Graspop Metal Meeting 2023

Yet, would only make two shows for them.
It wouldn't be worth it for them to make the trip.
Or they got a huge paycheck.
hun geplande 2022 tour had ook slechts 4 of 5 shows geloof ik. vond het toen ook al zo'n vreemde tour.
maar een paar festivals en een paar zaalshows zie ik wel gebeuren dus.

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Vandaag is de dag!!! De website vertoont wat kuren op de line-uppagina die er eerst niet waren volgens mij. Als ik op line-up klik, verdwijnt de titel van line-up. Bij bands zijn beide titels nog zichtbaar. En er staat nu ook een ‘lijst’ die ik eerder niet zag.
What puzzles me is that these bugs in the line-up section haven't been fixed yet. With an announcement imminent, wouldn't they make sure everything is working as intended?

What puzzles me is that these bugs in the line-up section haven't been fixed yet. With an announcement imminent, wouldn't they make sure everything is working as intended?
the line-up page seems to be a placeholder for the update. Guess everything’s okay but someone has to make the call.

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Just curious: do you think Till Lindemann would get a headline spot at Graspop if he played? (Not necessarily this year as he is busy with Rammstein, maybe in 2024.)

Just curious: do you think Till Lindemann would get a headline spot at Graspop if he played? (Not necessarily this year as he is busy with Rammstein, maybe in 2024.)
Nah I don't think his solo project is that popular outside of german speaking countries. don't see him headlining anything here.
Would love to see him on the line up though.

Edit: Could see it happening on Alcatraz or something though, but not at Graspop.

Nah I don't think his solo project is that popular outside of german speaking countries. don't see him headlining anything here.
Would love to see him on the line up though.

Edit: Could see it happening on Alcatraz or something though, but not at Graspop.
Lijkt me meer een act als hollywood vampires op dit moment. Boeken om de zanger van rammstein op de affiche te hebben, zoals johhny depp op je affiche hebben.
Ken persoonlijk de muziek niet, dus kan er volledig naast zitten.

Lijkt me meer een act als hollywood vampires op dit moment. Boeken om de zanger van rammstein op de affiche te hebben, zoals johhny depp op je affiche hebben.
Ken persoonlijk de muziek niet, dus kan er volledig naast zitten.
Ja, net zoiets als Myles Kennedy die in de metal dome stond vorig jaar.

In ditzelfde thema, zou ik wel graag Corey Taylor op Graspop zien staan met zijn solo project. Zijn solo album klinkt niet verkeerd, en er is nog een nieuw album op komst.

• Leuk
Waarderingen: jonasvh
In het kader van ‘dromen mag’: Linkin Park and Friends.
Heb ik in het weekend ook aan zitten denken nadat ik het nieuwe nummer hoorde. Wat ik overigens een erg sterk nummer vindt. Wat als zij hebben gewacht tot de Meteora 20 jaar anniversary.

Ik denk dat de dag wanneer zij er staan binnen de kortste keren is uitverkocht, of overschat ik ze dan? Maar ja, hoe realistisch is t dat zij komen

• Leuk
Waarderingen: Rockbeer
Heb ik in het weekend ook aan zitten denken nadat ik het nieuwe nummer hoorde. Wat ik overigens een erg sterk nummer vindt. Wat als zij hebben gewacht tot de Meteora 20 jaar anniversary.

Ik denk dat de dag wanneer zij er staan binnen de kortste keren is uitverkocht, of overschat ik ze dan? Maar ja, hoe realistisch is t dat zij komen
Tja, de kans is groter dan dat Metallica, Tool of SOAD nog komen. Maar de kans blijft heel klein. Guns N' Roses, Bring Me The Horizon en Avenged Sevenfold zijn de drie grootste kanshebbers voor de twee overgebleven spots. Als dit niet lukt dan zullen ze terug moeten vallen op Within Temptation/Volbeat.

Nieuw nummer? Is toch een gewoon oud b-kantje uit een special edition van een oud album?

Users who are viewing this thread