Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.186
7.431
Ben benieuwd of bij Graspop de voorverkoop de muntjes ook ineens omhoog wordt gegooid nog.
Of waren de munten altijd al duurder op Werchter? Hoop niet dat ze ook naar 3.50 gaan hier
Ben in ieder geval blij met mijn voorraad munten van 2020
 
Laatst bewerkt:

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Toch meer eens opsmijten. Het nieuw Ghost album is goed. Zeker niet iedereen zijn smaak maar voor mij zeker geslaagd.
Ik ben nou op 2/3e van het album en tot nu toe bevalt die mij ook erg goed. Maar ik vind tot nu toe alles van Ghost top dus voor mij komt dat in ieder geval niet als een verrassing
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Toch meer eens opsmijten. Het nieuw Ghost album is goed. Zeker niet iedereen zijn smaak maar voor mij zeker geslaagd.
Ik heb Ghost nooit echt begrepen, maar ook niet de moeite gedaan om het een kans te geven.
Na het beluisteren van Impera moet ik mijn mening wel wat bijstellen. Het is niet echt mijn ding maar het klinkt allemaal wel lekker.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.186
7.431
Ik heb Ghost nooit echt begrepen, maar ook niet de moeite gedaan om het een kans te geven.
Na het beluisteren van Impera moet ik mijn mening wel wat bijstellen. Het is niet echt mijn ding maar het klinkt allemaal wel lekker.
Ik heb hetzelfde, de muziek van Ghost doet me gewoon niet zo veel.

Ik zal ze wel een kans geven als ze op graspop zouden staan, misschien dat ik het live beter vind
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.150
Had iemand het er hier niet laatst over dat ze graag Converge: Bloodmoon wilde zien op Graspop? Dat gaat niet gebeuren, want staan Benelux-exclusief in de Haarlemse Philharmonie.
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
305
234
Had iemand het er hier niet laatst over dat ze graag Converge: Bloodmoon wilde zien op Graspop? Dat gaat niet gebeuren, want staan Benelux-exclusief in de Haarlemse Philharmonie.
30 juni, de donderdag van Werchter... Waarom laat Graspop dat soort kansen in hemelsnaam aan zich voorbijgaan?

 
Laatst bewerkt:
  • Verdrietig
Waarderingen: Joslittel

ronnie1976

Playlistbediener
22 feb 2020
35
15
....???... waar wachten we op ??.... krijgen we nog wat te horen of hoe zit dat ??? ...de helft van de line up is veranderd inmiddels en ik vind dat het verdacht stil blijft... maar mocht er iemand luisteren, wat van dichtbij komt kan ook vet zijn....Asphyx, Sodom, Kreator
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
305
234
Ik hoop echt dat ze Ghost binnenhalen. Zou die heel graag nog eens zien, maar liever niet in ellendige zalen als Vorst of Ahoy.
 
Laatst bewerkt:

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Ik hoop echt dat ze Ghost binnenhalen. Zou die heel graag nog eens zien, maar liever niet in ellendige zalen als Vorst of Ahoy.
dat nieuw album staat al de hele dag op repeat, zelfs al zie ik ze al in vorst zie ik een 2e maal op graspop echt wel zitten
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.186
7.431
....???... waar wachten we op ??.... krijgen we nog wat te horen of hoe zit dat ??? ...de helft van de line up is veranderd inmiddels en ik vind dat het verdacht stil blijft... maar mocht er iemand luisteren, wat van dichtbij komt kan ook vet zijn....Asphyx, Sodom, Kreator
3 bands zou ik niet de helft van de line up noemen, maar ja ik ben ook wel benieuwd wanneer we de rest van de line up kunnen verwachten
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.186
7.431
Los van de laatste namen ben ik ook benieuwd naar het nieuwe grondplan.
Ja, dat ook. Maar waar ik het meest benieuwd naar ben is denk ik toch wel de podium indeling, nog meer dan de headliner. Heb nog nooit zoveel willen zien op een line up dus ben zeer benieuwd hoe veel clashes ik ga hebben
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken