Graspop Metal Meeting 2023

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.361
5.948
Deze topic is een combinatie tussen ADHD en bipolariteit, en ik vind het mooi.
Om vier dagen met een weiland vol stinkende kerels naar 100 variaties op het concept "herrie" te gaan luisteren, moet je natuurlijk over een gezonde dosis enthousiasme beschikken, en een tikje gestoord zijn. Zet die mensen bij elkaar op een forum, et voilà!
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
De linup poster voor Rockville. Aangezien dit in the US is en een maand voor Graspop, wilt misschien niet zoveel zeggen?
Wel opvallend, zoals hierboven al aangehaald is Avenged Sevenfold. Precies de eerste keer dat ik deze naam ergens zie passeren. Ik zou wel content zijn met hun erbij als headliner.

319842348_1437982673274180_434651906977096600_n.jpg

Tool zou ook enorm leuk zijn.


Uit die affiche mogen Godsmack,Rob Zombie,Memphis May Fire,From Ashes To New,Pop Evil & Vended een bezoekje brengen aan Dessel.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.460
4.624
De linup poster voor Rockville. Aangezien dit in the US is en een maand voor Graspop, wilt misschien niet zoveel zeggen?
Wel opvallend, zoals hierboven al aangehaald is Avenged Sevenfold. Precies de eerste keer dat ik deze naam ergens zie passeren. Ik zou wel content zijn met hun erbij als headliner.

319842348_1437982673274180_434651906977096600_n.jpg

Morgen hopelijk de dag!
Tool en puscifer op dezelfde affiche is wel cool. Jason Bonham's led Zeppelin zou ook wel tof zijn om over de middag op de mainstage te zetten.

Verder fijn om Brutus te zien goed doen internationaal. Also: vended opnieuw op een Slipknot dag lijkt me vrij duidelijk te gaan worden dat die ook nog op zaterdag gaan komen.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Wat me opvalt is dat hellfest nog altijd geen namen heeft gedropt. Die hebben blijkbaar geen sinterklaas en eventueel de kerstman namen nodig?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.361
5.948
Coheed and Cambria staat ook op die poster trouwens, niemand daar enthousiast over? Ik ken het niet zo goed maar ze hebben altijd een trouwe schare fans op de progmetal subreddit.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.591
11.208
Coheed and Cambria staat ook op die poster trouwens, niemand daar enthousiast over? Ik ken het niet zo goed maar ze hebben altijd een trouwe schare fans op de progmetal subreddit.
Ja, ça va. Niet de grootste fan in ieder geval, maar kan er wel af en toe naar luisteren. Zal hier vast iemand afgelopen naar 013 of Trix zijn gegaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

won666

Support act
17 mei 2019
1.179
1.239
Wat me opvalt is dat hellfest nog altijd geen namen heeft gedropt. Die hebben blijkbaar geen sinterklaas en eventueel de kerstman namen nodig?
Morgen om 19 h 00


Mogelijks wilden ze dat vandaag doen, maar met het feit dat Frankrijk vandaag ook speelde op het WK hadden ze denk ik schrik dat de aandacht daar te veel naar toe zou gaan in de Franse pers ;). Hoewel ik niet weet of dat die ook dag tickets gaan verkopen. (maar zelfs zonder persaandacht verkopen die direct uit denk ik)
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.361
5.948
Morgen om 19 h 00


Mogelijks wilden ze dat vandaag doen, maar met het feit dat Frankrijk vandaag ook speelde op het WK hadden ze denk ik schrik dat de aandacht daar te veel naar toe zou gaan in de Franse pers ;). Hoewel ik niet weet of dat die ook dag tickets gaan verkopen. (maar zelfs zonder persaandacht verkopen die direct uit denk ik)
Dat is mijn vermoeden ook ja. Het gerucht ging dat ze vandaag zouden lossen maar ze kunnen nu veel beter morgen op de feestvreugde van de overwinning meeliften!

In ander nieuws: jij als mr 666 hebt nu bericht 9.999, ik maak pagina 500 vol met nummertje 10.000 🎉
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.460
4.624
Van dit affiche hoop ik misschien nog het meest op Deafheaven. Verdienen een hoge Marque spot!

En gek om Kreator op de onderste regel te zien staan daar..
Misschien omdat het niet kreator is ;) ofwel zie ik sterretjes er dat lettertype en denk ik dat ik haeator lees
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.182
10.538
Misschien omdat het niet kreator is ;) ofwel zie ik sterretjes er dat lettertype en denk ik dat ik haeator lees
Ik zie toch echt Kreator staan🤷‍♂️ En met dat gekke lettertype kan het ook Hreator zijn maar dat is niks..
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

Gebruikers die dit onderwerp bekijken