Graspop Metal Meeting 2023

jbj

Dagopener
11 okt 2022
651
936
Staan zo'n aankondigingen niet gewoon geprogrammeerd? Ik ken geen niets van beheer FB-pagina's, maar het lijkt me vreemd moest dit niet kunnen?
Wat niet wil zeggen dat er niemand aanwezig is op GMM HQ natuurlijk.
Omgekeerd kunnen we redeneren dat veel mensen thuis zijn + het vakantiegevoel hebben en de doelgroep + wil om te kopen er wel zal zijn.
Enfin, is maar een theorie. Hoop doet leven zei de Willy! Vandaag is de dag!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Het is gewoon het feit dat ze alleen op hun eigen podium willen spelen. Hierdoor moet er plek zijn voor een extra podium op het festival. Daarnaast mag van de band geen enkele andere artiest gebruik maken van het podium. Dat was in ieder geval in 2010 het geval.
Slaat ook helemaal nergens op, maar als je zo groot bent kan je gewoon eisen wat je maar wilt helaas.
Divas...
 
  • Haha
Waarderingen: Simoni

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
En Motley Crue?

Volgens mij hebben ze trouwens die extra festivaldag speciaal voorzien voor Metallica te kunnen boeken.
die screenshot was van gmm2019, had rood de datum omcirkeld. ging om het feit dat ze toen ook op 31oktober iets aankondigde
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
laatste alter bridge album is trouwens ook terug goed te pruimen. minder memorabel dan hun eerste albums maar nog altijd goed geschreven riffs en refreinen
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
hier verder terug werd verteld dat 28/11 de dag is .., dat is wel een eindje wachten nog
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
7 november is de dag, 28 november is de dag, maar morgen is toch ook de dag? :)

ze kunnen prima op 7 of 28 november gnr/metallica of een andere grote band aankondigen en deze week iets als ghost of slipknot lijkt me toch
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
882
1.738
hier verder terug werd verteld dat 28/11 de dag is .., dat is wel een eindje wachten nog
Maybe there's an announcement on 28/11 but I think the pre-sale will start sooner.
Graspop would be the final major rock festival without tickets on sale. Doesn't seem like a smart decision economically speaking.
My guess: band announcement on 07/11 followed by pre-sale. Another batch of bands or final headliner late November/early December.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Misschien halen ze wel knotfest binnen voor de donderdag....meen me te herinneren dat hellfest dit ook heeft gedaan een paar jaar terug...
de ticketverkoop was dan compleet van elkaar gescheiden, was ook aanzien als 1 dag knotfest en dan 3 dagen hellfest. knotfest heeft altijd heel mooie lineups dus graag maar in het opzicht van een compleet aparte boekhouding te hebben denk ik het niet
 

EddiePlaysBass

Randprogramma
23 jun 2022
166
338
Maybe there's an announcement on 28/11 but I think the pre-sale will start sooner.
Graspop would be the final major rock festival without tickets on sale. Doesn't seem like a smart decision economically speaking.
My guess: band announcement on 07/11 followed by pre-sale. Another batch of bands or final headliner late November/early December.

Tenzij ze echt een klepper als Metallica hebben, natuurlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken