Graspop Metal Meeting 2023

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.707
7.505
Wylde kennende boeit dat niet zoveel. Die leeft volgens mij echt voor die shows, dus als hij naast Pantera ook nog met Ozzy kan touren, doet ie dat graag, ook al zit het dicht op elkaar.
Desalniettemin, Ozzy is sowieso geen reëele optie. Als ie al goed terugkomt, dan blijven het alleen die al geplande arenaconcerten en niks meer, denk ik.

Volgens mij heeft ie wel eens twee dagen gespeeld op dezelfde editie van Graspop. En een Ozzy zal makkelijker in een andere tour in te passen zijn, omdat hij toch niet dagelijks (kan of wil) speelt?

Maarja, als zo’n Pantera ding komt en ze doen enkele grote festivals, dan is er geen ruimte voor beide bands met Zakk Wylde met 3 grote festivals in hetzelfde weekend
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.210
7.467
Pantera is dan weer zeker te obscuur om ze door Rock Werchter te laten kapen?
Ja, ben bang van wel. Er zijn natuurlijk wel een aantal grote metal festivals die tegelijk vallen met GMM zoals Hellfest en Copenhell.

Zou natuurlijk ook nog kunnen dat ze de festivals in Augustus doen. Zou Alcatraz of Lokerse kanshebber zijn of is Pantera daar te groot voor?
Pantera lijkt me wel echt een typische Wacken headliner.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.189
10.551
Nou. Pantera kunnen we opschrijven dus.

Aan de ene kant vind ik het niet erg boeiend maar qua classic act heb ik dit veel liever dan weer Ozzy of weer Def Leppard ofzo. Is een wat uniekere boeking.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Nou. Pantera kunnen we opschrijven dus.

Aan de ene kant vind ik het niet erg boeiend maar qua classic act heb ik dit veel liever dan weer Ozzy of weer Def Leppard ofzo. Is een wat uniekere boeking.
Zie ze op dezelfde positie staan als 'Korn' dit jaar, eigenlijk. Dus met nog 2 sterke bands ernaast.
Een dag enkel laten rusten op Pantera zal 'm niet worden, nee dank u.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.210
7.467
Motley Crue, Avenged Sevenfold, Slipknot, Pantera (die 4 bands op 3 dagen dus bedoel ik) is opzich geen verkeerde bovenkant, en wel typisch graspop met een mix van classic en nieuwere headliners.

Een dag met Avenged Sevenfold, Pantera met een sterke sub zoals disturbed/hollywoodvampires/alter bridge zie ik wel werken.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.189
10.551
Motley Crue, Avenged Sevenfold, Slipknot, Pantera (die 4 bands op 3 dagen dus bedoel ik) is opzich geen verkeerde bovenkant, en wel typisch graspop met een mix van classic en nieuwere headliners.

Een dag met Avenged Sevenfold, Pantera met een sterke sub zoals disturbed/hollywoodvampires/alter bridge zie ik wel werken.
Ja ik ook. Nu ik er wat langer over nadenk ben ik er wel enthousiast over. Paar goede bands eromheen en het is een prima dag!
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en jonasvh

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Ik zie Pantera alleen maar als headliner op GMM (of Alcatraz maar denk dat GMM voorkeur geniet) staan.
De naam alleen al spreekt boekdelen,ze zijn te legendarisch om zelfs als sub te gebruiken.
Ben wel benieuwd of ze nieuw materiaal releasen voor hun tour.

Ik hoop op het beste maar vrees dat het gaat tegenvallen,de Darrell broers zijn nu eenmaal enorm moeilijk (eigenlijk niet) te vervangen.
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
524
634
oké na alle namen die ik de laatste dagen voorbij hoor komen en aangezien er geen 5 maar 6 bands per stage staan, mijn mainstages (gebaseerd op niks !) maar weer aangepast.
ga ervan uit dat mocht graspop ozzy kunnen krijgen ze dat gewoon doen!

vr. 1 joan jett – halestorm- black stone cherry - poison - def leppard - motley crue
2 iconic - axel rudi pell – queensryche - alter bridge - disturbed - nightwish

za 1 sacred reich - avatar- trivium – pantera - lamb of god - slipknot
2 testament - anthrax - arch enemy -architects - amon amarth - parkway drive

zo 1 thundermother - hammerfall -skid row - airbourne - hollywood vampires - ozzy
2 vandenberg - body count - godsmack – killswitch engage - rob zombie - avenged sevenfold

goed weekend 🍻
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh en PreFXDesigns

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.464
4.631
Ik denk ook wel als ze komen dat het headliner is, waarschijnlijk met sterke subs. Maar zie niet in hoe je Pantera kan boeken en halverwege de dag zetten, die naam heeft teveel gewicht
 
  • Leuk
Waarderingen: La Hormiga 93

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.707
7.505
:unsure: dan alleen om de naam pantera ?. in 2019 stond phil anselmo met een pantera set in de marquee. op de donderdag. en omdat ze nu een pantera reunie doen moeten ze headlinen.

Ik verwacht dat dat gewoon als speciale act was voor de openingsavond voor de combitickethouders. Maarja, voeg een bassist toe en dan ben je headliner 🤪
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.210
7.467
oké na alle namen die ik de laatste dagen voorbij hoor komen en aangezien er geen 5 maar 6 bands per stage staan, mijn mainstages (gebaseerd op niks !) maar weer aangepast.
ga ervan uit dat mocht graspop ozzy kunnen krijgen ze dat gewoon doen!

vr. 1 joan jett – halestorm- black stone cherry - poison - def leppard - motley crue
2 iconic - axel rudi pell – queensryche - alter bridge - disturbed - nightwish

za 1 sacred reich - avatar- trivium – pantera - lamb of god - slipknot
2 testament - anthrax - arch enemy -architects - amon amarth - parkway drive

zo 1 thundermother - hammerfall -skid row - airbourne - hollywood vampires - ozzy
2 vandenberg - body count - godsmack – killswitch engage - rob zombie - avenged sevenfold

goed weekend 🍻
Als dit hem wordt hoor je mij niet klagen, maar denk dat je een paar headliners te veel te pakken hebt met deze.
 
  • Haha
Waarderingen: prins

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
What does everyone think about Aerosmith as a 2023 headliner? They were scheduled to play in 2022, so wouldn't that make them a potential candidate just like Avenged Sevenfold?
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Heb mijn programmatie ook beetje aangepast.

Vrijdag:
Babymetal,Halestorm,Behemoth (stonden in 2019 ook op Main,al zouden ze beter de Marquee afsluiten,niet dat ik ze niet wil op de mainstage maar muzikaal en visueel komt de show beter tot zijn recht in die tent),Airbourne,Architects,Godsmack,Disturbed,Gojira,Slipknot

Zaterdag:
Delain,Hammerfall,Avatar,Rob Zombie,Hollywood Vampires,Trivium,Lamb Of God,Pantera,A7X


Zondag:
Spoil Engine,Three Days Grace,Alter Bridge,Arch Enemy,Testament,In Flames,Amon Amarth,Motley Crue,Parkway Drive


Metallica geloof ik niet in dat die ooit op GMM spelen.
Ik zou het wel willen maar betwijfel het.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.464
4.631
ben er na gisteren zeker van, queen+adam lambert op graspop wordt een schot in de roos. waar wachten festivals eigenlijk op ?
 
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.210
7.467
ben er na gisteren zeker van, queen+adam lambert op graspop wordt een schot in de roos. waar wachten festivals eigenlijk op ?
Graspop die vernieuwende headliners boekt zie ik voorlopig niet gebeuren. Zal eerder hellfest zijn die dat soort boekingen doet. En als ze festivals doen in België staan ze natuurlijk gewoon op werchter

Ik zou het graag zien trouwens hoor, maar kans lijkt me nog kleiner dan metallica of SOAD
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken