Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik verwacht jou ook wel bij de show van Motionless in White met Beartooth, ben je daar ook bij? Enorm veel zin in ook, nog steeds erg jammer dat deze shows verplaatst zijn.
G*dverdomme The Ocean was even goed als Baroeg warm was. Wat een heerlijke intense show, zanger meermaals in het publiek. Laptop die de geest geeft vanwege de hitte en toch nog een toegift 15 minuten later. Echt heel erg genoten en volgens mij kan @jamel dit volledig beamen! Leuk elkaar weer ff gezien te hebben.
Rotterdamse band Playgrounded gaf een goede opening maar wil vooral LLNN tippen voor alle fans van Stake, Amenra of Eyehategod. Echt hele goede sludge met verrassende ritmes en riffs. Tof!
heel vreemd dat RAR al in verkoop gaat zonder enige naam al bekend te hebben. de korting voor de early birds is dan wel weer aanzienlijk, wat ik alleen maar toejuich.
heel vreemd dat RAR al in verkoop gaat zonder enige naam al bekend te hebben. de korting voor de early birds is dan wel weer aanzienlijk, wat ik alleen maar toejuich.
lijkt me dan geen headliner plaats. mag ik wel zeggen dat ik vended belachelijk hoog vind staan op deze affiche? boven suicide silence, samael, walls of jericho? wtf
sieht für mich nicht nach Headliner aus. kann ich sagen, dass ich denke, dass Vended auf diesem Poster lächerlich hoch ist? Über Selbstmordstille, Samael, Mauern von Jericho? wtf
would love this a lot more, pantera headlining main 2 with a bigger headliner+subheadliner on main1. for example, slipknot, parkway drive on main 1 and then pantera on main 2
would love this a lot more, pantera headlining main 2 with a bigger headliner+subheadliner on main1. for example, slipknot, parkway drive on main 1 and then pantera on main 2
Aan deze posters te zien kan Pantera ook prima op de spot van Five Finger Death Punch dit jaar, moeten niet eens een mainstage afsluiten.
Ze staan hier als derde hoogste band van de dag, nog onder BMTH
EDIT: Knotfest Brasil staan ze als 2e naam op de 2e stage.
Fijn om te weten dat die headline status wel mee valt
Oke, ik trek mijn standpunt in dat Pantera alleen als headliner komt. De ffdp positie op de poster kan inderdaad ook prima. Belooft wat voor de line-up volgend jaar!