Ik begin wel echt steeds meer in Machine Head te komen, echt een fijne band. Begin steeds meer uit te kijken naar die unieke headline show. Terwijl ik normaal gesproken echt helemaal niks met Thrash metal heb.
Qua setlist is er ook echt geen touw aan vast te knopen bij Machine Head of wel? Ik hoop erg dat ze Beautiful Mourning spelen, blijft toch wel mijn favoriet tot nu toe. Ik zie dat ze hem wel eens live spelen maar vaker niet dan wel. Ze gaan ook niet meer op tour voor Graspop dus we kunnen ook niet naar de huidige tour kijken Als je naar hun vorige tour kijkt krijg je wel een aardig idee, maar op Graspop zullen ze niet zo veel speeltijd krijgen neem ik aan.
Kunnen we niet GNR anderhalf uur geven op vrijdag, en Machine Head 3 uur op donderdag?
Qua setlist is er ook echt geen touw aan vast te knopen bij Machine Head of wel? Ik hoop erg dat ze Beautiful Mourning spelen, blijft toch wel mijn favoriet tot nu toe. Ik zie dat ze hem wel eens live spelen maar vaker niet dan wel. Ze gaan ook niet meer op tour voor Graspop dus we kunnen ook niet naar de huidige tour kijken Als je naar hun vorige tour kijkt krijg je wel een aardig idee, maar op Graspop zullen ze niet zo veel speeltijd krijgen neem ik aan.
Kunnen we niet GNR anderhalf uur geven op vrijdag, en Machine Head 3 uur op donderdag?
Haha dit klinkt zo herkenbaar, het is zo frustrerend om een nieuwe band te ontdekken en erachter te komen dat je ze al 2 keer live gezien had kunnen hebbenDat heb ik continu. Als ik nu line ups van jaren geleden bekijk op eender welk festival dan vraag ik mij af waarom ik toen bepaalde bands niet ben gaan kijken. Is toch een combinatie van veranderende smaak en prioriteiten. Trouwens bedankt hier voor het hypen van Soen. Het waren 2 gedenkwaardige optredens afgelopen weekend en zonder al te grote clash (Panterra) ga ik ze op Graspop zeker weer kijken.
Ja precies dit inderdaad, een aantal bands zoals Draconian wil ik graag wat dieper in duiken, maar aangezien de kans dat ik ze ook echt kan zien erg klein is wacht ik daar nog maar even mee tot dat ik het blokkenschema hebIdem dito. Er zijn al een aantal bands die ik op een laag pitje aan het houden ben, en pas meer ga luisteren als ik zeker weet dat ik tijd over heb voor ze…