Graspop Metal Meeting 2023

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Gitarist en drummer verlaten fever 333. Heel jammer dit, de band had een soort chemie waarvan ik denk dat het heel moeilijk wordt om opnieuw te krijgen. Nu ga je 1 duidelijke leider krijgen in de band.



De uitleg laat ook niet veel aan de verbeelding over: "I'd rather dedicate my time on projects that operate different then this one"
Wat een ontzettend klote nieuws zeg! Boterde dus toch niet zo lekker in die band. Had wel gelezen dat de drummer zeer gewild was in de metalwereld, oa last minute ingevallen bij Korn. Dus die kan zo wat anders gaan doen.

Zonde. Echt heel zonde. Nu heb je alleen wen frontman met inhuurmusicanten
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Wat een ontzettend klote nieuws zeg! Boterde dus toch niet zo lekker in die band. Had wel gelezen dat de drummer zeer gewild was in de metalwereld, oa last minute ingevallen bij Korn. Dus die kan zo wat anders gaan doen.

Zonde. Echt heel zonde. Nu heb je alleen wen frontman met inhuurmusicanten
Ja die drummer is ook wel echt goed
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
stonden alle3 al langer op ons lijstje, zo lang dat def leppard en hollywoord vampires geen headliner zijn zie ik ze graag komen
 
  • Confetti
Waarderingen: DennisvdBr

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Ik had ook een collega die voor ieder vraagteken en uitroepteken een spatie zette.
Dat hij zelf niet helemaal gek werd van alle blauwe correctiestrepen in zijn teksten was mij een raadsel...
in het verleden heeft hij dat nog gedaan bij bands die later bleken op de affiche te staan, meestal wel voor headliners ...
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.842
in het verleden heeft hij dat nog gedaan bij bands die later bleken op de affiche te staan, meestal wel voor headliners ...
Mja, ik ken zijn reputatie wel (niet dat mijn reactie daar iets mee te maken had).
Ben echter nooit zo onder de indruk van zulke 'profeten'.
Zo moeilijk is het immers niet om headliners te voorspellen, zeker niet voor iemand die de muziekindustrie intensief volgt (net als vele forumleden hier).
De vijver van grote headliners is tenslotte maar vrij klein, en vele festivals zijn vaak repetitief en weinig vernieuwend.
Bovenstaande 'voorspelling' (als je het dat al kan noemen, met die vraagtekens erbij) is natuurlijk ook totaal niet verrassend of opzienbarend.
Die namen circuleren hier al maanden rond..
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Mja, ik ken zijn reputatie wel (niet dat mijn reactie daar iets mee te maken had).
Ben echter nooit zo onder de indruk van zulke 'profeten'.
Zo moeilijk is het immers niet om headliners te voorspellen, zeker niet voor iemand die de muziekindustrie intensief volgt (net als vele forumleden hier).
De vijver van grote headliners is tenslotte maar vrij klein, en vele festivals zijn vaak repetitief en weinig vernieuwend.
Bovenstaande 'voorspelling' (als je het dat al kan noemen, met die vraagtekens erbij) is natuurlijk ook totaal niet verrassend of opzienbarend.
Die namen circuleren hier al maanden rond..
hij heeft wel inside kennis, wist vorig jaar bijvoorbeeld al dat aerosmith ging cancelen weken voor dat het aangekondigd werd.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
hij heeft wel inside kennis
ja, ik geloof Zegut op zijn woord!


were-not-worthy.gif
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
Staan natuurlijk langer op onze lijst, maar als er op deze manier al wat meer zekerheid voor een Hellfest is, dan is dat natuurlijk alleen maar fijn.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Ik had ook een collega die voor ieder vraagteken en uitroepteken een spatie zette.
Dat hij zelf niet helemaal gek werd van alle blauwe correctiestrepen in zijn teksten was mij een raadsel...
In het Frans is het nochtans de regel om een spatie te zetten voor vraagtekens/uitroeptekens/dubbele punten. Ziet er niet uit, maar goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
In het Frans is het nochtans de regel om een spatie te zetten voor vraagtekens/uitroeptekens/dubbele punten. Ziet er niet uit, maar goed.
Inderdaad! En dan verspringen die leestekens naar een andere lijn in de opmaak, hopeloos...
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.842
In het Frans is het nochtans de regel om een spatie te zetten voor vraagtekens/uitroeptekens/dubbele punten. Ziet er niet uit, maar goed.
En in het Spaans zetten ze omgekeerde vraagtekens of uitroeptekens voor de zin, en in het Arabisch schrijven ze van rechts naar links, etc. etc. ;)

Edit: Maar je hebt inderdaad gelijk, dat wist ik nog niet, en ik was vergeten dat monsieur Zégut Frans is...
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken