Graspop Metal Meeting 2023

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.414
6.722
System of a down bevestigt zichzelf!!!!!!!!
Yes!!
Systemofadown.com/tour/europeandates
I fell for it...

Sad Pauly D GIF by A Double Shot At Love With DJ Pauly D and Vinny
 
  • Leuk
Waarderingen: Piet en EddiePlaysBass

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.230
7.502
Foo Fighters lijkt me trouwens wel een leuke verrassing als grote klapper op de donderdag, in plaats van GNR.

Kans dat dat gebeurt lijkt me nihil helaas maar wilde het toch even aanhalen. Zou wel een band zijn die een emargo heeft op alle aankondigingen. Al blijft het meer een Werchter band natuurlijk.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.733
7.551
Foo Fighters misschien gewoon op de Stromae-donderdag van Werchter, maar zou zeker interessant kunnen zijn voor Graspop. Weet niet of ik er een dagticket voor bij zou halen, maar niet meteen een harde nee
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.382
5.987
Ik vind dat de Foo Fighters een paar fijne albums gemaakt hebben, maar die mogen ze wat mij betreft lekker ergens anders gaan spelen. Het is vrij doorsnee stadion rock die weinig of niks met metal te maken heeft. En als ik dan ook nog eens lees dat Dave Grohl je de oren van de kop lult in plaats van lekker door te raggen… hoop dat de Graspop organisatie toch ook inziet dat dit niet het soort band is dat bij het festival past. Het moet zich wel duidelijk van Werchter blijven onderscheiden.
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
505
1.243
Ik vind dat de Foo Fighters een paar fijne albums gemaakt hebben, maar die mogen ze wat mij betreft lekker ergens anders gaan spelen. Het is vrij doorsnee stadion rock die weinig of niks met metal te maken heeft. En als ik dan ook nog eens lees dat Dave Grohl je de oren van de kop lult in plaats van lekker door te raggen… hoop dat de Graspop organisatie toch ook inziet dat dit niet het soort band is dat bij het festival past. Het moet zich wel duidelijk van Werchter blijven onderscheiden.
Ik vind de muziek zeer goed aan te horen maar ben op Werchter ergens halverwege naar huis gegaan. Ze zijn zeer goed als ze spelen maar zoals je al aangeeft lult Dave Grohl je de oren van de kop en daarvoor ga ik niet naar een optreden kijken.

Sowieso best wishes everyone!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.196
10.576
Ik vind dat de Foo Fighters een paar fijne albums gemaakt hebben, maar die mogen ze wat mij betreft lekker ergens anders gaan spelen. Het is vrij doorsnee stadion rock die weinig of niks met metal te maken heeft. En als ik dan ook nog eens lees dat Dave Grohl je de oren van de kop lult in plaats van lekker door te raggen… hoop dat de Graspop organisatie toch ook inziet dat dit niet het soort band is dat bij het festival past. Het moet zich wel duidelijk van Werchter blijven onderscheiden.
Helemaal met je eens! Acts als FF hoeven van mij echt niet op Graspop. Past er totaal niet, ook niet qua fanschare
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
414
700
Beste wensen graspopgangers.
Denk dat we niet mogen klagen met de line up . Alles nu keer of 4 geluisterd en ben wel tevreden.
10 bands die er van mij nog bij mogen:
-the cult
-incubus
-alter bridge
-movements
-citizen
-tool
-brutus
-stake
-iron maiden
-megadeth
Morgen is de dag.😊
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.230
7.502
Van hetzelfde. De worstenbroodjes, top. Maar Brabant heeft wel beter bier te bieden toch?
La Trappe, Zundert, 8.6., Dommelsch, Hertog Jan, Bavaria, Swinkels, Budels en zelfs Kordaat :p
Iedere regio van Nederland en België heeft beter bier te bieden dan Schultenbrau :)

Beste wensen graspopgangers.
Denk dat we niet mogen klagen met de line up . Alles nu keer of 4 geluisterd en ben wel tevreden.
10 bands die er van mij nog bij mogen:
-the cult
-incubus
-alter bridge
-movements
-citizen
-tool
-brutus
-stake
-iron maiden
-megadeth
Morgen is de dag.😊
Megadeth en Stake stonden er dit jaar al
Tool komt niet, de zanger tourt met zijn andere band Puscifer
Iron Maiden komt niet, staan in Sportpaleis
Brutus staat op Alcatraz dus verwacht ik ook niet

Alter Bridge ben ik ook erg benieuwd van of ze nog komen, hoop met je mee!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

prins

Dagopener
9 nov 2019
526
642
:unsure: alter bridge staat 11 juni in noorwegen, 16 juni hellfest en 17de in spanje. lijkt me alleen nog mogelijk voor graspop, op donderdag.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.230
7.502
:unsure: alter bridge staat 11 juni in noorwegen, 16 juni hellfest en 17de in spanje. lijkt me alleen nog mogelijk voor graspop, op donderdag.
zondag ook toch? Spanje - België is echt geen onoverkomelijke afstand voor zo'n band. heb wel gekkere tour schema's gezien.

EDIT: Donderdag en zondag lijken me de dagen die het meest nood hebben aan een grote band erbij, dus lijkt me perfect uit te komen.
 
Laatst bewerkt:

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.196
10.576
zondag ook toch? Spanje - België is echt geen onoverkomelijke afstand voor zo'n band. heb wel gekkere tour schema's gezien.

EDIT: Donderdag en zondag lijken me de dagen die het meest nood hebben aan een grote band erbij, dus lijkt me perfect uit te komen.
Oew. Alter Bridge voor Motley zou een hele welkome toevoeging zijn op die dag! Ga ik me daarna lekker in de Marque verstoppen
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.230
7.502
Oew. Alter Bridge voor Motley zou een hele welkome toevoeging zijn op die dag! Ga ik me daarna lekker in de Marque verstoppen
ik hoop ook echt dat er nog een leuke naam bij komt op de zondag op de mainstages, en anders ben ik erg benieuwd wat er in de tenten speelt.
alter bridge of lamb of god als laatste sub op die dag zou echt heel fijn zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken