Graspop Metal Meeting 2023

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.554
7.215
mag er toch vanuit gaan dat dit dan de datum is dat de vvk begint en dat we de weken ervoor nog van namen krijgen.
maar AC/DC :unsure: daar geloof ik niet zo in. hoeft ook niet echt van mij. krijg je het zelfde verhaal als bij metallica (run op tickets enz)

Over die runs of tickets. Het zal minder zijn dan bij een Rock Werchter denk ik en sowieso momenteel minder door hogere prijzen. Lijkt me dat niet-metalmensen minder snel 300€ neer leggen voor een weekendticket dan dat metalmensen dat doen voor een Werchter met ACDC
 

lieven

Randprogramma
22 jul 2020
124
175
Back to reality, van nep posters naar the real stuff, is er nog iemand van dit forum die ook aanwezig was op Download 2010 met deze affiche..
 

Bijlagen

  • Download 2010.jpeg
    Download 2010.jpeg
    121,6 KB · Weergaven: 59

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.432
4.572
Back to reality, van nep posters naar the real stuff, is er nog iemand van dit forum die ook aanwezig was op Download 2010 met deze affiche..
Ik heb gehoord dat de AC DC dag een ramp was omdat die hun eigen podium mee hadden en die een een hoekje neergepropt was zodat de andere stages konden blijven staan.
 
  • Haha
Waarderingen: mattman

lieven

Randprogramma
22 jul 2020
124
175
Klopt, net zoals nu op Graspop waren er 2 hoofdpodiums naast elkaar waarbij het éne hoofdpodium exclusief voor AC/DC was.
Officieel trad AC/DC de vrijdag op, maar nergens werden ze vermeld, op festivalposters, t-shirts, programma boekjes,... overal was de naam AC/DC geschrapt... en dat voor een gage van 4 miljoen pond, nu 12 jaar geleden, 'k zie ze niet direct terugkomen naar Download. 't Is zoals Manowar die ook niet direct zal terugkomen naar GMM of eender ander festival..:)
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.120
7.288
Over die runs of tickets. Het zal minder zijn dan bij een Rock Werchter denk ik en sowieso momenteel minder door hogere prijzen. Lijkt me dat niet-metalmensen minder snel 300€ neer leggen voor een weekendticket dan dat metalmensen dat doen voor een Werchter met ACDC
ik denk niet dat dat echt verschil zal maken, als AC/DC ergens wordt aangekondigd verkoopt het gewoon uit of dat nou op een metalfestival is of niet.

verder denk ik dat zelfs als AC/DC op Hellfest zou staan, de kans nog steeds erg klein is dat ze ook op een Belgisch festival zullen spelen. ik verwacht gewoon weer een losse show in dessel of werchter.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.554
7.215
ik denk niet dat dat echt verschil zal maken, als AC/DC ergens wordt aangekondigd verkoopt het gewoon uit of dat nou op een metalfestival is of niet.

verder denk ik dat zelfs als AC/DC op Hellfest zou staan, de kans nog steeds erg klein is dat ze ook op een Belgisch festival zullen spelen. ik verwacht gewoon weer een losse show in dessel of werchter.

Had dit ook in het pinkpop forum gezegd, dat de laatste tour van AC/DC over het algemeen steeds 2 dagen tussen shows had. Dus als het al zou gebeuren dan zou dat alleen op de Graspop donderdag kunnen, als ze op de Hellfest zondag staan.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.120
7.288
doe dan maar een combi: ghost en helloween vandaag 🎃
ik denk dat de headliners nog steeds 1 voor 1 worden aangekondigd zoals in het verleden. verder lijkt helloween me geen kanshebber voor een headliner spot. is dat niet typisch zo'n band die in Duitsland heel groot is en hier niet? net als Blind Guardian?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.120
7.288
klopt inderdaad maar als ik zien hoeveel duitsers er op graspop rondlopen die graspop verkiezen boven wacken. en geeft het eens een kans. of anders lekker als sub.
als je ziet op welke plek Blind Guardian staat op Alcatraz, misschien 3e of 4e hoogste band van hun dag. denk niet dat die hoog zouden staan op graspop net als helloween. sub is meestal voor bands als disturbed, alter bridge, dropkick. Ik zie deze duitse bands niet zo veel volk trekken als deze laatste 3 bands.

Helloween/Blind Guardian lijkt me begin van de avond op de mainstage of laat in de marquee maar niet hoger.

Persoonlijk zou ik blind guardian een heerlijke dag afsluiter vinden (helloween heb ik niet zo veel mee) maar beiden zie ik dus niet gebeuren.
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Mijne kameraad verkoopt zijn 2 kaarten voor Eindhoven Metal Meeting (9&10 december) omdat hij niet kan gaan.
Ik vind het een top affiche met o.a. Rotting Christ, MGLA, Misthyrming, My dying bride, ... en het is dan ook uitverkocht.
Als iemand interesse heeft, laat me maar iets weten.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.432
4.572
Zouden ze vandaag uberhaupt iets aankondigen? Voor veel Belgen is het verlengd weekend.
halloween en sinterklaas etc zijn in het verleden wel al datums geweest waarop graspop iets durft te droppen, vaker wel dan niet dacht ik
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken