Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
mijn idee voor mainstage ook ff aangepast. verwacht toch echt amon amarth wel. alleen nightwish ? betwijfel ik wel of die nog touren dan.
vr. 1 joan jett – halestorm- black stone cherry – journey - def leppard - motley crue
2 beast in black - queensryche – skid row- alter bridge - disturbed – nightwish
Ik zie weinig Anthrax (dank u Prins) en Helloween terug komen. Anthrax ging dit najaar normaal Europa doen maar geannuleerd (ik gok wegens toegenomen kosten en organisatoren die niet meer wilde betalen) dus zullen in 2023 wel Europa doen met nieuwe aangepaste gages. En Helloween, doen alles in Europa behalve België dus die zullen misschien ook wel een Belgische show nog toevoegen.
mijn idee voor mainstage ook ff aangepast. verwacht toch echt amon amarth wel. alleen nightwish ? betwijfel ik wel of die nog touren dan.
vr. 1 joan jett – halestorm- black stone cherry – journey - def leppard - motley crue
2 beast in black - queensryche – skid row- alter bridge - disturbed – nightwish
Soulfly verdient het om laag te staan. Hebben al jaren niks relevant meer gedaan, die volgevreten Max Cavalera kan met zijn worstenvingers geen gitaar meer spelen en Marc Rizzo, degene die de band nog recht hield, is uit pure ellende uit de band gestapt omdat hij tijdens corona geen stuiver heeft ontvangen van de laatste live-album.
Uit het niets; een nieuwe single van Disturbed. Klinkt wel weer lekker moet ik zeggen. Wordt vast een fijn album.
Ook een nieuwe van Avatar - Valley Of Disease.
Daarnaast; ik krijg ook No Resolve in m'n "Release Radar". Die maken wel zeer goeie heavy metal covers van popsongs. Mag voor mijn part ook wel een plek krijgen op de line-up. Heerlijk om een beetje bij in te drinken.
Als we het dan over releases vandaag hebben: Stratovarius! Wat een heftig goed nieuw album hebben ze uitgebracht. Gaat zeker een feestje worden op Das Oktober Metalfest volgende week
Uit het niets; een nieuwe single van Disturbed. Klinkt wel weer lekker moet ik zeggen. Wordt vast een fijn album.
Daarnaast; ik krijg ook No Resolve in m'n "Release Radar". Die maken wel zeer goeie heavy metal covers van popsongs. Mag voor mijn part ook wel een plek krijgen op de line-up. Heerlijk om een beetje bij in te drinken.
Vroegste aankondiging ooit was in 2015 geloof ik, op 30 september. Black Sabbath voor Graspop 2016. Dit jaar valt 30 september op een vrijdag. En ja daarna waren er nog 30 septemberen op een vrijdag maar soit. Hopelijk dit jaar ook op 30 september (volgende vrijdag dus) de eerste aankondiging
I feel it would be in every promoters best interest to sell tickets as soon as possible, now that costs are rising and people are hesisant to spend money on luxury. Rock am Ring and Nova Rock have already started their pre-sale (without announcing their line up). I wonder what tour announcement these festivals are waiting for.
Vroegste aankondiging ooit was in 2015 geloof ik, op 30 september. Black Sabbath voor Graspop 2016. Dit jaar valt 30 september op een vrijdag. En ja daarna waren er nog 30 septemberen op een vrijdag maar soit. Hopelijk dit jaar ook op 30 september (volgende vrijdag dus) de eerste aankondiging
Extra informatie over Album Disturbed: komt eraan op 18 november.
Tracklist: 1. Hey You
2. Bad Man
3. Divisive 4. Unstoppable
5. Love to Hate
6. Feeding the Fire
7. Don’t Tell Me (featuring Ann Wilson)
8. Take Back Your Life
9. Part of Me
10. Won’t Back Down