Graspop Metal Meeting 2023

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
ik vind het net goed dat bands zich moeten bewijzen jaren aan een stuk vooraleer ze de weg naar de top van de affiche vinden. houdt eendagsvliegen toch enigszins tegen . trouwens 40 en 41 voor parkway drive en ghost is best wel nog jong.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
oli sykes van bmth is er ook al 36 om iedereen hier nog een grotere hartaanval te geven
Die is nog jong dan.

Hoop stiekem nog een beetje op een 'Download' rijtje van headliners met Metallica en BMTH als laatste 2 headliners. Al zal de helft van het forum me wel willen afschieten voor het hopen hierop. In dit geval zouden we ook letterlijk een betere versie van Download lineup krijgen in mijn ogen..
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
390
553
graspop site is down voor mij
hier het zelfde!

f5 GIF
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
That's what a lot of people seem to miss though: even if young bands are very successful, most of them won't be accepted as headliners before they're many more years into their careers. The bands have to prove that their not just a one-album phenomenon before they can truly headline a huge festival while satisfying both younger and older attendees. So a band like Parkway Drive for example might not be a very young band but they certainly are a comparatively young headliner.
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Die is nog jong dan.

Hoop stiekem nog een beetje op een 'Download' rijtje van headliners met Metallica en BMTH als laatste 2 headliners. Al zal de helft van het forum me wel willen afschieten voor het hopen hierop. In dit geval zouden we ook letterlijk een betere versie van Download lineup krijgen in mijn ogen..
Absolutely, I would love that.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
flink pak duurder dan werchter toch maar het is binnen de perken gebleven

edit: nvm dagtickets zijn fors duurder dan graspop, combi zijn paar euro duurder bij graspop
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Onder de 300, dat valt me dan nog wel mee. Pinkpop is 275 voor 3 dagen en minder bands.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken