Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

wat ik er uit opmaak is het 39 euro inderdaad maar dan sta je niet vooraan, wil je front row tickets die zijn 59 euro. (mijn spaans is ook niet geweldig)
en dat te bedenken over de prijs van graspop metal moose :ROFLMAO:
maar goed, ik zie steeds meer helloween en ook avantasia nieuws voorbij komen. wie weet ?
Ik heb mijn oog laten vallen op Barcelona Rockfest, maar het is een beetje onduidelijk wat de huidige status daarvan is
Andere optie is Release Athens met oa Slipknot

Gojira vervangt Avenged Sevenfold als headliner op Ressurection fest.

Laatst bewerkt:
Inderdaad,de aankondiging was toen dat Hellfest het enigste Europese festival zou zijn.Nood breekt wetten schijnbaar.Zou Graspop volgen?

Ergens hoop ik toch dat tikkeltje meer dat het Ghost is, gewoon door de productie van die show, dan krijg je meteen een 'show' als headliner. Maar muzikaal is gojira inderdaad gewoon top

Gojira is ook al aangekondigd voor VOA, dus er wordt wel echt meteen veel afbreuk aan gedaan aan hun spot op Hellfest. Maar goed, dan mag Graspop ook best volgen, ja.

In ander nieuws, GGGOLDDD is erbij gekomen als support bij Amenra en Jo Quail in Tivoli. Dan wordt ie best wel aantrekkelijker. Meer dan prima vervanger voor Envy (beter zeggen die Hellfest niet af).

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ieperfest, enkele weken na graspop. Normaal zou je denken dat deze bands dan afvallen, maar vorig jaar stond jinjer hier ook op terwijl ze ook op Graspop staan dus je weet nooit
FB_IMG_1646850031777.jpg

Aangezien ik Ghost nog ga zien in Ahoy hoop ik op Gojira, maar allebei vind ik prima headliners

Ergens hoop ik toch dat tikkeltje meer dat het Ghost is, gewoon door de productie van die show, dan krijg je meteen een 'show' als headliner. Maar muzikaal is gojira inderdaad gewoon top
Ik heb er geen argumenten voor, maar ik denk dat je Ghost kan opschrijven als headliner voor 2023.

Gojira zal dan ook wel naar Graspop komen ja, als ze ineens overal staan. Ik geloof dat ik de enige ben op het forum die niks met Gojira heeft. Al verwelkom ik het wel dat we steeds meer jongere headliners krijgen

Gojira is de beste optie als vervanger vind ik. Vrijdagickets zijn bijna uitverkocht. Ghost en Parkway Drive kan je beter boeken voor 1 van de volgende edities, wanneer je weer een wei moet uitverkopen.

Ik weet het niet, vorige editie speelden ze rond 3 uur in de middag, is wel een gigantische sprong naar headliner

Na wat wikken en wegen laat ik Prognosis toch maar schieten, en heb ik alsnog tickets gekocht voor... Graspop Metal Moose! ?
Velen zullen me wel voor gek verklaren (prijs is inderdaad ook best aan de stevige kant), maar persoonlijk lijkt het me gewoon een heel leuk feestje te worden.
Niet dat Prognosis niet leuk zou zijn, maar dat is een heel ander soort belevenis uiteraard. Heb nog getwijfeld om ze alle 3 te doen in 5 dagen (2 dagen Breda, 2 dagen Eindhoven, 1 dag Antwerpen), maar dat vond met name mijn vrouw ook wel wat veel van het goede..
Plus veel van de bands die op Prognosis staan kan ik later in het jaar nog zien.

Verder heb ik (als Limburger) wel een zwak voor zo'n feestjes als Moose en ook Das Oktober Metalfest (kan mijn Lederhosen ook weer eens uit het vet ;) ).
En ook op festivals vertoef ik zo nu en dan wel graag een uurtje in tenten als het Classic Rock Café (GMM) of El Presidio (Alcatraz), waar doorgaans een fantastisch uitgelaten, gezellige sfeer hangt en meestal ook een aardige selectie aan speciaalbier te verkrijgen is. :p
Daarnaast zijn voor mij Doro (toch wel beetje de 'grandmother of metal'), Jorn (als groot Avantasia-fan) en met name Dog Eat Dog (jeugdsentiment, en nog steeds een geweldig feestje, zoals nog ervaren op Dong Open Air 2019) leuke toevoegingen, en ben ik ook niet vies van wat goede tribute bands (ik weet dat dat voor sommigen haast vloeken in de kerk is).
Uiteindelijk gaat het me dan ook vooral om de sfeer van zo'n avondje, iets wat we helaas teveel hebben moeten missen de afgelopen 2 jaar.

Laatst bewerkt:
Na wat wikken en wegen laat ik Prognosis toch maar schieten, en heb ik alsnog tickets gekocht voor... Graspop Metal Moose! ?
Velen zullen me wel voor gek verklaren (prijs is inderdaad ook best aan de stevige kant), maar persoonlijk lijkt het me gewoon een heel leuk feestje te worden.
Niet dat Prognosis niet leuk zou zijn, maar dat is een heel ander soort belevenis uiteraard. Heb nog getwijfeld om ze alle 3 te doen in 5 dagen (2 dagen Breda, 2 dagen Eindhoven, 1 dag Antwerpen), maar dat vond met name mijn vrouw ook wel wat veel van het goede..
Plus veel van de bands die op Prognosis staan kan ik later in het jaar nog zien.

Verder heb ik (als Limburger) wel een zwak voor zo'n feestjes als Moose en ook Das Oktober Metalfest (kan mijn Lederhosen ook weer eens uit het vet ;) ).
En ook op festivals vertoef ik zo nu en dan wel graag een uurtje in tenten als het Classic Rock Café (GMM) of El Presidio (Alcatraz), waar doorgaans een fantastisch uitgelaten, gezellige sfeer hangt en meestal ook een aardige selectie aan speciaalbier te verkrijgen is. :p
Daarnaast zijn voor mij Doro (toch wel beetje de 'grandmother of metal'), Jorn (als groot Avantasia-fan) en met name Dog Eat Dog (jeugdsentiment, en nog steeds een geweldig feestje, zoals nog ervaren op Dong Open Air 2019) leuke toevoegingen, en ben ik ook niet vies van wat goede tribute bands (ik weet dat dat voor sommigen haast vloeken in de kerk is).
Uiteindelijk gaat het me dan ook vooral om de sfeer van zo'n avondje, iets wat we helaas teveel hebben moeten missen de afgelopen 2 jaar.
Ha vet! We hebben nu een insider, ben reuze benieuwd hoe je het gaat ervaren!

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Gaat inderdaad gewoon een dik feest worden. Dure pinten ja maar daar ga ik mij nu eens niets van aantrekken sie.
En de dag erna naar de Heysel om die beker te winnen! Pasen is nog nooit zo mooi geweest.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Users who are viewing this thread