Net een heel optreden doorstaan op youtube van crowbar. Dikke sound zeg. Kon het vaag maar wel een pluspuntje.

crowbar is gewoon een muur die op je afkomt, al een 3 tal keer gezien en stelt nooit teleurNet een heel optreden doorstaan op youtube van crowbar. Dikke sound zeg. Kon het vaag maar wel een pluspuntje.![]()
Volbeat, Maiden zijn allebei headliner en stonden daar. Ik denk niet dat iedereen volbeat zal betitelen als enorme naam?ik zei zalen, daar tel ik stadions niet bij mee. stadionbands is weer heel wat anders natuurlijk
Zullen zeker achter hun keuze staan uiteraard, anders zouden ze die niet nemen denk ik. Het gaat inderdaad zoals hierboven vermeld, hoe gaan ze dit uitspelen bij het publiek.Het gaat er bij mij nog steeds niet in dat GMM een (South Stage!) headliner zou boeken waar ze zelf zo weinig vertrouwen in hebben, dat ze deze op een of andere slinkse wijze zouden willen gaan aankondigen, laat staan stiekem in een pakketje verpakken (gaat zeker niet gebeuren).
Als ze inderdaad de niet-conservatieve keuze hebben gemaakt om een band als BMTH tot headliner te bombarderen, dan gaan ze dat ook met net zo veel vertrouwen aankondigen als alle overige headliners, lijkt me. Dus gewoon een aparte post op social media, een apart artikel op de website, een aparte mail, etc.
Over de volgorde waarin ze de 2 resterende bands aankondigen, en hoe snel achter elkaar ze dat doen, kun je natuurlijk discussiëren, hoewel iedere keuze m.i. zowel voor- als nadelen zal hebben.
Het is sowieso überhaupt maar de vraag of ze daar veel invloed op hebben, en dat niet de bands zelf dat bepalen in dit geval.
Ik denk echter eerlijk gezegd niet dat dat allemaal zoveel zou uitmaken voor de uiteindelijke ticketverkoop.
Twisted Sister is wel bekend bij de meesten lijkt mij..maar is gewoon net als bijv alice cooper wat gedateerd.en twisted sister dan best hoog terwijl die eigenlijk niet zo bekend zijn
Tuurlijk, een band als GnR zal zeker andere reacties oproepen bij het publiek dan een band als BMTH (zowel in positieve als in negatieve zin). En daarbij zal vast wel wat strategie komen kijken.Natuurlijk zullen ze zelf wel achter de boeking staan. Maar ze zullen ook het realistische inzicht hebben dat niet al hun publiek die mening zal delen. En daar mogelijk wel op handelen. Hier hebben we het allemaal al over gehad.
Het blijft speculatie wat er wanneer aangekondigd zou worden, en wat de strategie erachter is, maar dat een headliner als BMTH een andere plek in die strategie inneemt dan een GnR lijkt me toch ook geen hele rare gedachte.
Ah leuk. Puur op persoonlijke smaak kom ik op dit rijtje. Met een duidelijk onderscheid boven en onder de strepen.om maar eens de proef op de som te nemen, dit zijn alle verschillende main1 headliners sinds 2005 en dit is hoe ik ze zou rangschikken voor mezelf
rammstein
system of a down
iron maiden
aerosmith
guns n roses
slipknot
kiss
twisted sister
sabaton
volbeat
scorpions
motley crue
black sabbath
ozzy osbourne
avenged sevenfold
def leppard
judas priest
deep purple
motorhead
within temptation
limp bizkit
whitesnake
soulfly
marilyn manson
Leuk, zal het ook eens doen. heb ook binnen de categorieën onderscheid gemaakt van leuk naar minder leuk.Ah leuk. Puur op persoonlijke smaak kom ik op dit rijtje. Met een duidelijk onderscheid boven en onder de strepen.
System of a Down
Rammstein
Black Sabbath
Slipknot
Sabaton
Aerosmith
Volbeat
-----
Within Temptation
Marilyn Manson (pre aanklachten)
Avenged Sevenfold
Guns 'n Roses
Limp Bizkit
Deep Purple
-----
Iron Maiden
Motorhead
Ozzy Osbourne
Motley Crue
Scorpions
-----
KISS
Twisted Sister
Soulfly
Def Leppard
Judas Priest
WhiteSnake
Poeh, vreselijk lastig zo'n lijstje...Ah leuk. Puur op persoonlijke smaak kom ik op dit rijtje. Met een duidelijk onderscheid boven en onder de strepen.
System of a Down
Rammstein
Black Sabbath
Slipknot
Sabaton
Aerosmith
Volbeat
-----
Within Temptation
Marilyn Manson (pre aanklachten)
Avenged Sevenfold
Guns 'n Roses
Limp Bizkit
Deep Purple
-----
Iron Maiden
Motorhead
Ozzy Osbourne
Motley Crue
Scorpions
-----
KISS
Twisted Sister
Soulfly
Def Leppard
Judas Priest
WhiteSnake
Ik zie 3 rechthoekjes. Mijn computer kan dit niet vertalen. Mag ik mee lachen?
Jij gaat niet voor de headliners zeker? of je gaat helemaal niet?KISS
Ozzy Osbourne
------------------
De rest is bijzaak
Ik ga altijd. Ik hecht vooral waarde aan de undercard en de sfeer en energie van het hele festival.Jij gaat niet voor de headliners zeker? of je gaat helemaal niet?
aangezien de enige headliners die je interesseren niet komen