Graspop Metal Meeting 2023

Maarre, kunnen we dan wel nog erop vertrouwen dat Metal Dome op GMM wel correct is? Of staan ze toch op de Jupiler Stage ofzo..? :unsure:
Op basis van de rest van de poster zou je vermoeden dat het fout is, maar het zijn net dat soort dingen dat ze dan wel juist zullen hebben zeker...

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Op basis van de rest van de poster zou je vermoeden dat het fout is, maar het zijn net dat soort dingen dat ze dan wel juist zullen hebben zeker...
Het klinkt ook vrij aannemelijk eerlijk gezegd. De speculatie hier was ook: waarschijnlijk destijds in de Metal Dome geboekt, al zouden ze inmiddels de Marquee ook heel goed kunnen vullen. Hun formaat op de poster spreekt daarin boekdelen, die staan op andere festivals veel hoger, Graspop heeft hen heel netjes voor de hype uit geboekt lijkt het.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Het klinkt ook vrij aannemelijk eerlijk gezegd. De speculatie hier was ook: waarschijnlijk destijds in de Metal Dome geboekt, al zouden ze inmiddels de Marquee ook heel goed kunnen vullen. Hun formaat op de poster spreekt daarin boekdelen, die staan op andere festivals veel hoger, Graspop heeft hen heel netjes voor de hype uit geboekt lijkt het.
De plaats op de poster is dan ook onlogisch, in omgekeerde zin tov hellmut. Geen idee wat de afspraken daarrond zijn, maar goed dat het zich qua uren herstelt.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Dat gaat wel heel erg gaaf worden he, Sleep Token in de Metaldome. Jeetje mina. Denk alleen wel dat we op tijd die tent in moeten, want ik heb zomaar het idee dat heel veel mensen dat mee willen maken.

Zou Sleep Token liever in de ochtend hebben, wil geen clashes met die Main avond
Nouja meestal begint het feest rond 12:00 dus ochtend zal het niet worden, maar ik denk wel dat ze straks inderdaad echt vroeg op de middag in een uitpuilende Metal Dome gaan staan. Derde band daar ofzo? Op andere dagen staan dingen als The Raven Age, Planet of Zeus, en Bloodywood op gelijke hoogte.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en Jamel
Ja, dat wordt op tijd aanwezig zijn of pech hebben. De hype is groot en gaat alleen groter worden als in mei hun album uitkomt gok ik. Tenzij ze alle bangers al hebben vrij gegeven en er enkel opvulling opstaat. 😅
Ik vind hun hele oeuvre zeer de moeite, dus dat komt vast goed! En ook het vorige project van de zanger vind ik tof, ook al is dat totaal geen metal. Maar ssst, dat hebben jullie niet van mij. :)

• Haha
Waarderingen: nikita
Haha, daar is voor niemand nog een geheim rond vermoed ik. Ik vind hun nieuwste nummers geweldig en op de vorige platen staan ook parels maar toch ook wel wat mindere songs. Ik zou graag hebben dat ze Gods live spelen maar die zie ik precies niet op hun setlists.

Edit: dit vind ik trouwens een fantastische show en heel goeie setlist (alleen dus gebrek aan gods) maar ik vrees dat ze zoveel tijd niet hebben 😪

Haha, daar is voor niemand nog een geheim rond vermoed ik. Ik vind hun nieuwste nummers geweldig en op de vorige platen staan ook parels maar toch ook wel wat mindere songs. Ik zou graag hebben dat ze Gods live spelen maar die zie ik precies niet op hun setlists.
Ze trachten het alleszins toch nog geheim te houden. :D

Ik vind The Offering echt een knaller van een song. Daar sluiten ze volgens mij nog steeds elke show mee af, dus dat zou mij blij maken.

Was ook maar een grapje. Staan zeker weten in de Metal Dome, zoals verwacht. 😉
Veel typischer voor de MD dan Sleep Token krijg je ze haast niet.
Marquee zou natuurlijk ooit kunnen, als ze formaatje Opeth, Devin Townsend, Meshuggah ofzo zouden worden.

ze bedoelen ook echt niet de provincie, maar gewoon de stad. op alle andere data staad ook de stad en niet de streek/provincie.
Klopt. Ze gaan inderdaad gedacht hebben dat ze in de stad Antwerpen moesten spelen. Maar het grappige vind ik dat ze hun dus uit deze fout nog uit zouden kunnen lullen met dat ze de provincie bedoelden 😂.

Ik denk eigenlijk ook wel ... Sleep Token is een band uit Londen. Londen is een stad even groot zowat als de hele provincie Antwerpen. Die afstand tussen Dessel en centrum Antwerpen dat is voor ST gewoon de ene kant van Londen naar de andere kant van Londen. Met andere woorden allemaal ene grote pot nat voor die mannen uit wereldstad Londen. 😂
Al denk ik niet dat hun management ook in Londen zit. Maar zover ga ik niet beginnen nadenken.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Users who are viewing this thread