Graspop Metal Meeting 2023

Metalhead Liam

Randprogramma
25 nov 2022
243
380
Het is inderdaad samengesteld uit die beide bandnamen. Maar de n staat niet voor and (want dan zou het & of ‘n’ zijn geweest).
Denk dat ze dit stoerder vonden staan.
Oh LOL dacht mijn hele leven al dat het Guns n' (voor and) Roses was. Maar Guns n'(no) Roses klinkt ook leuk
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.207
Blijkbaar gaat Vended volgende week een tour aankondigen, zou er een kans bestaan dat Graspop daarbij zit? Al zal zo'n kleine band geen aankondiging kunnen afdwingen waarschijnlijk.

Spelen 23 juni in 013, zie @wenteldave zijn bericht in andere topic. Kan zelf helaas niet op 23 juni dus hopelijk komen ze nog op Graspop.
 

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
319
944
Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier! Al een paar keer naar Graspop geweest en ik lees al een tijdje mee. Ik ga nu de zondag naar Graspop, dit jaar staan op elke dag een paar leuke bands voor mij in plaats van op één dag heel veel, maarja er moet nog vanalles aangekondigd worden natuurlijk. Het duurt me wel lang allemaal! Maar jullie ook haha, met elke dag "vandaag is de dag" :p
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier! Al een paar keer naar Graspop geweest en ik lees al een tijdje mee. Ik ga nu de zondag naar Graspop, dit jaar staan op elke dag een paar leuke bands voor mij in plaats van op één dag heel veel, maarja er moet nog vanalles aangekondigd worden natuurlijk. Het duurt me wel lang allemaal! Maar jullie ook haha, met elke dag "vandaag is de dag" :p
Van harte welkom op dit mooie forum! :)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Blijkbaar gaat Vended volgende week een tour aankondigen, zou er een kans bestaan dat Graspop daarbij zit? Al zal zo'n kleine band geen aankondiging kunnen afdwingen waarschijnlijk.

Spelen 23 juni in 013, zie @wenteldave zijn bericht in andere topic. Kan zelf helaas niet op 23 juni dus hopelijk komen ze nog op Graspop.
Vended lijkt me een absolute zekerheid. Staan komende zomer op alle hardere festivals en vaak ik combi met Slipknot. Die zitten gewoon in het volgende pakketje. En terecht. Op Alcatraz om 10.45 uur was het al een heerlijke show!
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
522
716
Blijkbaar gaat Vended volgende week een tour aankondigen, zou er een kans bestaan dat Graspop daarbij zit? Al zal zo'n kleine band geen aankondiging kunnen afdwingen waarschijnlijk.

Spelen 23 juni in 013, zie @wenteldave zijn bericht in andere topic. Kan zelf helaas niet op 23 juni dus hopelijk komen ze nog op Graspop.
Ik schat de kans 99%. Touren quasi overal mee met de vaders (niet steeds dezelfde dag wel). Ik had vroeger al eens discussie met mensen die zeiden dat ze het -podium- te gemakkelijk kregen, maar na ze live te zien zijn de meesten wel van mening dat ze dit 100% verdienen. Op Alcatraz enorm vette show, dus ik hoop dat GMM ze een mooie spot geeft.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.843
Oh LOL dacht mijn hele leven al dat het Guns n' (voor and) Roses was. Maar Guns n'(no) Roses klinkt ook leuk
En dan heb je het je hele leven goed gedacht. 😜

Geen idee waar dat 'Guns No Roses'-fabeltje vandaan komt, alleen maar de plaatsing van die apostrof?
Ik denk dat ze dat gewoon leuk vonden, en dat een stel jonge, losbandige rockers zich niet bepaald druk maakt over correcte grammatica.
Maar als iemand ergens een interview of wat dan ook tevoorschijn kan toveren dat het tegendeel bewijst, dan zie ik het graag.. 😉
 
Laatst bewerkt:

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Ik schat de kans 99%. Touren quasi overal mee met de vaders (niet steeds dezelfde dag wel). Ik had vroeger al eens discussie met mensen die zeiden dat ze het -podium- te gemakkelijk kregen, maar na ze live te zien zijn de meesten wel van mening dat ze dit 100% verdienen. Op Alcatraz enorm vette show, dus ik hoop dat GMM ze een mooie spot geeft.
Mwa, ze hebben 't nog steeds te makkelijk gekregen natuurlijk, alleen hebben ze al die kansen wel met beide handen aangegrepen. Ben er zelf niet echt fan van, maar dat gaat wel een toffe show worden.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.843
Sterker verteld: het is eigenlijk Hollywood Rose van, je raad het vast al, Axl Rose. Dus dat No Roses zal ie vast niet leuk gevonden hebben.
Sterker nog, het is eerder Roses No Guns, aangezien alle originele LA Guns leden al vrij snel na oprichting zijn ontslagen (Ole Beich) of vertrokken (Tracii Guns en Rob Gardner), en vervangen door oud-leden van Hollywood Rose (Duff McKagan, Slash en Steven Adler).
 

Dumblydore

Playlistbediener
11 mei 2021
29
73
Blijkbaar gaat Vended volgende week een tour aankondigen, zou er een kans bestaan dat Graspop daarbij zit? Al zal zo'n kleine band geen aankondiging kunnen afdwingen waarschijnlijk.

Spelen 23 juni in 013, zie @wenteldave zijn bericht in andere topic. Kan zelf helaas niet op 23 juni dus hopelijk komen ze nog op Graspop.
Laat maar doorkomen. Op Dynamo Metal Fest afgelopen jaar was het een aangename verassing.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Loek123

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Zij die straks naar Alestorm gaan, een gewaarschuwd man is er twee waard

 

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Combiticket in da pocket. Ineens ook een boozabag bijgekocht en ben van plan vanaf nu elke maand er eentje (boozebag) te kopen tot juni. Dan zal ik wel genoeg hebben en voel ik het financieel niet te hard. 😊


Zij die naar Alestorm gaan straks, tot straks misschien! Kom gerust eens goedendag zeggen, zwart kort haar en zwarte baard, WSS Alestorm t-shirt met de albumcover van Live in Tilburg met op de achterkant dat ze eenden vernietigen sinds lang ofzoiets. En mogelijk Powerwolf of Helloween vest.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.207
Combiticket in da pocket. Ineens ook een boozabag bijgekocht en ben van plan vanaf nu elke maand er eentje (boozebag) te kopen tot juni. Dan zal ik wel genoeg hebben en voel ik het financieel niet te hard. 😊
Nice!
Met een boozebag bedoel je 20 tokens?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
De afgelopen dagen heb ik me overgegeven aan de nieuwe van Ne Obliviscaris, Graal genaamd. Mijn eerste indruk was dat het een beetje een rommelig nummer is maar inmiddels heeft het nummer zich opengevouwen en is het een ware prog parel binnen de extreme metal. Eentje voor de liefhebbers! Wat heb ik zin in die show in mei, hopelijk mogen we dit nummer dan ook live aanschouwen.

 

Morda

Nieuw lid
28 jan 2023
3
21
Nog een nieuwtje hier. Complimenten voor de toffe en vriendschappelijke sfeer op het forum!

Combiticket voor graspop is al enkele weken binnen. Kon ik opnieuw niet aan me voorbij laten gaan toen ik de release van de 103 namen zag. Voor mij persoonlijk echt een beresterke line-up met tonnen bands die ik wil zien.

Gojira, in flames, as i lay dying, arch enemy, septicflesh, orbit culture, architects, amon amarth, lorna shore, polaris, hippotraktor, end...
Wordt weer kiezen en verliezen.

Enkele namen die er voor mij gerust bij mogen, realistisch of niet;
Bring me the horizon, trna, mono, anaal nathrak, pothamus, xibalba, fit for an autopsy, alcest, nasty...

Dinsdag nog naar heaven shall burn (met malevolence!!!!), donderdag harakiri for the sky... Het is een kostelijk maandje geweest 🤭
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Nog een nieuwtje hier. Complimenten voor de toffe en vriendschappelijke sfeer op het forum!

Combiticket voor graspop is al enkele weken binnen. Kon ik opnieuw niet aan me voorbij laten gaan toen ik de release van de 103 namen zag. Voor mij persoonlijk echt een beresterke line-up met tonnen bands die ik wil zien.

Gojira, in flames, as i lay dying, arch enemy, septicflesh, orbit culture, architects, amon amarth, lorna shore, polaris, hippotraktor, end...
Wordt weer kiezen en verliezen.

Enkele namen die er voor mij gerust bij mogen, realistisch of niet;
Bring me the horizon, trna, mono, anaal nathrak, pothamus, xibalba, fit for an autopsy, alcest, nasty...

Dinsdag nog naar heaven shall burn (met malevolence!!!!), donderdag harakiri for the sky... Het is een kostelijk maandje geweest 🤭
Van harte welkom op het forum! :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Morda

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.207
Nog een nieuwtje hier. Complimenten voor de toffe en vriendschappelijke sfeer op het forum!

Combiticket voor graspop is al enkele weken binnen. Kon ik opnieuw niet aan me voorbij laten gaan toen ik de release van de 103 namen zag. Voor mij persoonlijk echt een beresterke line-up met tonnen bands die ik wil zien.

Gojira, in flames, as i lay dying, arch enemy, septicflesh, orbit culture, architects, amon amarth, lorna shore, polaris, hippotraktor, end...
Wordt weer kiezen en verliezen.

Enkele namen die er voor mij gerust bij mogen, realistisch of niet;
Bring me the horizon, trna, mono, anaal nathrak, pothamus, xibalba, fit for an autopsy, alcest, nasty...

Dinsdag nog naar heaven shall burn (met malevolence!!!!), donderdag harakiri for the sky... Het is een kostelijk maandje geweest 🤭
Welkom :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Morda

jbj

Dagopener
11 okt 2022
522
716
Zij die naar Alestorm gaan straks, tot straks misschien! Kom gerust eens goedendag zeggen, zwart kort haar en zwarte baard, WSS Alestorm t-shirt met de albumcover van Live in Tilburg met op de achterkant dat ze eenden vernietigen sinds lang ofzoiets. En mogelijk Powerwolf of Helloween vest.
Ik was helaas te laat om een ticketje te bemachtigen... Wat een mooie avond zal dat worden daar!!
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

Gebruikers die dit onderwerp bekijken