Graspop Metal Meeting 2023

Maxim

Nieuw lid
14 dec 2022
2
9
Cactusfestival heeft de eerste 3 namen bekend gemaakt om 10u en (nog) geen Porcupine Tree
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.169
1.229
Hoe lang is een Chinees
Volledig correct, ik ken hem persoonlijk
Moet Lang niet met hoofdletter? Of is het niet Hoelang?
Gesproken is het grappiger want dan zien mensen niet dat er geen vraagteken achter staat en het dus eigenlijk een gesproken zin en geen vraag :)
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
Hoe denken jullie allemaal over Guns N Roses?
Ik neem aan dat dit een band is die geen 2 dagen achter elkaar speelt.
@DennisvdBr als GNR-expert van het forum, wat verwacht jij?
Lijkt er voor mij op dat ze geen Firenze en Graspop meer kunnen doen aangezien ze bij FIrenze alleen nog een Donderdag en Vrijdag headliner missen, en bij Graspop ook. en begreep van jou dat ze daar al hadden zitten teasen met GNR-liedjes? en waren daar geboekt voor 2020.
Misschien is het tijd om GNR af te schrijven voor Graspop?
 

Bram36

Playlistbediener
17 nov 2022
14
45
Hoe denken jullie allemaal over Guns N Roses?
Ik neem aan dat dit een band is die geen 2 dagen achter elkaar speelt.
@DennisvdBr als GNR-expert van het forum, wat verwacht jij?
Lijkt er voor mij op dat ze geen Firenze en Graspop meer kunnen doen aangezien ze bij FIrenze alleen nog een Donderdag en Vrijdag headliner missen, en bij Graspop ook. en begreep van jou dat ze daar al hadden zitten teasen met GNR-liedjes? en waren daar geboekt voor 2020.
Misschien is het tijd om GNR af te schrijven voor Graspop?
Als je kijkt naar de tourschema's van de laatste jaren bij Guns N' Roses zit er altijd wel 2 tot 3 dagen tussen de concerten tenzij ze 2 avonden in het zelfde stadion/zaal spelen. Dus allebei lijkt me inderdaad erg sterk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.482
2.961
Ik verwacht inderdaad vanavond of anders morgenochtend Avenged Sevenfold als deze groep bij het pakketje van Hellfest zitten.
Wat dan de donderdag-headliner wordt is volstrekt onduidelijk. Hier zijn sowieso nog weinig echt grote Main Stage namen in vergelijking tot de andere dagen dus er komt een ijzersterk duo nog bij of een act die meer speeltijd verlangt / dusdanig groot is dat er geen geld meer is voor andere acts. Guns N' Roses had heel lang de beste papieren maar zullen die het echt gaan trekken om op donderdag GMM te doen en vrijdag Firenze Rocks? Denk het niet.
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Waarom gaan we er vanuit dat A7X op vrijdag zou spelen als ze er staan? Ik hoop zelf dat ze de donderdag zouden spelen om een mooie Ghost A7X combinatie te krijgen
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Waarom gaan we er vanuit dat A7X op vrijdag zou spelen als ze er staan? Ik hoop zelf dat ze de donderdag zouden spelen om een mooie Ghost A7X combinatie te krijgen
a7x is waarschijnlijk een te kleine naam voor een donderdag te dragen, terwijl de vrijdag best wel een brede undercard heeft, daarmee dus
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken