Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.251
7.547
Wat ik een erg zinloze cover vind en verbazend dat ze het nog steeds spelen is Somebody told me gecoverd door Motionless in White. Voegt niks toe aan het origineel en hebben zelf veel veel betere nummers. Jammer
Helemaal mee eens, hopelijk komt die niet in de setlist (maar ben bang van wel)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.593
2.069
Precies. Met zo'n 35 bands per dag, verdeeld over vijf podia, is er voor elke liefhebber van metal en hardrock wel een mooi programma te maken op een dagje Graspop. Dus zelf geen enkel probleem ermee dat er bands staan waar ik niets mee heb. Sterker nog: ik ben altijd wel blij wanneer een band als Disturbed geboekt wordt, ook al heb ik er zelf helemaal niks mee. Het is toch een publiekstrekker. Daarmee zorgen ze voor een grotere kaartverkoop van mijn favoriete festival. En ik weet dat het voor heel veel mensen een mustsee is, wat hun weekend mooier maakt. Ik heb vrienden die helemaal wild van die band zijn, dus alleen maar mooi dat zij hen weer kunnen gaan zien. Dat ik zelf mijn alternatieven op zoek, doet daar niets aan af.
De perfecte festival instelling.
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
526
642
dream theater heeft ooit eens de hele number of the beast en dark side of the moon albums gespeeld.
vind zelf battleship chains van volbeat wel een aardige cover.

GnR doet live and let die en knockin' on heavens door.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

Nu_metal90

Randprogramma
19 sep 2021
102
294
Op de vrijdag zullen we waarschijnlijk ook weer massaal meebrullen met Hallowed be thy name van Machine Head. Toch niet een misselijk covertje van een bepaald bandje uit de UK.🤭🤭
Ik hoop dat ze vooral gaan putten uit hun eigen tracks. Keuze genoeg in vette tracks en gezien de korte set van 1:15 uur is er maar plek voor 9-11 nummers 😉
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
852
2.506
Dit zijn toch geen tijden. Maar korte quiz tussendoor, welke band die dit jaar op Graspop speelt heeft de volgende lyrics geschreven:

Bitch you give a fucking aspirin a headache
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken