Graspop Metal Meeting 2023

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.150
10.445
Dan kom je beter naar ALCATRAZ...heb daar 3 van de 4 gezien vorig jaar...of was je daar ook? Blij nog Rivers of Nihil met Jake(zanger) gezien te hebben want is sinds een paar maanden weg van de band...
Ja daar ga ik ook heen inderdaad en je Bands daar gezien. Maar is de zanger weg ja? Oei, dat is wel een gemis
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Billy talent stond al enkele keren op Graspop, dus ook al opschrijven?
Maybe. I feel like they're such a weird band for Graspop since they're playing late night slots at other major rock festivals (Rock Am Ring 22 for example) but wouldn't do so in Dessel. Their 2018 set was fun though, so I'd happily see them return.
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Als er ook dagtickets in verkoop gaan zaterdag zou dat betekenen dat vandaag beide 'grote' headliners die nog missen erbij komen? Ik kan bijna niet wachten ;)
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.624
7.349
Als er ook dagtickets in verkoop gaan zaterdag zou dat betekenen dat vandaag beide 'grote' headliners die nog missen erbij komen? Ik kan bijna niet wachten ;)

Denk dat ze met Ghost en Gojira voldoende headliner hebben voor start verkoop. Misschien op 6 december een knaller van headliner erbij
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
vandaag is de dag !! net antwoord gekregen op de vraag wat er zaterdag in de verkoop gaat. zowel combi's als dag tickets in de verkoop.
Wel ja.. Ik had toch al laten weten dat ik ook de verkooppagina's per dag had teruggevonden op Ticketmaster?

Maar we zeveren hier zodanig veel dat die berichten nogal eens snel durven zinken in de berichtenoceaan.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Last minute (semi-realistic) Marquee wish list:

Code Orange, Loathe, Mayhem, Pallbearer, Rivers Of Nihil, Mgla, Triptykon, Khemmis, Ghost Bath, Total Hate, Impaled Nazarene! Let's gooooo...
impaled nazarene was redelijk gecancelled vorige keer dat ze probeerden belgië aan te doen, zijn door media druk toen geforceerd om weg te gaan van de ieperfest lineup.

marquee wish: sleep token
 
  • Verdrietig
Waarderingen: festivalryo

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
impaled nazarene was redelijk gecancelled vorige keer dat ze probeerden belgië aan te doen, zijn door media druk toen geforceerd om weg te gaan van de ieperfest lineup.
This is why we can't have nice things... 🥲 I thought stuff like this was mostly a German problem haha
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.153
7.379
Zit al tourpagina's van bands door te spitten in de hoop voor een leak, maar helaas nog niks gevonden
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.483
2.962
Als Billy Talent komt, hoop ik toch wel dat ze een betere spot krijgen dan een paar jaar geleden. Zoals ze gisteren speelden, gaan ze headliner zelfs aankunnen. Vooral van de North Stage, ware het niet dat deze plekken al vergeven zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken