeft zo inderdaad meer ruimte:

EE182F55-B39C-4645-BADB-B49487925808.jpeg
 

ReasonsRemeain

Campingartiest
18 okt 2022
76
157
Ha, inderdaad, plattegrond zit er al in. My GMM23 > My Places > Go To Map, en dan een willekeurige locatie aanklikken.

Eerste wat me opvalt: stukje bomen en foodtrucks tussen Jupiler Stage en Metal Dome van de plattegrond van vorig jaar is weg, foodtrucks zijn naar de uiterste hoek links verplaatst, en de Jupiler Stage heeft zo inderdaad meer ruimte:

Bekijk bijlage 4998
Idd! Hele goeie aanpassing, niet meer die fuik!

De Rooie Jager Area is weg (Schlager hut/Moose bar)...Ik weet van Erik zelf (De Jager) dat hij dit jaar in de Classic Rock staat en die area er ook niet is.
 
  • Leuk
  • Wow
Waarderingen: Simoni en Dr. Hannibal

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Ja die Bonsai app is voor nu alleen voor Belgische bezoekers. Een slimme finntech oplossing om (o.a) Apple Pay beschikbaar te maken.
Wordt aantrekkelijk gemaakt met wat extra's maar niet veel spannends verder.

Skullies icoon staat ook op de GMM 23 plattegrond van het festival terrein in de app.
Ah, op die versie zijn er nog wel wat bomen te zien gelukkig. Toch fijn, voor de schaduw!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.068
7.210
My GMM '23 --> My Places --> Onderin; Go to map --> Rechtsboven "kaart" icoon --> PLAN
wow, nice catch! je bent een held.
Ha, inderdaad, plattegrond zit er al in. My GMM23 > My Places > Go To Map, en dan een willekeurige locatie aanklikken.

Eerste wat me opvalt: stukje bomen en foodtrucks tussen Jupiler Stage en Metal Dome van de plattegrond van vorig jaar is weg, foodtrucks zijn naar de uiterste hoek links verplaatst, en de Jupiler Stage heeft zo inderdaad meer ruimte
Jupiler stage heeft inderdaad meer ruimte
Die bottleneck bij jupiler stage is ook verdwenen, heel fijn
grootste verandering die ik tot nu toe zie: ze hebben een tribune neergezet bij de jupiler stage! dat is wel heel vet

EDIT: Die constructie die er stond bij de mainstages, met een grote overdekte tent met tafels, en aan de voorkant van de tent een grote tribune, lijkt gekopieerd te zijn naar de jupiler stage. Dit zorgt ook direct voor veel meer zitplekjes in de schaduw. hele goede verandering
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Er staan ook weer gratis water punten op de kaart, fijn om dat bevestigd te zien. Al was dat laatst geloof ik al wel per mail naar @Piebe71 gemeld, samen met het bericht dat harde plastic/metalen drinkbussen dan weer niet mee mogen (tenzij extreme hitte).
 
  • Leuk
Waarderingen: gerbthederp

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.326
6.444
wow, nice catch! je bent een held.

Jupiler stage heeft inderdaad meer ruimte
Die bottleneck bij jupiler stage is ook verdwenen, heel fijn
grootste verandering die ik tot nu toe zie: ze hebben een tribune neergezet bij de jupiler stage! dat is wel heel vet

EDIT: Die constructie die er stond bij de mainstages, met een grote overdekte tent met tafels, en aan de voorkant van de tent een grote tribune, lijkt gekopieerd te zijn naar de jupiler stage. Dit zorgt ook direct voor veel meer zitplekjes in de schaduw. hele goede verandering
Ziet er inderdaad naar uit dat die bottleneck weg is én er een tribune bij is gekomen. Zoals jij ook al zegt, dat zijn twee uitstekende veranderingen. Dikke complimenten aan de organisatie als dit inderdaad zo uitpakt als wij nu denken.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Nog meer zin om de hele zaterdag in dat hoekje van het terrein rond te hangen zo 😁

Speciaal bier bar en foodtrucks binnen handbereik, helemaal mooi 🍻
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

ReasonsRemeain

Campingartiest
18 okt 2022
76
157
Als ik de "map" view + icoon uitleg en de "plan" view vergelijk dan lijkt het erop alsof de Skullies toch iets van tokens zijn maar haal mn geld nog niet helemaal van de Bonsai optie af hahaha
 

Bijlagen

  • Skullies 2.jpg
    Skullies 2.jpg
    587 KB · Weergaven: 44

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
352
796
Ik heb die trein van de bonsai app precies helemaal gemist :D Als ik het goed begrijp kan ik daar geld op zetten om op het festival mee te betalen? En per 10 stortingen planten ze een boom?
In het kort, klopt dit? :D
 

ReasonsRemeain

Campingartiest
18 okt 2022
76
157
Ik heb die trein van de bonsai app precies helemaal gemist :D Als ik het goed begrijp kan ik daar geld op zetten om op het festival mee te betalen? En per 10 stortingen planten ze een boom?
In het kort, klopt dit? :D
Ja idd en je kan dus sparen voor GMM goodies.
Is wel een crediet optie ism MasterCard; voorwaarden even goed doorlezen dus :).
En alleen voor Belgische gebruikers.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kneuzer

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.068
7.210
Nog meer zin om de hele zaterdag in dat hoekje van het terrein rond te hangen zo 😁

Speciaal bier bar naast de deur, helemaal mooi 🍻
Waar zie je die speciaal bier bar? bedoel je de 'Jupiler beers & stories" die bij de food trucks staat?
Ik heb die trein van de bonsai app precies helemaal gemist :D Als ik het goed begrijp kan ik daar geld op zetten om op het festival mee te betalen? En per 10 stortingen planten ze een boom?
In het kort, klopt dit? :D
Ik begrijp ook nog steeds dat Bonzai niet.
Volgens mij is het gewoon een soort digitale creditcard, lijkt me niet dat je daar je graspop consumpties mee kan kopen? misschien meer bedoeld voor Merch?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.068
7.210
Was de 'costa experience' er vorig jaar ook al of is dit nieuw? komt me niet bekend voor

EDIT: en wat is 'FLY'? is dat gewoon het reuzenrad?
 
  • Thinking
Waarderingen: Jamel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.068
7.210
Ja, ga er vanuit dat daar speciaal bier is? Of heb ik dat mis?
Yes klopt helemaal. Volgens mij zowel pils als speciaal bier. die tent stond vorig jaar bij de food trucks (net als nu, maar food trucks zijn dus verhuisd)
dacht dat het aanbod ook net weer iets anders was dan de belgian beer bar, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken