Ozzy (hij blijft maar rond huppelen) - Slipknot - Motley crue
Ozzy is denk ik niet zo realistisch meer. Volgens mij huppelt hij momenteel niet zo veel door verschillende gezondheidsproblemen
Ik verwacht toch wel iets van of Nightwish of Ghost als headliner. Terugkeer van Avenged Sevenfold met dan een FNM als sub? Iets als Slipknot kan natuurlijk wel weer, ookal hoeft dat van mij dan weer niet.
Het moeilijkste vind ik vooral de opties voor de wat meer klassiekere oude headliners. Met dit jaar al Scorpions, Judas Priest en Iron Maiden. Ozzy verwacht ik niet meer door dus zijn gezondheidsproblemen en ook Aerosmith verwacht ik eigenlijk niet meer terug in Europa, denk dat die het wel prima vinden in Las Vegas.
KISS denk ik ook niet meer, maarja, je weet hoe het gaat met de "we komen met deze "laatste tour" nooit twee keer op dezelfde plek". Zou een terugkeer uiteraard wel toejuichen ?
Blijft voor mij eigenlijk alleen dus de combinatie van Motley Crue en Def Leppard over als pakketje. En een Metallica, maar dat is meer een losse categorie van groot formaat headliners.