Het gaat er bij mij nog steeds niet in dat GMM een (South Stage!) headliner zou boeken waar ze zelf zo weinig vertrouwen in hebben, dat ze deze op een of andere slinkse wijze zouden willen gaan aankondigen, laat staan stiekem in een pakketje verpakken (gaat zeker niet gebeuren).
Als ze inderdaad de niet-conservatieve keuze hebben gemaakt om een band als BMTH tot headliner te bombarderen, dan gaan ze dat ook met net zo veel vertrouwen aankondigen als alle overige headliners, lijkt me. Dus gewoon een aparte post op social media, een apart artikel op de website, een aparte mail, etc.
Over de volgorde waarin ze de 2 resterende bands aankondigen, en hoe snel achter elkaar ze dat doen, kun je natuurlijk discussiëren, hoewel iedere keuze m.i. zowel voor- als nadelen zal hebben.
Het is sowieso überhaupt maar de vraag of ze daar veel invloed op hebben, en dat niet de bands zelf dat bepalen in dit geval.
Ik denk echter eerlijk gezegd niet dat dat allemaal zoveel zou uitmaken voor de uiteindelijke ticketverkoop.