Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben het meest benieuwd naar de kleine namen en hoop daar op pareltjes. Paar die ik er nog niet ken maar ook een paar wensen zoals 1914, Der Weg Einer Freiheit, Rivers of Nihil en Wiegedood.
Ik ben het meest benieuwd naar de kleine namen en hoop daar op pareltjes. Paar die ik er nog niet ken maar ook een paar wensen zoals 1914, Der Weg Einer Freiheit, Rivers of Nihil en Wiegedood.
Dan kom je beter naar ALCATRAZ...heb daar 3 van de 4 gezien vorig jaar...of was je daar ook? Blij nog Rivers of Nihil met Jake(zanger) gezien te hebben want is sinds een paar maanden weg van de band...
Ja verdomme, Orbit Culture vergeten! Black Crown Initiate recent ontdekt als voorprogramma van Rivers of Nihil. Wat een goede band is dat ook zeg, een aanrader idd