Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.448
7.020
hoeveel bands kunnen we eigelijk nog verwachten? uitgaande van dat de vrijdag vol is met 34. kunnen er op donderdag en zondag nog 3 en op zaterdag nog 2 bij. plus de aanvulling van afvallers, zit je al gauw op 14/15 bands.

:ROFLMAO: wat (persoonlijke) suggesties: hammerfall, ad infinitum, axel rudi pell, thunder mother, raven age, geoff tates (empire), evil invaders etc.

Night Ranger mag er nog wel bij ?
 
  • Leuk
Waarderingen: xydroh en Joslittel

Virp

Playlistbediener
21 nov 2014
45
49
Ik weet dat er verschillende campings zijn, maar ik kan me voorstellen dat elke camping andere karakteristieken heeft?

Zelf zou ik graag dichtbij zitten, maar wel ook een beetje slapen snachts. Welke camping(s) kunnen jullie mij aanraden?
Gewoon de boneyard? Of wordt dat weinig slapen?
 
15 mei 2022
2
1
Gaan al jaren naar Berkenstrand maar die zit al maanden vol. Zal ook wel voor de andere campings gelden.
Ongeveer 6km van GP dus fietsjes mee en probleemloos heen en weer peddelen. Geen BOB gedoe en, dit jaar, ook geen parkeerkosten, een eind lopen voor je bij de auto bent (als je nog weet waar die staat….)
Ideaal.
Ben benieuwd welke bands er nog bijkomen. Airborne, Black Stone Cherry eo. Dragonforce zouden mooi zijn. Kijk ik naar hun tourschema’s dan zou dat kunnen……
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
511
596
Ik weet dat er verschillende campings zijn, maar ik kan me voorstellen dat elke camping andere karakteristieken heeft?

Zelf zou ik graag dichtbij zitten, maar wel ook een beetje slapen snachts. Welke camping(s) kunnen jullie mij aanraden?
Gewoon de boneyard? Of wordt dat weinig slapen?
Boneyard is altijd afwachten je weet nooit op voorhand welke buren je hebt.
De andere officiele betaalcampings zijn allemaal uitverkocht behalve camping inferno die is tegenover de ingang blijkbaar en daar kan je online nog een tent huren voor het hele weekend.
De festihuts staan hier ook en daar is het altijd wel rustig vertoeven.
 
  • Winning
Waarderingen: Virp

Gebruikers die dit onderwerp bekijken