Graspop Metal Meeting 2023

prins

Dagopener
9 nov 2019
507
604
mijn idee voor mainstage ook ff aangepast. verwacht toch echt amon amarth wel. alleen nightwish ? betwijfel ik wel of die nog touren dan.

vr. 1 joan jett – halestorm- black stone cherry – journey - def leppard - motley crue
2 beast in black - queensryche – skid row- alter bridge - disturbed – nightwish

za 1 butcher babies - avatar- testament - trivium – pantera - slipknot
2 municipal waste - soulfly - anthrax -body count– arch enemy - amon amarth

zo 1 heat – thundermother -amaranthe - airbourne - hollywood vampires – avenged sevenfold
2 delain- hammerfall - godsmack – killswitch engage – epica – parkway drive

afsluiters marquee: blind guardian - behemoth - meshuggah
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Ik zie weinig Anthrax (dank u Prins) en Helloween terug komen. Anthrax ging dit najaar normaal Europa doen maar geannuleerd (ik gok wegens toegenomen kosten en organisatoren die niet meer wilde betalen) dus zullen in 2023 wel Europa doen met nieuwe aangepaste gages. En Helloween, doen alles in Europa behalve België dus die zullen misschien ook wel een Belgische show nog toevoegen.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
mijn idee voor mainstage ook ff aangepast. verwacht toch echt amon amarth wel. alleen nightwish ? betwijfel ik wel of die nog touren dan.

vr. 1 joan jett – halestorm- black stone cherry – journey - def leppard - motley crue
2 beast in black - queensryche – skid row- alter bridge - disturbed – nightwish

za 1 butcher babies - avatar- testament - trivium – pantera - slipknot
2 municipal waste - soulfly - anthrax -body count– arch enemy - amon amarth

zo 1 heat – thundermother -amaranthe - airbourne - hollywood vampires – avenged sevenfold
2 delain- hammerfall - godsmack – killswitch engage – epica – parkway drive

afsluiters marquee: blind guardian - behemoth - meshuggah
Mooi lijstje, maar ik denk dat soulfly te laag staat. Zie ik eerder een Marquee headliner in
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Soulfly verdient het om laag te staan. Hebben al jaren niks relevant meer gedaan, die volgevreten Max Cavalera kan met zijn worstenvingers geen gitaar meer spelen en Marc Rizzo, degene die de band nog recht hield, is uit pure ellende uit de band gestapt omdat hij tijdens corona geen stuiver heeft ontvangen van de laatste live-album.
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Ik denk niet dat Soulfly nog veel voorstelt, laatst op Nova Rock stonden ze ook op de line up in de kleine lettertjes, kijk maar op deze poster:
Nova Rock 2021 | Concerts-Metal


Positie zou dichter bij Marquee opener zijn dan bij Marquee headliner denk ik zo
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Ik denk niet dat Soulfly nog veel voorstelt, laatst op Nova Rock stonden ze ook op de line up in de kleine lettertjes, kijk maar op deze poster:
Nova Rock 2021 | Concerts-Metal


Positie zou dichter bij Marquee opener zijn dan bij Marquee headliner denk ik zo
Oof, inderdaad had ik niet gedacht dat die zo achteruit gingen gaan
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Uit het niets; een nieuwe single van Disturbed. Klinkt wel weer lekker moet ik zeggen. Wordt vast een fijn album.
Ook een nieuwe van Avatar - Valley Of Disease.

Daarnaast; ik krijg ook No Resolve in m'n "Release Radar". Die maken wel zeer goeie heavy metal covers van popsongs. Mag voor mijn part ook wel een plek krijgen op de line-up. Heerlijk om een beetje bij in te drinken.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Als we het dan over releases vandaag hebben: Stratovarius! Wat een heftig goed nieuw album hebben ze uitgebracht. Gaat zeker een feestje worden op Das Oktober Metalfest volgende week :)
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.823
Uit het niets; een nieuwe single van Disturbed. Klinkt wel weer lekker moet ik zeggen. Wordt vast een fijn album.
Ook een nieuwe van Avatar - Valley Of Disease.

Daarnaast; ik krijg ook No Resolve in m'n "Release Radar". Die maken wel zeer goeie heavy metal covers van popsongs. Mag voor mijn part ook wel een plek krijgen op de line-up. Heerlijk om een beetje bij in te drinken.
Die trappen het gaspedaal wel stevig in bij Unstoppable ja, heerlijk!
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en jonasvh

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Vroegste aankondiging ooit was in 2015 geloof ik, op 30 september. Black Sabbath voor Graspop 2016. Dit jaar valt 30 september op een vrijdag. En ja daarna waren er nog 30 septemberen op een vrijdag maar soit. Hopelijk dit jaar ook op 30 september (volgende vrijdag dus) de eerste aankondiging :D
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
I feel it would be in every promoters best interest to sell tickets as soon as possible, now that costs are rising and people are hesisant to spend money on luxury. Rock am Ring and Nova Rock have already started their pre-sale (without announcing their line up). I wonder what tour announcement these festivals are waiting for.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Vroegste aankondiging ooit was in 2015 geloof ik, op 30 september. Black Sabbath voor Graspop 2016. Dit jaar valt 30 september op een vrijdag. En ja daarna waren er nog 30 septemberen op een vrijdag maar soit. Hopelijk dit jaar ook op 30 september (volgende vrijdag dus) de eerste aankondiging :D
vroegste was 2021 maar dat was wel omdat de affiche al 2 jaar opgeschoven was
 
  • Haha
Waarderingen: won666

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.366
10.200
Single van Avatar is inderdaad goed te pruimen. Ik haak nu definitief af bij Disturbed, dat is het absoluut niet meer...
 
  • Wow
Waarderingen: Rockbeer

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Uit het niets; een nieuwe single van Disturbed. Klinkt wel weer lekker moet ik zeggen. Wordt vast een fijn album.
Ook een nieuwe van Avatar - Valley Of Disease.

Daarnaast; ik krijg ook No Resolve in m'n "Release Radar". Die maken wel zeer goeie heavy metal covers van popsongs. Mag voor mijn part ook wel een plek krijgen op de line-up. Heerlijk om een beetje bij in te drinken.
Extra informatie over Album Disturbed: komt eraan op 18 november.
Tracklist:
1. Hey You
2. Bad Man
3. Divisive
4. Unstoppable
5. Love to Hate
6. Feeding the Fire
7. Don’t Tell Me (featuring Ann Wilson)
8. Take Back Your Life
9. Part of Me
10. Won’t Back Down

(vet gedrukt reeds uitgebracht)
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Gebruikers die dit onderwerp bekijken