En ik maar moeite doen om al die aparte hier neer te pleuren.Bekijk bijlage 3260
Stond amenra niet boven alcest in de aankondiging?
En ik maar moeite doen om al die aparte hier neer te pleuren.Bekijk bijlage 3260
Stond amenra niet boven alcest in de aankondiging?
Graspop heeft er nog 2 te goed. Dus in dat opzicht kan de ene gedeeld worden met RaR / RiP, Copenhell, ... (grote headliner)De enige potentiele headliners die nog een tour bekend te maken hebben lijken me:
- Guns N Roses
- Avenged Sevenfold
- SOAD
ik weet niet of resurrection fest het budget heeft voor Guns N Roses? als ik naar de headliners van 2022 zou ik zeggen van niet.
Guns N roses zou wel kunnen voor de Rock am Ring, Rock im park combo, met nog Graspop en Copenhell erbij?
SOAD lijkt me helaas ook nog steeds onwaarschijnlijk.
Misschien toch nog Avenged Sevenfold dan op Resurrection Fest, Hellfest en Graspop?
Denk trouwens dat Resurrection niet deze week nog met een headliner komt, anders maak je niet nu al deze poster bekend. Die laatste headliner zal langer op zich laten wachten.
Yup, dit lijkt mij ook het meest logische. GnR en A7X als headliners op donderdag en vrijdag voor Graspop, niet m'n droomscenario, maar toch supervermakelijk.De enige potentiele headliners die nog een tour bekend te maken hebben lijken me:
- Guns N Roses
- Avenged Sevenfold
- SOAD
ik weet niet of resurrection fest het budget heeft voor Guns N Roses? als ik naar de headliners van 2022 zou ik zeggen van niet.
Guns N roses zou wel kunnen voor de Rock am Ring, Rock im park combo, met nog Graspop en Copenhell erbij?
SOAD lijkt me helaas ook nog steeds onwaarschijnlijk.
Misschien toch nog Avenged Sevenfold dan op Resurrection Fest, Hellfest en Graspop?
Denk trouwens dat Resurrection niet deze week nog met een headliner komt, anders maak je niet nu al deze poster bekend. Die laatste headliner zal langer op zich laten wachten.
Oh, ik ging er niet zomaar blind vanuit, hoor.Mag je niet zomaar vanuit gaan.. Anders maar eens 'Me and that Man' van Nergal (Behemoth) beluisteren. Aanrader trouwens
Ik heb Lorna shore nog niet geluisterd, dus geen idee nog wat het is… ben nu eerst de donderdag aan het verkennen op nog wat extra namen
Ja @Koekdoos kan je voor ons anders live gaan op Twitch als je Lorna Shore gaat beluisteren? Lijkt me goud om jouw reactie te zien op die muziek.
+ BMTH (outside of Download UK)De enige potentiele headliners die nog een tour bekend te maken hebben lijken me:
- Guns N Roses
- Avenged Sevenfold
- SOAD
kan je hier nog eens je lijstje sturen voor de donderdag? misschien kunnen mensen je wat aanraden.
Wind Rose op RF! Oké, daar ben ik wel jaloers op. Die wil ik al zo lang een keer zien.
True but BMTH never quite broke through as a metalfest headliner type of band.+ BMTH (outside of Download UK)
They are playing Spain and the Netherlands in February, so maybe it's the same situation as with Rock Am Ring and they want to sell more tickets before announcing any festival dates.
Ik heb in 2016 en 2018 VIP-tickets gehad.Wie van de forumleden hier heeft ervaring met de VIP faciliteiten. De VIP tent, zicht vanaf de VIP plekken en de verdere faciliteiten?
Combined with a big name, sure. Like after Metallica done their set, that would be a good spot for bmth. All the people who don't want to see them can go sleep.True but BMTH never quite broke through as a metalfest headliner type of band.
Maybe them headlining reading & leeds this year and Download next year put them on the radar, but I still have a hard time seeing multiple festivals in mainland europe suddenly announcing BMTH as a headliner.
I would absolutely love it, but I don't know if it would be well-received by Graspop's audience
Dat... gaat absoluut nooit gebeuren, jammer genoeg.Fck, Ressurection Fest heeft Mono. Komaan Graspop, binnenharken deze postrock legends!
Nee, dat is uitgesloten. Hoewel 'grote naam' ook wel subjectief is, natuurlijk. Maar dat er naar de smaak van de Graspop organisatie nog een grotere naam bij Ghost geplaatst gaat worden is evident. Dat heeft te maken met de stage-indeling. Vanwege de positie van de tribune en het VIP-deck is de South Stage min of meer Mainstage 1 geworden, waar de grootste headliners staan. En Ghost is aangekondigd voor de North Stage.Denken jullie dat er een mogelijkheid is dat Ghost al de grootste naam is op de donderdag? Dus dat van het rijtje GnR/A7x/SOAD/BMTH het er maar één wordt, en dat op de donderdag een kleinere act (kan van alles zijn als Gojira en PWD groot genoeg zijn) ook headliner is? Bijvoorbeeld Alter Bridge wat recent werd genoemd.
Is zeker een mogelijkheid.Denken jullie dat er een mogelijkheid is dat Ghost al de grootste naam is op de donderdag? Dus dat van het rijtje GnR/A7x/SOAD/BMTH het er maar één wordt, en dat op de donderdag een kleinere act (kan van alles zijn als Gojira en PWD groot genoeg zijn) ook headliner is? Bijvoorbeeld Alter Bridge wat recent werd genoemd.
Niet helemaal mee eens. Persoonlijk zou ik toch durven stellen dat Mötley Crüe de exclusievere naam is en dus meer verdient om op de South te staan dan Def Leppard. Leppard stond 2 edities voor de komende nog op het festival.Nee, dat is uitgesloten. Hoewel 'grote naam' ook wel subjectief is, natuurlijk. Maar dat er naar de smaak van de Graspop organisatie nog een grotere naam bij Ghost geplaatst gaat worden is evident. Dat heeft te maken met de stage-indeling. Vanwege de positie van de tribune en het VIP-deck is de South Stage min of meer Mainstage 1 geworden, waar de grootste headliners staan. En Ghost is aangekondigd voor de North Stage.
Dat is inderdaad de aparte uitzondering in een verder al sinds de invoering van de dubbele mainstage durend patroon.Niet helemaal mee eens. Persoonlijk zou ik toch durven stellen dat Motlëy Crüe de exclusievere naam heeft en dus meer verdiend om op de South te staan dan Def Leppard. Leppard stond 2 edities voor de komende nog op het festival.