Graspop Metal Meeting 2023

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
heel veel bands die we eigenlijk al in onze fake affiche hadden. tenacious D ga ik wel heel blij van worden
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Dus met grote zekerheid kunnen we voor Graspop opschrijven:
  • Slipknot
  • Parkway Drive
  • Motionless in White (YES!!)
  • Fever 333 (stonden op RW, dus nu GMM aan de beurt)
  • Amon Amarth
  • Papa Roach
  • I Prevail
  • Architects
  • Arch Enemy
Dit zouden voor mij eigenlijk allemaal must sees zijn volgend jaar dus hier word ik verdomd blij van!! 😃 😃
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
misschien een vreemde vraag, maar yungblud heeft de laatste tijd al zo vaak op werchter gestaan, zijn die eigenlijk kanshebber voor graspop?
 
  • Wow
Waarderingen: nikita

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Dus met grote zekerheid kunnen we voor Graspop opschrijven:
  • Slipknot
  • Parkway Drive
  • Motionless in White (YES!!)
  • Fever 333 (stonden op RW, dus nu GMM aan de beurt)
  • Amon Amarth
  • Papa Roach
  • I Prevail
  • Architects
  • Arch Enemy
Dit zouden voor mij eigenlijk allemaal must sees zijn volgend jaar dus hier word ik verdomd blij van!! 😃 😃
hollywood undead lijkt mij ook een zekerheid, al moet ik die niet persee nog eens zien
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
laat ons ook niet vergeten dat five finger death punch vorig jaar headliner was op nova rock, wil dus niet zeggen dat parkway drive of tenacious D headliner gaan zijn op graspop
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.192
misschien een vreemde vraag, maar yungblud heeft de laatste tijd al zo vaak op werchter gestaan, zijn die eigenlijk kanshebber voor graspop?
Denk dat die toch te pop is voor Graspop.
Dus met grote zekerheid kunnen we voor Graspop opschrijven:
  • Slipknot
  • Parkway Drive
  • Motionless in White (YES!!)
  • Fever 333 (stonden op RW, dus nu GMM aan de beurt)
  • Amon Amarth
  • Papa Roach
  • I Prevail
  • Architects
  • Arch Enemy
Dit zouden voor mij eigenlijk allemaal must sees zijn volgend jaar dus hier word ik verdomd blij van!! 😃 😃
Ik word er niet echt warm van om eerlijk te zijn.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Dus met grote zekerheid kunnen we voor Graspop opschrijven:
  • Slipknot
  • Parkway Drive
  • Motionless in White (YES!!)
  • Fever 333 (stonden op RW, dus nu GMM aan de beurt)
  • Amon Amarth
  • Papa Roach
  • I Prevail
  • Architects
  • Arch Enemy
Dit zouden voor mij eigenlijk allemaal must sees zijn volgend jaar dus hier word ik verdomd blij van!! 😃 😃
Mijn lijstje is bijna exact hetzelfde, Hollywood Undead wil ik ook wel weer zien die waren wel leuk in 2015.

Tenacious D hoeft van mij niet maar prima als ze er staan, zou wel gaan kijken als er geen clash is. Ze zouden op Graspop denk ik gewoon eind van de middag of begin van de avond staan lijkt me toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Mijn lijstje is bijna exact hetzelfde, Hollywood Undead wil ik ook wel weer zien die waren wel leuk in 2015.

Tenacious D hoeft van mij niet maar prima als ze er staan, zou wel gaan kijken als er geen clash is. Ze zouden op Graspop denk ik gewoon eind van de middag of begin van de avond staan lijkt me toch?
toen dat tenacious D naar vorst kwam heeft stubru een hele avond tenacious D platen gedraaid he. ik denk dat de hype rond tenacious D wat onderchat wordt hier. ik denk sub headliner of co headliner
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
toen dat tenacious D naar vorst kwam heeft stubru een hele avond tenacious D platen gedraaid he. ik denk dat de hype rond tenacious D wat onderchat wordt hier. ik denk sub headliner of co headliner
onderschat bedoel je? oke wist niet dat ze zo groot waren. als ze zo'n hoge positie zouden krijgen mogen ze ook wel naar werchter van mij. Blijft toch meer een comedy act, ik zie er geen (co)headliner materiaal in
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Op Pinkpop stond Tenacious D in 2019 ergens 's middags op het tweede podium. Dat zou bij Graspop niet anders zijn toch?
 

1880

Randprogramma
2 jul 2022
106
108
Dus met grote zekerheid kunnen we voor Graspop opschrijven:
  • Slipknot
  • Parkway Drive
  • Motionless in White (YES!!)
  • Fever 333 (stonden op RW, dus nu GMM aan de beurt)
  • Amon Amarth
  • Papa Roach
  • I Prevail
  • Architects
  • Arch Enemy
Dit zouden voor mij eigenlijk allemaal must sees zijn volgend jaar dus hier word ik verdomd blij van!! 😃 😃
zal mooi zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
onderschat bedoel je? oke wist niet dat ze zo groot waren. als ze zo'n hoge positie zouden krijgen mogen ze ook wel naar werchter van mij. Blijft toch meer een comedy act, ik zie er geen (co)headliner materiaal in
yes, had het al aangepast, tenacious d doet telkens maar tours van 2 weken ofzo, denk dat werchter te ver van Nova rock ligt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken