Graspop Metal Meeting 2023

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.408
6.704
Advocaat van de Duivel: Het lijkt me echt heel sterk dat zowel Puscifer als Tool door Europa gaat touren. En áls dat al het geval is, zou het dan niet logischer zijn als ze in elk geval een beetje bij elkaar in de buurt blijven? Dus dat Tool de donderdag of vrijdag met Stromae of RHCP de co-headline doet op Werchter?

Tool-fanboy: WANNEER WORDT TOOL VOOR GRASPOP 2023 AANGEKONDIGD?????
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.361
5.948
Advocaat van de Duivel: Het lijkt me echt heel sterk dat zowel Puscifer als Tool door Europa gaat touren. En áls dat al het geval is, zou het dan niet logischer zijn als ze in elk geval een beetje bij elkaar in de buurt blijven? Dus dat Tool de donderdag of vrijdag met Stromae of RHCP de co-headline doet op Werchter?

Tool-fanboy: WANNEER WORDT TOOL VOOR GRASPOP 2023 AANGEKONDIGD?????
Dat was ook mijn gedachte, maar volgens @mattman kan dat niet omdat Tool in het donker wil spelen en die andere twee blijkbaar al de afsluiters zijn? Weet niet of het klopt, maar als het de hoop voor Graspop in leven houdt ben ik bereid hem op zijn woord te geloven ;)
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Eigenlijk zijn wij hier best een masochistische bende, onszelf altijd zoveel hoop geven om dat dan in 1000 stukjes te laten breken. In plaats van ons gewoon neer te leggen bij de gewone verwachtingen kiezen wij telkens weer voor de teleurstelling.
We live in constant denial. I can't cope with another year of Sabaton and Within Temptation 🥲😂
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.408
6.704
Dat was ook mijn gedachte, maar volgens @mattman kan dat niet omdat Tool in het donker wil spelen en die andere twee blijkbaar al de afsluiters zijn? Weet niet of het klopt, maar als het de hoop voor Graspop in leven houdt ben ik bereid hem op zijn woord te geloven ;)
Moet RHCP ook in het donker dan? Zijn die bevestigd als vrijdag afsluiter? Het zou verdorie wel mijn hart breken, trouwens. Laat Pop Werchter lekker Kendrick Lamar, Billie Eilish, Calvin Harris en Justin Bieber boeken als headliners. Afgaande op onze forumgenoten in hun topic, zou iedereen daar heppie-de-peppie mee zijn. (Grapje, mensen).
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Eigenlijk zijn wij hier best een masochistische bende, onszelf altijd zoveel hoop geven om dat dan in 1000 stukjes te laten breken. In plaats van ons gewoon neer te leggen bij de gewone verwachtingen kiezen wij telkens weer voor de teleurstelling.
Dit is helemaal waar en de kans op Tool is natuurlijk minimaal tot 0, en realistisch gezien zie ik dat, maarja

WAAR BLIJFT DIE TOOL AANKONDIGING!!!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.021
8.664
Moet RHCP ook in het donker dan? Zijn die bevestigd als vrijdag afsluiter? Het zou verdorie wel mijn hart breken, trouwens. Laat Pop Werchter lekker Kendrick Lamar, Billie Eilish, Calvin Harris en Justin Bieber boeken als headliners. Afgaande op onze forumgenoten in hun topic, zou iedereen daar heppie-de-peppie mee zijn. (Grapje, mensen).
Voel me aangesproken. En Calvin Harris en Kendrick in 1 zin, pfoe!

En over dat donker: ik kan me gewoon niet voorstellen dat Tool ooit nog een show in daglicht wil/zal spelen, toch?
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.408
6.704
Voel me aangesproken. En Calvin Harris en Kendrick in 1 zin, pfoe!

En over dat donker: ik kan me gewoon niet voorstellen dat Tool ooit nog een show in daglicht wil/zal spelen, toch?
Sorry! Ik bedoel het echt niet slecht en overdreef een beetje. ;)

Maar eerlijk is eerlijk: ik zou het wel zuur vinden als Werchter wel Les Ardentes zijn droomheadliner 'gunt' en Graspop niet. Maar goed, vooralsnog ga ik er vanuit dat Tool in de zomer van 2023 überhaupt niet in Europa is.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.361
5.948
Voel me aangesproken. En Calvin Harris en Kendrick in 1 zin, pfoe!

En over dat donker: ik kan me gewoon niet voorstellen dat Tool ooit nog een show in daglicht wil/zal spelen, toch?
Dat Tool in het donker moet geloof ik zo. Maar is het al zeker dat Stromae en RHCP de dag afsluiters zijn? Het klinkt logisch, maar Stromae stond op Boutique natuurlijk ook voor Gorillaz, en als The Cure voor Tool wil spelen waarom RHCP dan niet? Afin, meer een discussie voor het Werchter topic dit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.361
5.948
Wellicht een meer realistische kandidaat van dat Rockville affiche: Rob Zombie? Geen mega fan van ofzo maar altijd wel lachen. En er waren waarschijnlijk nog wel wat hoge mainstage posities te vergeven op Graspop toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Ok new headliner bingocard, starting with the candidates that are most likely:

GNR
AX7
...
BMTH
Rob Zombie
The Who (edit)
Evanescence
Tool
5FDP
SOAD

Anything else?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Gebruikers die dit onderwerp bekijken