De volgende bands zouden in principe een main stage af kunnen sluiten, sterker nog dit hebben ze allemaal al gedaan op Graspop in het verleden, behalve Pantera misschien:
Def Leppard, Motley Crue,, Nightwish, Pantera, Lamb of god, slipknot,, parkway drive, ozzy, avenged sevenfold
Dit zijn dus al 9 bands die bijna headliner niveau zijn of tenminste een keer de 2e mainstage hebben afgesloten, en hier zijn maar 6 spots voor. natuurlijk kan een LoG/PWD/Nightwish/Def ook wel op een iets lagere spot geboekt worden maar lijkt me toch wel vrij top heavy.
Andere bands van je line up die ik op een hoge spot zie staan: (misschien vlak voor de headliner?) : Alter Bridge, Disturbed, Hollywood Vampires, Amon amarth, arch enemy (de laatste vooral na hun headliner show op Alcatraz dit jaar)
Verder wel een realistische line up met veel bands die hopelijk zullen touren, maar ik denk als ze bijvoorbeeld 1 van de dure headliners weglaten zoals Ozzy of Slipknot dat het festival nog steeds gemakkelijk zal uitverkopen met deze line up. denk trouwens sowieso niet dat Ozzy komt dus dan wordt de line up al een stuk realistischer. Ik zou dan misschien een band als Amon Amarth of Arch Enemy eens de kans geven om een mainstage af te sluiten