Graspop Metal Meeting 2023

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.430
2.887
Overigens, ik ben ook wel echt heel erg benieuwd naar de podiumindeling. Ik vermoed dat deze tegelijk gaat komen met een volgend pakketje. Ik verwacht eigenlijk dat ze GNR nog een losse aankondiging geven en dan de kleinere headliner (Bring Me The Horizon?) in een pakketje samen met Electric Callboy, Alter Bridge/Lamb of God, Porcupine Tree, Vended en nog wat kleinere namen tezamen met de podiumindeling lanceren.

Maar dan moet GNR wel echt als eerst komen. Kan natuurlijk ook dat ze eerst het pakketje doen en dan later GNR + podiumindeling.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.585
4.938
Overigens, ik ben ook wel echt heel erg benieuwd naar de podiumindeling. Ik vermoed dat deze tegelijk gaat komen met een volgend pakketje. Ik verwacht eigenlijk dat ze GNR nog een losse aankondiging geven en dan de kleinere headliner (Bring Me The Horizon?) in een pakketje samen met Electric Callboy, Alter Bridge/Lamb of God, Porcupine Tree, Vended en nog wat kleinere namen tezamen met de podiumindeling lanceren.

Maar dan moet GNR wel echt als eerst komen. Kan natuurlijk ook dat ze eerst het pakketje doen en dan later GNR + podiumindeling.
Zou niet logisch zijn om alle headliners apart aan te kondigen (op package deal DL+MC na dan), om dan de laatste headliner in een pakketje te stoppen, gaat ook zeker niet gebeuren.
Sowieso gaat het niet om een 'kleinere' headliner, maar om een South Stage headliner, en dus de (op papier nochtans) grotere van de 2 (ook al is die kleiner ten opzichte van GnR). Als de North Stage headliners van donderdag en vrijdag een aparte aankondiging krijgen, dan krijgen de South Stage headliners dat ook.

De podiumindeling hoeft ook niet gelijk te volgen, kan een dag (maar misschien ook weken) later zijn.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.350
6.528
Vended, heerlijk! Alleen inderdaad weer eentje erbij op de zaterdag. Hoop dat het allemaal gaat passen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.097
7.248
Overigens, ik ben ook wel echt heel erg benieuwd naar de podiumindeling. Ik vermoed dat deze tegelijk gaat komen met een volgend pakketje. Ik verwacht eigenlijk dat ze GNR nog een losse aankondiging geven en dan de kleinere headliner (Bring Me The Horizon?) in een pakketje samen met Electric Callboy, Alter Bridge/Lamb of God, Porcupine Tree, Vended en nog wat kleinere namen tezamen met de podiumindeling lanceren.

Maar dan moet GNR wel echt als eerst komen. Kan natuurlijk ook dat ze eerst het pakketje doen en dan later GNR + podiumindeling.
ik vraag me toch af of we nog zo veel grote namen moeten verwachten naast de headliners. electric callboy, alter bridge, lamb of god, porcupine tree
deze bands kunnen alle 4 een sub positie in nemen qua grootte/ticketverkoop denk ik zo. misschien 2 van de 4 nog erbij?
denk toch dat de laatste namen meer kleinere namen zullen zijn als opvulling van de affiche.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.280
5.635
De GMM-medewerker die vandaag Festileaks-meeleesdienst heeft, is dus net in een stuip geschoten en heeft direct het management van Vended tot de orde geroepen... 😜
Zou me oprecht niks verbazen. Waarom zelf overal bovenop zitten als een forum vol fanatiekelingen dat gratis voor je doet?

Hoi Graspop stagiair met meelees dienst 👋🏼
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.585
4.938
Zou me oprecht niks verbazen. Waarom zelf overal bovenop zitten als een forum vol fanatiekelingen dat gratis voor je doet?

Hoi Graspop stagiair met meelees dienst 👋🏼
En sorry voor alle overgeslagen lunches en gemaakte overuren omdat je nog pagina's achter lag... 😉

Edit: en zo zitten we alweer op pagina 600, de eerste 6 staat er! 😎 🤘
 

pidie

Campingartiest
26 okt 2018
94
192
Zou me oprecht niks verbazen. Waarom zelf overal bovenop zitten als een forum vol fanatiekelingen dat gratis voor je doet?

Hoi Graspop stagiair met meelees dienst 👋🏼
Sorry ik zal het niet meer doorgeven;):ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Ban forum denk ik nu :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: nog 66 pagina's te gaan
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.747
2.423
vreemd???

Vreemd??? Ik zie niks staan
Zoals hierboven ook al aangegeven, hebben ze de poster kort nadien opnieuw aangepast.
Dit mocht dus nog niet gepubliceerd worden, omdat Graspop nog met de aankondiging moet komen... Te laat dus :devilish:
 
  • Leuk
Waarderingen: Paul!

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.119
10.369
Natuurlijk wisten we al wel dat Vended zou komen maar de bevestiging is heel fijn. De zaterdag wordt alleen een nog grotere puzzel zo. Ik verwacht dat ze als een van de eerste acts de mainstage komen slopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel en Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken