Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

mocht het gojira worden zal het toch deze week wel worden aangekondigd? twijfel er wel aan, ze staan 2 weken later in brussel.
Is ook zo, ja. Stonden geen Spaanse of Portugese shows op de planning, dus festivals zijn logisch. En de show in Parijs was verplaatst naar januari '23, dus Hellfest past dan ook wel. Twee Belgische data is misschien te veel (zeker omdat die Vorst nog moet verkopen?)?

Heb even hun headline show van hellfest 2019 bekeken, en is toch wel beter dan ik had verwacht moet ik zeggen. Ook wel een flinke show dat ze mee nemen trouwens.

Heb gewoon wat moeite met de vocals, maar verder wel fijne muziek

mocht het gojira worden zal het toch deze week wel worden aangekondigd? twijfel er wel aan, ze staan 2 weken later in brussel.
die 2e mystery headliner van hellfest lijkt dan meer waarschijnlijk. Maar moet er dan ook tot april gewacht worden om ghost aan te kondigen?

ok, maar ghost staat 3 mei in Vorst, gaan ze echt tot een maand voor graspop wachten om de laatste headliner aan te kondigen?
Nou dat hoop ik toch niet, zeker als dat betekent dat de podium indeling en timetable ook pas in mei bekend worden gemaakt.

Je zou toch zeggen dat Ghost en Gojira minder waarschijnlijk zijn aangezien ze allebei al een zaalshow hier hebben staan, al gaat dat misschien niet op in tijd van nood. Zoals we eerder hebben gezien zijn er ook niet echt andere opties.

Blijf het toch wel een beetje vreemd vinden dat ze Gojira vorige editie om 3 uur 's middags lieten spelen, als ze die band als potentiële toekomstige headliner zien.

Persoonlijk vind ik Gojira's muziek echt fantastisch, maar ik vond het live toch een beetje tegenvallen. Ik kan niet goed uitleggen waarom.

Geen idee of we nog van dit soort middelgrote namen kunnen verwachten, waarschijnlijk niet maar Eluveitie zou ik ook wel graag zien komen nog. Ze zijn in ieder geval wel op tour tijdens Graspop want ze staan oa. op Hellfest en Novarock
Vorige editie hebben ze me positief verrast.
Uiteindelijk maar een deel van de show gezien omdat mijn vrienden die tent uit wilden waar het rond de 40 graden was
Misschien een leuke naam om de donderdag nog iets aan te sterken.

ik mis inderdaad nog wat namen de donderdag beneden of midden de affiche. iets die ik dan op de andere dagen wel heb.

ik mis inderdaad nog wat namen de donderdag beneden of midden de affiche. iets die ik dan op de andere dagen wel heb.
ja, ik heb hetzelfde. Wel het mooiste headliner duo (vind ik persoonlijk) maar daaronder is het gewoon een stuk minder dan de andere dagen. zoals eerder ook aangegeven staan er maar 6 namen logo hier terwijl dit er 8 zijn op de andere dagen.

Een grote naam zal er niet meer komen denk ik, maar iets als Skindred, August Burns red, Eluveitie zou ik wel fijn vinden als aanvulling nog

Geen idee of we nog van dit soort middelgrote namen kunnen verwachten, waarschijnlijk niet maar Eluveitie zou ik ook wel graag zien komen nog. Ze zijn in ieder geval wel op tour tijdens Graspop want ze staan oa. op Hellfest en Novarock
Vorige editie hebben ze me positief verrast.
Uiteindelijk maar een deel van de show gezien omdat mijn vrienden die tent uit wilden waar het rond de 40 graden was
Misschien een leuke naam om de donderdag nog iets aan te sterken.
Nou aangezien er best veel bands cancellen zou er nog best ruimte voor wat middelgrote bands kunnen zijn lijkt me toch?

Ben wel een beetje klaar met al die afmeldingen, maar realistisch gezien zullen er nog wel een paar bij komen

Nou aangezien er best veel bands cancellen zou er nog best ruimte voor wat middelgrote bands kunnen zijn lijkt me toch?

Ben wel een beetje klaar met al die afmeldingen, maar realistisch gezien zullen er nog wel een paar bij komen
Ja, opzich heb je wel een punt. Powerflo en Of mice & men waren ook niet de kleinste bands. Zou ze niet groot noemen hoor, maar staan nog wel een 10tal bands onder ze op de poster. benieuwd waar ze nog mee gaan komen.

niet geheel realistisch gezien de huidige situatie, maar slaughter to prevail zou ik zo graag eens zien

Hellfest noemt een band die ze nog niet kunnen benoemen als hun laatste headliner. Graspop is ook nog stil. En nu net lees ik dit, ze hebben tot nu toe alleen Britse shows bevestigd. Zou The Prodigy een kandidaat voor headliner kunnen zijn of is dat te veel out of the box?

Ja, opzich heb je wel een punt. Powerflo en Of mice & men waren ook niet de kleinste bands. Zou ze niet groot noemen hoor, maar staan nog wel een 10tal bands onder ze op de poster. benieuwd waar ze nog mee gaan komen.
Ja precies, zulke cancellations geven vast wat ruimte voor een paar nieuwe middelgrote namen

Wat ik ook een mooie optie zou vinden in geval van annulaties, is dat men de speelduur voor alle bands wat verlengt. Ik weet wel dat er nog steeds een groot publiek komt voor de headliners, maar als die afhaken zou ik eerder opteren om die niet te vervangen. De bands die er onder stonden schuif je naar voor. De bands eronder extra speelduur.

Hellfest noemt een band die ze nog niet kunnen benoemen als hun laatste headliner. Graspop is ook nog stil. En nu net lees ik dit, ze hebben tot nu toe alleen Britse shows bevestigd. Zou The Prodigy een kandidaat voor headliner kunnen zijn of is dat te veel out of the box?

Graag, niet geheel onmogelijk door zaken zoals bloody beetroots en perturbator die al geboekt waren en blijkbaar ghostmane die bedoeld was dit jaar. Maar blijft voor mij toch nog altijd vrij onwaarschijnlijk

Graag, niet geheel onmogelijk door zaken zoals bloody beetroots en perturbator die al geboekt waren en blijkbaar ghostmane die bedoeld was dit jaar. Maar blijft voor mij toch nog altijd vrij onwaarschijnlijk
Ja een heel waarschijnlijke optie is het denk ik ook niet, maar met de weinige opties die er nog zijn wou ik hem toch maar even opperen

Ja een heel waarschijnlijke optie is het denk ik ook niet, maar met de weinige opties die er nog zijn wou ik hem toch maar even opperen
Mooi bedacht!
Ook mij lijkt het weinig waarschijnlijk, maar het zou zeker kunnen werken op GMM, vermoed ik.
Ik zou er i.i.g. zeker geen probleem mee hebben.

Users who are viewing this thread