Graspop Metal Meeting 2023

RubenJS

Support act
18 feb 2023
840
2.459
Heb het idee dat dat wifi signaal icoontje bij de skull hoort, ofwel, inderdaad digitale “skullies” tokens waarmee je contactloos kunt betalen? Dat is wat de afbeelding naar mij communiceert, maar ik kan er naast zitten natuurlijk. Staat er verder niks over in de mail, Inferno kampeerders?

Edit: volgens deze pagina is er alleen een wifi punt bij de entree https://www.graspop.be/en/info/festival-arena#CALLING & BROWSING
Nope: Like last year festival tickets can be exchanged at the campsite so settle in and collect your festival wristband at your leisure. Super practical: you can also redeem your GMM token voucher(s) here!
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
406
575
Dit was de platte grond vorig jaar. Heel het terrein is dus omgedraaid. De gestuurde mail is gewoon copy/paste gedaan. Enkel de datums en de uren zijn aangepast ;)

Heb het idee dat dat wifi signaal icoontje bij de skull hoort, ofwel, inderdaad digitale “skullies” tokens waarmee je contactloos kunt betalen? Dat is wat de afbeelding naar mij communiceert, maar ik kan er naast zitten natuurlijk. Staat er verder niks over in de mail, Inferno kampeerders?

Misschien kan het dus wel inderdaad! Vorig jaar stond er een automaat waar gmm tokens staat. Misschien is het een verwijzing naar die automaat en is het een nieuw systeem.


GetAttachmentThumbnail
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.362
5.951
Nope: Like last year festival tickets can be exchanged at the campsite so settle in and collect your festival wristband at your leisure. Super practical: you can also redeem your GMM token voucher(s) here!
De token vouchers zijn gewoon je aankoop bewijzen van die presale tokens toch? Zegt nog niks over of je bonnen krijgt, of dat ze digitaal uitgegeven gaan worden.
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
406
575
De token vouchers zijn gewoon je aankoop bewijzen van die presale tokens toch? Zegt nog niks over of je bonnen krijgt, of dat ze digitaal uitgegeven gaan worden.
jup, was vorig jaar ook. Je kan dan gewoon je presale qr code laten scannen, en daarvoor kreeg je dan die 20 tokens/voucher.
Kan dus nog beide kanten uit ;)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zin 2023
Ook dit jaar kan je je festivalticket al omruilen op de camping. Installeer je dus op je gemak en haal daarna je festivalbandje op. Extra handig: hier kun je ook meteen je GMM muntenvoucher verzilveren!
zin 2022
Zo kan je vanaf dit jaar je festivalticket omruilen op de camping. Installeer je dus rustig en haal daarna je festivalbandje. Extra handig: hier kun je ook meteen je GMM muntenvoucher verzilveren. Gedaan met staan puffen in de wachtrij!
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.410
6.710
zin 2023
Ook dit jaar kan je je festivalticket al omruilen op de camping. Installeer je dus op je gemak en haal daarna je festivalbandje op. Extra handig: hier kun je ook meteen je GMM muntenvoucher verzilveren!
zin 2022
Zo kan je vanaf dit jaar je festivalticket omruilen op de camping. Installeer je dus rustig en haal daarna je festivalbandje. Extra handig: hier kun je ook meteen je GMM muntenvoucher verzilveren. Gedaan met staan puffen in de wachtrij!
Hmm, dus dit jaar moeten jullie wel staan puffen in de wachtrij? ;)
 
  • Haha
Waarderingen: Piebe71 en Simoni

RubenJS

Support act
18 feb 2023
840
2.459
De token vouchers zijn gewoon je aankoop bewijzen van die presale tokens toch? Zegt nog niks over of je bonnen krijgt, of dat ze digitaal uitgegeven gaan worden.
Eens, mijn nope doelde dan ook op je vraag of of er verder niets in die mail over staat :)
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
406
575
Koelbox gaat in de auto al aan de stroom. Dus gewoon in de rij met een koud biertje staan puffen. Is het best dragelijk🤗
Wij hebben het zelfde! En vorig jaar hadden we zelf geen wachtrij. Toen rond 9 a 10 uur op de camping aangekomen.
Dus zal een rap pintje worden :p
 
  • Confetti
Waarderingen: Piebe71

1880

Randprogramma
2 jul 2022
106
108
Alwel de plattegrond van inferno ontvangen.
Nu duimen dat de gezondheid van mijn zoon stabieler wordt zodat we een paar dagen de boel de boel laten
Alwel de plattegrond van inferno ontvangen.
Nu duimen dat de gezondheid van mijn zoon stabieler wordt zodat we een paar dagen de boel de boel laten
Paul, heel veel beterschap voor je zoon! Duimen mee!
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en Paul!

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
892
992
Hoe zou jij een enorm grasveld met duizenden auto's, waar volk op en af loopt om spullen te halen en te brengen, precies bewaken dan?
Geen idee of er ook grote lichtmasten staan op de parkings? Enkele camera's er aan hangen en zo schrikt je toch weer al enkele mensen met slechte bedoelingen af.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken