Graspop Metal Meeting 2023

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
avatar komt 29 maart naar AB met veil of maya. slechts 3 maand tussen het optreden en graspop maakt dit hen net meer of minder waarschijnlijk voor graspop
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.190
avatar komt 29 maart naar AB met veil of maya. slechts 3 maand tussen het optreden en graspop maakt dit hen net meer of minder waarschijnlijk voor graspop
Denk dat ze in augustus hier de festivals gaan aandoen dan. Eerst op naar de VS.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Extra informatie over Album Disturbed: komt eraan op 18 november.
Tracklist:
1. Hey You
2. Bad Man
3. Divisive
4. Unstoppable
5. Love to Hate
6. Feeding the Fire
7. Don’t Tell Me (featuring Ann Wilson)
8. Take Back Your Life
9. Part of Me
10. Won’t Back Down

(vet gedrukt reeds uitgebracht)
Welk nummer gaat Disturbed dit jaar verkloten meet een of andere zaadcover? Ja hoor, daar hebben we hem.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Paddy en nikita

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Jammer, had wel gehoopt op Trivium.
Moet zeggen dat ze hier ook weer verdomd groot op de poster staan. Ik denk dat Alestorm bij ons groter zou zijn dan Trivium toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en TNFke

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Bekijk bijlage 2530

augustus 2023 ! lijkt toch dat trivium meer de kant op gaat van alcatraz dan GMM !
metal church schijnt een nieuwe zanger te hebben en te werken aan nieuw materiaal. (nog een optie?)
en laat stratovarius ook maar een plekje krijgen, lekker album zeg.
Some of these would be nice additions to Wacken's line-up. Fingers crossed for Mayhem and Dying Fetus.

Also, Perturbator was super fun a couple weeks ago, would love to see that show in Dessel.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Some of these would be nice additions to Wacken's line-up. Fingers crossed for Mayhem and Dying Fetus.

Also, Perturbator was super fun a couple weeks ago, would love to see that show in Dessel.
As perturbator played graspop this year it is probably unlikely that they are there again.
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Complete speculation: how would you feel about Smashing Pumpkins showing up at GMM? They got a new 3-disc-record coming out, followed by some eu tour dates maybe?

 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Jammer, had wel gehoopt op Trivium.
Moet zeggen dat ze hier ook weer verdomd groot op de poster staan. Ik denk dat Alestorm bij ons groter zou zijn dan Trivium toch?
Na de doortocht van alestorm op Graspop denk ik dat ze alcatraz zo maar eens kunnen headlinen hoor
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Elk een dag headlinen?
Staan ze niet beide op hetzelfde niveau als bv Arch Enemy, dit jaar headliner van Alcatraz?
Ik denk eerlijk gezegd dat trivium in België altans niet zo veel publiek trekt als een arch enemy, Behemoth , alestorm. En uiteindelijk is dat toch een van de belangrijkste factoren. Mijn gok voor alcatraz is : in flames, megadeth, alestorm headliners
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Volgens mij trekt Trivium meer volk dan Avatar. Al was Avatar een noodoplossing natuurlijk geloof ik
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken