Graspop Metal Meeting 2023

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Nu wel


Al staan er nog 16 beschikbaar op Ticketswap.
Trouwens blijkbaar wel al sinds 16 januari of vroeger een low tickets alert op de poster van HSB maar op de website van AB heb ik nooit gezien dat het bijna uitverkocht was terwijl ik dat bij Bury Tomorrow wel zag
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
511
596
Het is deze week de week van eigen kweek op alle grote radiostations van Belgie dus ik verwacht geen grote internationale namen.
Rock herk voegt elke dag een belgische naam toe aan hun affiche deze week.
En pukkelpop komt morgen met hun eerste namen.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
ik vraag me toch echt af als we ons aan een plan C of plan D moeten verwachten voor de vrijdag.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
ik bedoel gewoon als er een band wegvalt en daarna de vervanging ook wegvalt en dat we dan plots in een scenario komen zoals toen dat soulfly headliner was terwijl het overduidelijk niet de bedoeling was
Ah, je bedoelt de vrijdag van GMM. Ik dacht deze week vrijdag.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
ik bedoel gewoon als er een band wegvalt en daarna de vervanging ook wegvalt en dat we dan plots in een scenario komen zoals toen dat soulfly headliner was terwijl het overduidelijk niet de bedoeling was
Ik stem Porcupine Tree! Zou normaal nooit headlinen, maar hebben de show er wel voor, en zouden nog best wat dagkaarten kunnen verkopen aangezien ze met de zaaltour niet in België stonden. Kom maar op 😎
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Ik stem Porcupine Tree! Zou normaal nooit headlinen, maar hebben de show er wel voor, en zouden nog best wat dagkaarten kunnen verkopen aangezien ze met de zaaltour niet in België stonden. Kom maar op 😎
ik denk dan eerder aan een alter bridge die ik wel goed vind maar als die plots tot headliner gepromoveerd worden vind ik het dan wat te ver gaan. zou weer zo'n typische graspop oplossing zijn
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Net aangekondigd bmth
BMTH speelt een tour met Fall Out Boy in de us vanaf 27 juni.
Eerste data van de tour zijn vanaf 21 juni, daarop staat bmth niet, pas vanaf de 27e.
Maken dus nog steeds kans op graspop headliner.
Klinkt inderdaad alsof ze die eerste paar FOB data nog elders bezet zijn dan. Sluit ze wel uit voor Werchter. Schrijf maar op voor Graspop inderdaad hoor…
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken