Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Reading en Leeds hebben ze de locatie maar opgegeven, en bij Köln wisten ze niet welk land te plaatsen...
Zoveel OCD triggers voor mijn grafische zelve!
Ik begrijp ook nooit hoe dat zo vaak gebeurt, vooral bij Amerikaanse bands.
Net als de tour pagina van bands op hun eigen website, die klopt gewoon nooit en is bijna nooit volledig. Altijd zo veel fouten. Je zou denken het is een kleine moeite voor je fans om te zorgen dat ze op je website kunnen kijken waar je shows zijn
Ja maar dat is ook wel erg ingewikkeld. Waar zouden die festivals toch zijn...
Zelfs als graspop de naam 'Dessel metal meeting' had zouden ze locatie nog op antwerpen hebben gezet denk ik.
EDIT: Jammer dat ze niet op Hellfest spelen, misschien hadden ze als locatie 'Hell' gezet dan.
Het gaat niet om makkelijk of moeilijk, het gaat om consequent zijn, zet je er steden bij, doe dat dan overal... bij Jera herhalen ze toch ook dat het in Jera is
Het gaat niet om makkelijk of moeilijk, het gaat om consequent zijn, zet je er steden bij, doe dat dan overal... bij Jera herhalen ze toch ook dat het in Jera is
was eens aan het zien naar de show van sabaton in het sportpaleis. die is gewoon bijna uitverkocht. enkel nog maar kaarten vrij in de bovenste tribune.
Dit kan zo maar eens uitverkopen. Denk dat de absolute headlinerstatus hiermee toch bevestigd is voor de komende jaren
Haha, dat laatste is wel heel triest, ze spelen dus niet in de Essigfabrik, maar in Carlswerk Victoria..
Maarre, kunnen we dan wel nog erop vertrouwen dat Metal Dome op GMM wel correct is? Of staan ze toch op de Jupiler Stage ofzo..?
Avantasia zijn ze tegen he. Weet ook niet waarom. BG is al sinds 2009 geleden. Net als Dream Theater wat geen power metal is maar wel ook zo een band die Graspop precies niet meer kan uitstaan. En DT kan precies België ook niet meer uitstaan. Paar jaar geleden nog een show in Gent (een festival met een naam ...). Daarna nog 3 tours door Europa maar nooit België. Dus die moeten een degout hebben aan België. Helloween trouwens ook, gigantische tour tijdens de festivals. Niks België. En vorige keer ook al België over geslagen. Die geef ik nog wel het voordeel van de twijfel maar als ook zij bij de volgende Europese tour ons negeren ... . Wel jammer. Power metal is mijn favoriete genre samen met thrash en speed en dergelijke. En ook samen met punk en metalcore en dergelijke.
Het zal wel wat met de prijs te maken hebben. Helloween PU, Avantasia en Dream Theater zijn hoogstwaarschijnlijk relatief dure namen voor de hoeveelheid publiek die ze trekken.
Ze trekken in andere landen best veel publiek, maar in de benelux zal het tegenvallen.
Je ziet dat ook bij Manowar, die belachelijke eisen stelt voor een middelgrote naam.
Ook vreemd dat ze bij Graspop specificeren op welke stage ze staan, maar niet bij andere festivals. Normaal doen bands dat sowieso ook niet, dat melden.
Ook vreemd dat ze bij Graspop specificeren op welke stage ze staan, maar niet bij andere festivals. Normaal doen bands dat sowieso ook niet, dat melden.
Dat komt omdat ze dat zo hebben gekregen van de promotor, wat in principe is doorgegeven vanuit Graspop. Fout zit waarschijnlijk bij de promotor zelf die alles klakkeloos heeft overgenomen i.p.v. eventjes alles te verifiëren en Graspop die de plaatsnaam niet heeft doorgegeven, maar wel de stage.
Historisch gezien wel maar nu is Antwerpen gewoon een provincie op zich zelf.
Overigens vind ik wel belachelijk om de provincie op uw tour poster of t-shirt te zetten ipv de stad. Binnenkort als een band in Gent speelt ipv Gent er op zetten "Oost-Vlaanderen" ?
Historisch gezien wel maar nu is Antwerpen gewoon een provincie op zich zelf.
Overigens vind ik wel belachelijk om de provincie op uw tour poster of t-shirt te zetten ipv de stad. Binnenkort als een band in Gent speelt ipv Gent er op zetten "Oost-Vlaanderen" ?