Graspop Metal Meeting 2023

bunsofsteel

Playlistbediener
10 feb 2023
8
15
Ik lees hier op de vorige pagina over toekomen met je munten omdat je enkel water drinkt. Is er gratis water op graspop, misschien?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Ik lees hier op de vorige pagina over toekomen met je munten omdat je enkel water drinkt. Is er gratis water op graspop, misschien?
Ja er zijn voldoende waterpunten met drinkwater waar je je flesje gratis kunt bijvullen.
Voorheen als je een flesje drinken kocht kreeg je een flesje zonder dop, afgelopen jaar (ivm de warmte) kreeg je een flesje met dop mee. Geen idee hoe dat dit jaar gaat zijn, als je dus zeker wilt zijn van je zaak neem je een paar flessen dopjes mee het terrrein op.
 
  • Leuk
Waarderingen: bunsofsteel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.680
7.443
Ik lees hier op de vorige pagina over toekomen met je munten omdat je enkel water drinkt. Is er gratis water op graspop, misschien?

Het water dat gebruikt wordt om je handen te wassen bij de toiletten is drinkwater. En dus gratis. Gewoon wat flessendoppen meenemen en hopen dat je flesje niet wordt afgenomen. Anders eenmalig een flesje water kopen op t terrein.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en bunsofsteel

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
403
565
Maar dan niet zoals in 2016 3 dagen lang regen en een zeiknat veld. Een flinke hoosbui aan het einde van de zondag zou voldoende moeten zijn zodat jij kan buikschuiven.
Nee inderdaad, dat moet zeker niet! iets warmer als nu en het is voor mij al dik oké!
 
  • Leuk
Waarderingen: JK79

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
403
565
Mag je ook geen plastic drinkbussen mee binnenpakken? Op RW wel in ieder geval, maar geen idee of dit op GMM zo was
  • gevaarlijke voorwerpen zoals glaswerk, metalen drinkbussen, gevulde flessen of drinkbussen, vuurwerk, wapens, scherpe voorwerpen of elk ander voorwerp dat door de ORGANISATOR als gevaarlijk kan worden beschouwd.

Mag eigenlijk niet.... Maar zal ook weer een eindeloos discussiepunt kunnen zijn.

wat is een drinkbus? is dat vlaams voor bidon?
Ja ;) Is een bidon of een drinkfles
 
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage en Loek123

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.558
4.474
  • gevaarlijke voorwerpen zoals glaswerk, metalen drinkbussen, gevulde flessen of drinkbussen, vuurwerk, wapens, scherpe voorwerpen of elk ander voorwerp dat door de ORGANISATOR als gevaarlijk kan worden beschouwd.

Mag eigenlijk niet.... Maar zal ook weer een eindeloos discussiepunt kunnen zijn.


Ja ;) Is een bidon of een drinkfles
Niet gevulde plastic drinkfles :))) mag dus
 

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
292
743
Geen huisdieren, he wat jammer. Wilde nou net mn kat meenemen op uitje.

Overigens mocht ik met een ketting aan mn broek het terrein op in 2018, hoorde bij de broek maar kon gewoon losgeklikt worden. Was geen probleem zeiden ze hahaha
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: diaan en Simoni

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.680
7.443
Geen huisdieren, he wat jammer. Wilde nou net mn kat meenemen op uitje.

Overigens mocht ik met een ketting aan mn broek het terrein op in 2018, hoorde bij de broek maar kon gewoon losgeklikt worden. Was geen probleem zeiden ze hahaha

Zal ook liggen aan hoe je eruit ziet waarschijnlijk. Stel je was niet die vrouw van 1,60m maar een beer van een man van 2 meter
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.358
5.924
Zal ook liggen aan hoe je eruit ziet waarschijnlijk. Stel je was niet die vrouw van 1,60m maar een beer van een man van 2 meter
Ik val zelf in die laatste categorie, heb ook het omgekeerde van @gerbthederp dat ik juist sinds mijn pubertijd steevast een jaar of 10 ouder geschat word dan ik werkelijk ben… maar ook ik word er zelden uit gepikt door security. Conclusie: denk dat ze meer letten op hoe betrouwbaar/verdacht je overkomt (lichaamstaal, gezichtsuitdrukking, spullen die je bij je hebt) dan dat soort oppervlakkige uiterlijke kenmerken :)
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.680
7.443
Ik val zelf in die laatste categorie, heb ook het omgekeerde van @gerbthederp dat ik juist sinds mijn pubertijd steevast een jaar of 10 ouder geschat word dan ik werkelijk ben… maar ook ik word er zelden uit gepikt door security. Conclusie: denk dat ze meer letten op hoe betrouwbaar/verdacht je overkomt (lichaamstaal, gezichtsuitdrukking, spullen die je bij je hebt) dan dat soort oppervlakkige uiterlijke kenmerken :)

Ja, zal zeker een mix van kenmerken zijn, maar de oppervlakkige kenmerken helpen zeker mee in je voordeel
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
541
640
Ja er zijn voldoende waterpunten met drinkwater waar je je flesje gratis kunt bijvullen.
Voorheen als je een flesje drinken kocht kreeg je een flesje zonder dop, afgelopen jaar (ivm de warmte) kreeg je een flesje met dop mee. Geen idee hoe dat dit jaar gaat zijn, als je dus zeker wilt zijn van je zaak neem je een paar flessen dopjes mee het terrrein op.
Sedert ongeveer een maand zijn de dopjes aan colaflessen en colaflesjes en de meeste andere plastic flessen vastgehangen deze krijg je dus nietmeer zomaar los.
Om het zwerfvuil te verminderen. Dus ik vermoed dat het op graspop ook zo zal zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken