Graspop Metal Meeting 2023

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.496
4.672
enige indicatie hoe goed de ticketverkoop gaat? de vip uitverkocht op zaterdag zou toch al iets moeten zeggen. geen idee vorige jaren hoe snel de rest volgde op de eerste sold out
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.853
7.823
In 2023 ga ik voor de eerste keer naar Graspop. Ik kijk er enorm naar uit. Hoeveel bands kunnen we nog verwachten die toegevoegd zullen worden aan de line-up?

Graag had ik nog MØL, Casey, Thousand Below, Deafheaven, Alcest en Void of Vision toegevoegd gezien, maar ik ben nu zeker al tevreden wat de line-up betreft!

Welkom! Er zijn nu 109 namen bekend, dus nog zo’n 15 namen komen erbij.

enige indicatie hoe goed de ticketverkoop gaat? de vip uitverkocht op zaterdag zou toch al iets moeten zeggen. geen idee vorige jaren hoe snel de rest volgde op de eerste sold out

Denk dat de vip tickets altijd wel als eerste zullen gaan. Zolang nog niet de volledige dag is uitverkocht, zal het nog wel meevallen bij de rest denk ik. Lijkt me dat de zaterdag ruim voor de rest zal uitverkopen. Statistieken van vorig jaar hebben we in deze helaas niks aan!
 
  • Leuk
Waarderingen: Maxim

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.679
3.399
enige indicatie hoe goed de ticketverkoop gaat? de vip uitverkocht op zaterdag zou toch al iets moeten zeggen. geen idee vorige jaren hoe snel de rest volgde op de eerste sold out
Misschien wil @Pinokkio nog eens een lichtje laten schijnen op het verloop van de verkoop...
Sowieso liep zaterdag al meteen heel goed en het lijkt me ook dat die wel als eerste zal uitverkopen. Aantrekkelijke line-up voor verschillend publiek, de gemakkelijkste dag en al (bijna) alle namen bekend...
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.461
6.201
Niet de meest spetterende naam van dat affiche imo... Zie wel wat kandidaten die ik liever over zou zien komen! Jammer dat we al weten dat Tool niks wordt ivm Puscifer tour, maar dan nog.

Edit: dat gezegd hebbende zie ik nu dat Puscifer en Tool allebei op dat affiche staan. De enige tot nu toe bevestigde festival data van Puscifer in Europa (RW en Mad Cool, althans dat is alles wat ik op hun eigen site terug vind) missen nog headliners... Het zou toch niet?
 
Laatst bewerkt:

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
122
388
De linup poster voor Rockville. Aangezien dit in the US is en een maand voor Graspop, wilt misschien niet zoveel zeggen?
Wel opvallend, zoals hierboven al aangehaald is Avenged Sevenfold. Precies de eerste keer dat ik deze naam ergens zie passeren. Ik zou wel content zijn met hun erbij als headliner.

319842348_1437982673274180_434651906977096600_n.jpg

Morgen hopelijk de dag!
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
836
1.633
Bearbeiten: Nachdem ich gesagt habe, dass ich jetzt sehe, dass Puscifer und Tool beide auf diesem Poster sind. Die einzigen bestätigten Festivaltermine von Puscifer in Europa (RW und Mad Cool, das ist zumindest alles, was ich auf ihrer eigenen Seite finden kann) sind noch ohne Headliner... Würde es nicht, oder?
If Tool AND Puscifer show up in Dessel or Nürburg I will cry tears of joy.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.461
6.201
Op zich heeft Puscifer nog maar 2 data in Europa staan, 2 juli en 7 juli. Puscifer zal er op Graspop niet bij komen want Werchter heeft ze al, maar dan kan Tool best in juni nog wat Europese festivals meepakken toch? Hellfest, Graspop, noem maar op...

Ik durf het niet te hopen maar de mogelijkheid is er wel!
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken